Mam internet na kartę w Plusie półtora roku. Bywało różnie, ale teraz od ponad miesiąca internet mi się co 10-15 minut rozłącza (komunikat "brak karty SIM"). Wyjmuję modem, robię restart aplikacji i działa, ale za 15 minut znów się rozłącza. Sprawdzałam kartę w telefonie, nie jest uszkodzona, wpinałam modem w inne porty, przeinstalowałam aplikację i nic.
Żeby było śmiesznie wieczorami internet się sam naprawia (!) i działa poprawnie. Najgorzej jest rano i najgorzej jest w pogodne dni. Gdy jest deszcz lub silny wiatr wszystko działa, choć chyba powinno być odwrotnie. Pytanie więc - o co tu chodzi?
Jeśli trzeba informacji o modemie czy moim systemie, oczywiście podam.
Reklamację złożyłam, ale na rozpatrzenie trzeba czekać miesiąc, a ja nie mam internetu, którego potrzebuję również do pracy. Tak w ogóle zostałam oszukana przez sprzedawcę, zapewniano mnie, że będę łapać LTE, a nie łapię od samego początku. Niby mi to nie przeszkadza, ale po co mnie zapewniano, skoro patrzę na Waszą mapkę zasięgu i widzę, że u mnie LTE nie ma.
Problem z internetem.
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
-
- Nowy
- Posty: 1
- Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
- Rejestracja: 20 kwie 2014, o 13:53
- Krzysiek_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 17730
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 17:58
Re: Problem z internetem.
Ven, zbyt mało informacji, proszę podaj model modemu oraz wersje systemu operacyjnego.
Za każdym razem jest komunikat "brak karty SIM"?
Za każdym razem jest komunikat "brak karty SIM"?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ