Problem z internetem LTE ZA 9 ZŁ ?

Tematy związane z Internetem Mobilnym.
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Awatar użytkownika
wolty
Początkujący PlusManiak
Posty: 22
Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
Rejestracja: 21 lut 2012, o 00:35

Problem z internetem LTE ZA 9 ZŁ ?

Post autor: wolty »

Witam,od wczoraj testuję promocję internet LTE za 9zł i jeśli będzie wszystko w porządku to zostanę z tym na 24 miesiące. Konsultanka mówiła iż w mojej miejscowości może być LTE albo i nie z racji tego iż nie jest jeszcze dostępny na cały obszar u mnie.Wiem mniej więcej o co chodzi,po powrocie do domu podłączam modem Huawei E3372 i wyskoczyła sieć DC HSPA+ , wiadomo że to nie LTE ale prędkość była zadowalająca , wybrałem ofertę z limitem danych 40GB i LTE bez limitu , raz po raz LTE się załączyło.Dzisiaj po powrocie z pracy,włączam laptopa,internet i ku mojemu zdziwieniu pojawiło się połączenie LTE ale bez żadnej kreski zasięgu , połączenie z internetem jest strasznie wolne , strony długo się wczytują , jeśli znika połączenie LTE to pojawia się samo HSPA+ albo i UMTS ale prędkość jest nadal jak ślimak, co mogło się stać? :-?
Moja miejscowość to Wierzyce , Wielkopolska.

Obrazek
Awatar użytkownika
Przemek_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 1261
Rejestracja: 17 mar 2016, o 13:51

Re: Problem z internetem LTE ZA 9 ZŁ ?

Post autor: Przemek_Plus »

wolty, być może twój modem przełącza się automatycznie z 3G na LTE (którego zasięg faktycznie jest słaby w Twojej okolicy) i stąd problemy z prędkością. Wejdź proszę w panel admina, następnie w zakładkę ustawienia->ustawienia sieci i w polu „preferowany tryb” ustaw „tylko HSPA+\UMTS”. Kliknij "zastosuj" i uruchom ponownie urządzenie. Czy prędkość transferu wróciła do wartości, jakie miałeś na początku testowania usługi?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Awatar użytkownika
wolty
Początkujący PlusManiak
Posty: 22
Rejestracja: 21 lut 2012, o 00:35

Re: Problem z internetem LTE ZA 9 ZŁ ?

Post autor: wolty »

Niestety bez zmian , teraz to jest jeszcze gorzej:

Obrazek

Dwa dni temu połączenie prawie cały czas było jako DC HSPA+ a teraz to nawet dzisiaj EDGE wskoczyło , masakra jakaś :-/
habish
Szalony PlusManiak
Posty: 5656
Rejestracja: 19 maja 2012, o 14:14
Lokalizacja: Polska

Re: Problem z internetem LTE ZA 9 ZŁ ?

Post autor: habish »

wolty pisze:Moja miejscowość to Wierzyce , Wielkopolska.
Kiepska lokalizacja, wszędzie daleko.
- LTE800 Sanniki - ok 6km przez las.
- LTE1800 Czerniejewo - ponad 7km przez las.
- LTE1800 Pobiedziska - ponad 7km.

Najlepszym wyjściem jest test w godzinach szczytu nadajnika znajdującego się w Pobiedziskach, a następnie, jeśli wyniki będą zadowalające, zakup anteny zewnętrznej pod pasmo LTE1800.
Awatar użytkownika
Przemek_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 1261
Rejestracja: 17 mar 2016, o 13:51

Re: Problem z internetem LTE ZA 9 ZŁ ?

Post autor: Przemek_Plus »

wolty, w przypadku, gdybyś chciał korzystać z technologii LTE, to tak jak pisał patryk7588 – optymalnym wyjściem byłyby testy w pobliżu podanych nadajników i ewentualny zakup anteny pod odpowiednie pasmo. Bez tego o jakikolwiek zasięg LTE będzie bardzo ciężko.

Z drugiej strony, ustawiając modem w tryb 3G prędkości też powinny być lepsze, niż to, co uzyskałeś w ostatnim teście. Nadajnik działający w UMTS znajduje się w Twojej miejscowości. Czy w momencie wykonywania pomiaru zasięg był dobry? Spróbuj może zmienić położenie samego modemu.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Awatar użytkownika
wolty
Początkujący PlusManiak
Posty: 22
Rejestracja: 21 lut 2012, o 00:35

Re: Problem z internetem LTE ZA 9 ZŁ ?

Post autor: wolty »

Witam niestety ale byłem zmuszony zrezygnować z oferty , poszedłem do punktu Plusa , oddałem urządzenie z wszystkim ale na e-maila przyszła mi Zielona faktura z rachunkiem do zapłacenia , rozumiem iż mam to zignorować tak? Bo nie wiem co mam robić skoro z urządzenia już nie korzystam.
Awatar użytkownika
Krzysiek_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 17730
Rejestracja: 18 gru 2012, o 17:58

Re: Problem z internetem LTE ZA 9 ZŁ ?

Post autor: Krzysiek_Plus »

wolty, do zapłaty będzie tylko kwota związana z aktywacją usługi, czyli zgodnie z umową 9zł. Pozostałe opłaty naliczone na fakturze zostaną anulowane wraz z początkiem kolejnego okresu rozliczeniowego.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
ODPOWIEDZ