Nocny pakiet danych

Tematy związane z Internetem Mobilnym.
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
KamilPowerLte
Szalony PlusManiak
Posty: 492
Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
Rejestracja: 16 sty 2015, o 00:10

Re: Odp: Nocny pakiet danych

Post autor: KamilPowerLte »

AZRAEL pisze: Trochę lipa bo trzeba czekać do 1 (trochę późno juz), a druga sprawa to 300mb to nie tak mało ;)
Nic innego nie przyszło mi do głowy a jeśli chodzi te 300mb to tak po prostu rzuciłem. W sumie 30mb powinno wystarczyć, skoro rozliczenie pakietów w portalu jest z precyzją do 2 miejsc po przecinku.
Test zrób jak akurat będziesz coś potrzebował pobrać w nocy.
Awatar użytkownika
AZRAEL
Szalony PlusManiak
Posty: 804
Rejestracja: 22 lut 2012, o 21:34
Lokalizacja: Kartuzy

Re: Odp: Nocny pakiet danych

Post autor: AZRAEL »

KamilPowerLte pisze:
AZRAEL pisze: Trochę lipa bo trzeba czekać do 1 (trochę późno juz), a druga sprawa to 300mb to nie tak mało ;)
Nic innego nie przyszło mi do głowy a jeśli chodzi te 300mb to tak po prostu rzuciłem. W sumie 30mb powinno wystarczyć, skoro rozliczenie pakietów w portalu jest z precyzją do 2 miejsc po przecinku.
Test zrób jak akurat będziesz coś potrzebował pobrać w nocy.
No innej opcji żeby to sprawdzić to chyba nie ma, z tego co wiem to tylko w plusie takie cyrki.
Obrazek
Awatar użytkownika
Krzysiek_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 17730
Rejestracja: 18 gru 2012, o 17:58

Re: Nocny pakiet danych

Post autor: Krzysiek_Plus »

KamilPowerLte pisze:Wystarczy włączyć jakieś testowe pobieranie po 1 w nocy w 3G. Pobrać koło 300MB a następnie rozłączyć router/modem aby wymusić zapisanie sesji bilingowej. Jeśli po tej operacji nie ubyło nic z pakietu podstawowego to pakiet nocny działa tylko nie jest wyświetlany na portalu.
Jeśli pakiet jest aktywny (Plus Online -> usługi -> limit nocny) to połączenia 2G/3G w godzinach 01:00-07:00 będą rozliczane prawidłowo w ramach limitu nocnego.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
KamilPowerLte
Szalony PlusManiak
Posty: 492
Rejestracja: 16 sty 2015, o 00:10

Re: Nocny pakiet danych

Post autor: KamilPowerLte »

Krzysiek_Plus pisze:
KamilPowerLte pisze:Wystarczy włączyć jakieś testowe pobieranie po 1 w nocy w 3G. Pobrać koło 300MB a następnie rozłączyć router/modem aby wymusić zapisanie sesji bilingowej. Jeśli po tej operacji nie ubyło nic z pakietu podstawowego to pakiet nocny działa tylko nie jest wyświetlany na portalu.
Jeśli pakiet jest aktywny (Plus Online -> usługi -> limit nocny) to połączenia 2G/3G w godzinach 01:00-07:00 będą rozliczane prawidłowo w ramach limitu nocnego.
Skoro gwarantujesz prawidłowe rozliczenie tych danych to spoko. Dla tych co jednak mają wątpliwości jest ten prosty test. Wiesz jak to jest, strzeżonego strzegą ;)
Awatar użytkownika
AZRAEL
Szalony PlusManiak
Posty: 804
Rejestracja: 22 lut 2012, o 21:34
Lokalizacja: Kartuzy

Re: Odp: Nocny pakiet danych

Post autor: AZRAEL »

Krzysiek_Plus pisze:
KamilPowerLte pisze:Wystarczy włączyć jakieś testowe pobieranie po 1 w nocy w 3G. Pobrać koło 300MB a następnie rozłączyć router/modem aby wymusić zapisanie sesji bilingowej. Jeśli po tej operacji nie ubyło nic z pakietu podstawowego to pakiet nocny działa tylko nie jest wyświetlany na portalu.
Jeśli pakiet jest aktywny (Plus Online -> usługi -> limit nocny) to połączenia 2G/3G w godzinach 01:00-07:00 będą rozliczane prawidłowo w ramach limitu nocnego.
A co z 4g? W 4g jest źle naliczane?
Pozdrawiam.
Obrazek
Awatar użytkownika
Krzysiek_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 17730
Rejestracja: 18 gru 2012, o 17:58

Re: Nocny pakiet danych

Post autor: Krzysiek_Plus »

AZRAEL, również w LTE jeśli nie jest to promocja Power/Super LTE.
W ramach Promocji oferowana jest promocyjna usługa Limit nocny („Usługa” lub „Limit nocny”), w ramach której:
a. Abonent korzystający z planów cenowych mających w nazwie „iPlus prywatnie”, „iPlus firmowo”, lub „internet”
może aktywować limit 50 GB na wysłane i odebrane w technologii GPRS, EDGE, HSPA+ lub LTE dane dostępne w
godzinach 1:00 - 7:00 w jednym okresie rozliczeniowym.
b. Abonent korzystający z planów cenowych mających w nazwie „POWER LTE” lub „SUPER LTE” może aktywować
limit 100 GB na wysłane i odebrane w technologii GPRS, EDGE lub HSPA+ dane dostępne w godzinach 1:00 - 7:00 w
jednym okresie rozliczeniowym
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Aldona
Początkujący PlusManiak
Posty: 13
Rejestracja: 20 lut 2015, o 17:51

Re: Nocny pakiet danych

Post autor: Aldona »

Witam. Istnieje promocja typu Limit Nocny dla abonentów, którzy podpisali nową umowę ponad rok temu, jednak daleko im jeszcze do przedłużenia umowy? Ja wcześniej nie potrzebowałam dodakowego pakietu nocnego, ale teraz sytuacja się zmieniła. Rozumiem, że ta promocja mnie już nie obejmuje, pomimo tego, że na Plus online w zakładce Usługi przy Limit Nocny widnieje zielona kropka. Czy są jakieś inne promocje podobne do tej, z których mogłabym skorzystać?
Awatar użytkownika
Krzysiek_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 17730
Rejestracja: 18 gru 2012, o 17:58

Re: Nocny pakiet danych

Post autor: Krzysiek_Plus »

Aldona pisze:pomimo tego, że na Plus online w zakładce Usługi przy Limit Nocny widnieje zielona kropka.
To oznacza, że usługa jest już aktywna.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
habish
Szalony PlusManiak
Posty: 5656
Rejestracja: 19 maja 2012, o 14:14
Lokalizacja: Polska

Re: Nocny pakiet danych

Post autor: habish »

Limit nocny działa od dawna, więc pewnie jest dostępny także i dla Ciebie.
Pamiętaj tylko że w taryfie Power LTE limit ten wynosi 100GB i działa w sieci 2G/3G.
W starszych taryfach limit ten wynosi 50GB i działa w sieci LTE/3G/2G.
Limit nocny nie działa jeśli wykorzystany został pakiet podstawowy.
Aldona
Początkujący PlusManiak
Posty: 13
Rejestracja: 20 lut 2015, o 17:51

Re: Nocny pakiet danych

Post autor: Aldona »

Krzysiek_Plus pisze:
Aldona pisze:pomimo tego, że na Plus online w zakładce Usługi przy Limit Nocny widnieje zielona kropka.
To oznacza, że usługa jest już aktywna.
Ale ja jej nigdy nie aktywowałam, i w Pakietach od zawsze były tylko pakiet WWW bez limitu i podstawowy 15GB. Limitu nocnego nigdy tam nie było, ponieważ ja go nie aktywowałam. Myślałam, że ta zielona kropa to błąd, czytałam, że już wcześniej też była taka sytuacja u innych.
patryk7588 pisze:Limit nocny działa od dawna, więc pewnie jest dostępny także i dla Ciebie.
Próbując aktywować usługę sms-em dostałam taki sms zwrotny: "Niestety nie mozesz dodac tej uslugi. Sprawdz w regulaminie.", plan cenowy się zgadza, więc wywnioskowałam, że po prostu moja umowa nie jest już traktowana jako nowa...
Awatar użytkownika
Krzysiek_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 17730
Rejestracja: 18 gru 2012, o 17:58

Re: Nocny pakiet danych

Post autor: Krzysiek_Plus »

Aldona, jaka to dokładnie taryfa/promocja?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Aldona
Początkujący PlusManiak
Posty: 13
Rejestracja: 20 lut 2015, o 17:51

Re: Nocny pakiet danych

Post autor: Aldona »

Według umowy Plan cenowy internet 15 Gb rl (LTE09), umowa zawarta 13.11.2013.
Awatar użytkownika
Krzysiek_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 17730
Rejestracja: 18 gru 2012, o 17:58

Re: Nocny pakiet danych

Post autor: Krzysiek_Plus »

Aldona, tak w tej promocji jest taka możliwość. Wyłącz/włącz limit nocny w Plus Online.

Ewentualnie sam brak wglądu na wykorzystanie pakiety może mieć związek z podobnymi przypadkami z poprzedniego tygodnia.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Aldona
Początkujący PlusManiak
Posty: 13
Rejestracja: 20 lut 2015, o 17:51

Re: Nocny pakiet danych

Post autor: Aldona »

Jak to zrobić? Przez zakładkę Usługi przy Limicie nocnym nie ma opcji "Zmień", która jest przy innych usługach. Można to zrobić w inny sposób?

Jeżeli chodzi o wgląd na wykorzystanie pakietów to nie miałam z tym nigdy problemów, ale dobrze wiedzieć na przyszłość.
Awatar użytkownika
Krzysiek_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 17730
Rejestracja: 18 gru 2012, o 17:58

Re: Nocny pakiet danych

Post autor: Krzysiek_Plus »

Aldona pisze:Jak to zrobić? Przez zakładkę Usługi przy Limicie nocnym nie ma opcji "Zmień", która jest przy innych usługach. Można to zrobić w inny sposób?
Proszę prześlij numer usługi Plus Internet przez ten formularz.
Aldona pisze:Jeżeli chodzi o wgląd na wykorzystanie pakietów to nie miałam z tym nigdy problemów, ale dobrze wiedzieć na przyszłość.
Ale to tyczy się tylko usługi limitu nocnego.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
ODPOWIEDZ