Problem z prędkością LTE
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
-
- Nowy
- Posty: 3
- Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
- Rejestracja: 19 lip 2017, o 21:10
Re: Problem z prędkością LTE
Witam . Jakie są możliwości zareklamowania Państwa "cudownie" szybkiego internetu którego transfer wieczorem to zawrotne 1mb ..... coś mnie pokusiło aby podpisać umowę na 24 miesiące . Jest gorzej niż było a dotego jeszcze spłacam router . 400 m do nadajnika . Upload jest pare razy wyższy niż dowload . Rano ok transfer 20mb a potem linia prosta w dół . jak jest wieczorem 2-3 mb to radość w domu . Mieszkam w świnoujsciu
Nazwa urządzenia: B315s-22
RSRQ: -12dB
RSRP: -88dBm
RSSI: -57dBm
SINR: 7dB
Dotychczas ratowałem się wieczoram przełączeniem routera na 3g i miałem 5-6 mb ale teraz jest 0 wiec zostaje lte z 1 mb
Nazwa urządzenia: B315s-22
RSRQ: -12dB
RSRP: -88dBm
RSSI: -57dBm
SINR: 7dB
Dotychczas ratowałem się wieczoram przełączeniem routera na 3g i miałem 5-6 mb ale teraz jest 0 wiec zostaje lte z 1 mb
- Michał_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5500
- Rejestracja: 1 lut 2017, o 09:13
Re: Problem z prędkością LTE
karoalex67, podaj proszę na jaki dzień przypada początek Twojego okresu rozliczeniowego. Wykorzystanie pakietu możesz sprawdzić logując się do Plus Online. Sprawdź i podaj informacje z pakietu podstawowego.
2koniu2, opisywana przez Ciebie sytuacja i przedstawione wyniki testu wskazują na przeciążenie nadajnika podczas ich wykonywania. Używasz anteny kierunkowej? Podaj dokładnie lokalizację w jakiej korzystasz z internetu (ulica), być może przestawienie anteny na inny nadajnik pomoże. Obecne parametry sygnału wskazują na pewne zakłócenia. Spróbuj przestawić sprzęt w inne miejsce w domu, czasami to pomaga. Reklamację możesz zgłosić do Departamentu Reklamacji zgodnie z informacją zawartą tutaj.
2koniu2, opisywana przez Ciebie sytuacja i przedstawione wyniki testu wskazują na przeciążenie nadajnika podczas ich wykonywania. Używasz anteny kierunkowej? Podaj dokładnie lokalizację w jakiej korzystasz z internetu (ulica), być może przestawienie anteny na inny nadajnik pomoże. Obecne parametry sygnału wskazują na pewne zakłócenia. Spróbuj przestawić sprzęt w inne miejsce w domu, czasami to pomaga. Reklamację możesz zgłosić do Departamentu Reklamacji zgodnie z informacją zawartą tutaj.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Prośba o wyjaśnienie
Dzień dobry.
Proszę wybaczyć jeśli nie tu powinnam pisać o problemie, ale niezbyt potrafię poruszać się na plusforum.
Zdarzało się, że prędkość mojego internetu była bardzo niezadowalająca, ale dziś ... w ogóle nie otwierają mi się strony. Tzn.- oprócz strony forum, strony ebokPlus, interii, żadna inna strona nie otwiera się. Co się dzieje?
Nie mogę sprawdzić prędkości ( z przyczyn w/w ). Na podglądzie strony routera widzę :
Szybkość pobierania : 0 b/s
Szybkość wysyłania : 0 b/s ( w porywach : 1,56 b/s )
Bardzo proszę o informację dlaczego tak się dzieje ? Szczerze przyznam iż ta sytuacja jest bardzo irytująca.
Pozdrawiam.
Proszę wybaczyć jeśli nie tu powinnam pisać o problemie, ale niezbyt potrafię poruszać się na plusforum.
Zdarzało się, że prędkość mojego internetu była bardzo niezadowalająca, ale dziś ... w ogóle nie otwierają mi się strony. Tzn.- oprócz strony forum, strony ebokPlus, interii, żadna inna strona nie otwiera się. Co się dzieje?
Nie mogę sprawdzić prędkości ( z przyczyn w/w ). Na podglądzie strony routera widzę :
Szybkość pobierania : 0 b/s
Szybkość wysyłania : 0 b/s ( w porywach : 1,56 b/s )
Bardzo proszę o informację dlaczego tak się dzieje ? Szczerze przyznam iż ta sytuacja jest bardzo irytująca.
Pozdrawiam.
Ostatnio zmieniony 21 lip 2017, o 11:10 przez Daniel_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: przeniesienie do odpowiedniego watku
Powód: przeniesienie do odpowiedniego watku
- Daniel_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 1629
- Rejestracja: 5 wrz 2016, o 14:01
Re: Problem z prędkością LTE
BarbaraB, podaj proszę lokalizację (ulica, miejscowość), w której korzystasz z internetu. Z jakiego urządzenia korzystasz? Czy posiadasz antenę zewnętrzną?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Problem z prędkością LTE
Ulica mojego zamieszkania to konstytucji 3 maja 47 . Obecnie o 10 rano mam transfer 3,5 mb download na 17 mb upload . Nie używam anteny kierunkowej z racji bliskiej odległościMichał_Plus pisze: 2koniu2, opisywana przez Ciebie sytuacja i przedstawione wyniki testu wskazują na przeciążenie nadajnika podczas ich wykonywania. Używasz anteny kierunkowej? Podaj dokładnie lokalizację w jakiej korzystasz z internetu (ulica), być może przestawienie anteny na inny nadajnik pomoże. Obecne parametry sygnału wskazują na pewne zakłócenia. Spróbuj przestawić sprzęt w inne miejsce w domu, czasami to pomaga. Reklamację możesz zgłosić do Departamentu Reklamacji zgodnie z informacją zawartą tutaj.
Ostatnio zmieniony 21 lip 2017, o 11:57 przez Daniel_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: poprawienie cytatu
Powód: poprawienie cytatu
- Daniel_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 1629
- Rejestracja: 5 wrz 2016, o 14:01
Re: Problem z prędkością LTE
2koniu2, prędkości są uzależnione w tym wypadku od możliwości stacji, z którą się łączysz. Wyższych prędkości można byłoby oczekiwać, gdyby na najbliższych stacjach zostało dodane pasmo LTE800 i/lub LTE2600 oraz korzystając wtedy z urządzenia z agregacją pasm. Niestety aktualnie nie ma planów na dodanie następnych pasm, ale może się to zmienić, więc warto temat obserwować
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
-
- Początkujący PlusManiak
- Posty: 14
- Rejestracja: 21 lip 2017, o 21:13
Re: Problem z prędkością LTE
Moja prędkość internetu spadła: taryfa Lte Plus 100 gb. Przez pierwsze pół roku korzystaliśmy z prędkości na poziomie 10 mb na sekundę, 6mb na sekundę uploadu. Teraz jest dobrze jeśli ta prędkość jest osiągana do połowy. Co się stało.
Edit:
Chciałbym zgłosić reklamację, internet jest niestabilny, wysoki ping i pobiera jak chce.
Pingi na poziomie 40-60.
Download: 4Mb/s
Upload: 3,9Mb/s
Często zrywa połączenie.
Poprzednio
Pingi: 30
Download: 10-15Mb/s
Upload: 6-10Mb/s
Dodam, że takich fiksów na początku nie było.
Zmiany szczególnie są zauważalne podczas pobierania plików z google play lub większych plików z sieci.
Edit:
Chciałbym zgłosić reklamację, internet jest niestabilny, wysoki ping i pobiera jak chce.
Pingi na poziomie 40-60.
Download: 4Mb/s
Upload: 3,9Mb/s
Często zrywa połączenie.
Poprzednio
Pingi: 30
Download: 10-15Mb/s
Upload: 6-10Mb/s
Dodam, że takich fiksów na początku nie było.
Zmiany szczególnie są zauważalne podczas pobierania plików z google play lub większych plików z sieci.
-
- Początkujący PlusManiak
- Posty: 18
- Rejestracja: 6 mar 2016, o 17:47
Re: Problem z prędkością LTE
reklamacji się nie zgłasza na forum
-
- Początkujący PlusManiak
- Posty: 14
- Rejestracja: 21 lip 2017, o 21:13
Re: Problem z prędkością LTE
Niech teraz plusownia sie tlumaczy: na forum.
- Daniel_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 1629
- Rejestracja: 5 wrz 2016, o 14:01
Re: Problem z prędkością LTE
damianosr3, podaj proszę lokalizację (ulica, miejscowość), w której korzystasz z internetu. Z jakiego urządzenia korzystasz? Czy wspomniane prędkości utrzymują się przez cały dzień? Czy wykorzystałeś pakiet podstawowy? Czy połączenie jest w LTE, czy 3G?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
-
- Początkujący PlusManiak
- Posty: 14
- Rejestracja: 21 lip 2017, o 21:13
Re: Problem z prędkością LTE
(email wysłany z adresem)
Tak, sytuacja teraz utrzymuje się tak cały czas, internet jest niestabilny bo często zrywa połączenie, osiągalne prędkości są taki jak podałem.
Tak, sytuacja teraz utrzymuje się tak cały czas, internet jest niestabilny bo często zrywa połączenie, osiągalne prędkości są taki jak podałem.
-
- Nowy
- Posty: 7
- Rejestracja: 27 lut 2017, o 22:12
Nadajnik w okolicach Radomia
Witam. Czy mogłaby byc możliwość zamontowania nadajnika w pobliżu Małęczyna, gmina Gózd? Co roku w Małęczynie buduje się tu +/- 20 domów i z miesiąca na miesiąc internet cały czas zwalnia. Mam zestaw odu-idu 200 i internet jest w okolicach 0,5-2mb/s. Za kilka lat Małęczyn będzie cały zabudowany. Pozdrawiam.
Ostatnio zmieniony 25 lip 2017, o 10:15 przez Daniel_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: przeniesienie do odpowiedniego watku
Powód: przeniesienie do odpowiedniego watku
- Daniel_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 1629
- Rejestracja: 5 wrz 2016, o 14:01
Re: Problem z prędkością LTE
damianosr3, dziękuję za wiadomość i poproszę o odpowiedź na pozostałe pytania.
Użytkownik1, niestety nie planujemy budowy nowej stacji w tej miejscowości. Najbliższa stacja to BT51065. Jest plan dodania LTE2600 w 3 kwartale, ale trudno powiedzieć, czy będziesz mógł się z nim połączyć ze względu na odległość, ale być może odciąży pasmo LTE1800. Z kolei dla stacji BT11204 jest plan dodania dodatkowego sektora LTE1800, co też zwiększy pojemność sieci.
Użytkownik1, niestety nie planujemy budowy nowej stacji w tej miejscowości. Najbliższa stacja to BT51065. Jest plan dodania LTE2600 w 3 kwartale, ale trudno powiedzieć, czy będziesz mógł się z nim połączyć ze względu na odległość, ale być może odciąży pasmo LTE1800. Z kolei dla stacji BT11204 jest plan dodania dodatkowego sektora LTE1800, co też zwiększy pojemność sieci.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Problem z prędkością LTE
Obserwowanie da mi tyle co pisanie reklamacji . Właśnie otrzymałem szablonową odpowiedz że wasza usługa nie gwarantuje nic tylko pobieranie pieniędzy nie zależnie od jakości usługi bo przecież że Zatem, zgłoszona sytuacja wynika ze wzrostu zużycia danych i natężenia sieci telekomunikacyjnej to mój problem nie powinienem korzystać tylko płacić a najlepsze jest to żeDaniel_Plus pisze:2koniu2, prędkości są uzależnione w tym wypadku od możliwości stacji, z którą się łączysz. Wyższych prędkości można byłoby oczekiwać, gdyby na najbliższych stacjach zostało dodane pasmo LTE800 i/lub LTE2600 oraz korzystając wtedy z urządzenia z agregacją pasm. Niestety aktualnie nie ma planów na dodanie następnych pasm, ale może się to zmienić, więc warto temat obserwować
Niniejsza wiadomość została wygenerowana automatycznie, a tym samym w przypadku skierowania odpowiedzi przy użyciu ww. adresu e-mail, nie zostanie ona doręczona do Polkomtel, ani przekierowana do Departamentu Obsługi Klienta (Reklamacje).
To jak mam odpowiedzieć że się nie zagładzam skoro sami piszecie że wasza infrastruktura nie daje rady ?
- Daniel_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 1629
- Rejestracja: 5 wrz 2016, o 14:01
Re: Problem z prędkością LTE
2koniu2, możesz napisać ponownie w taki sam sposób, w jaki złożyłeś reklamację.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ