Problem z prędkością LTE
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
- Michał_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5502
- Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
- Rejestracja: 1 lut 2017, o 09:13
Re: Problem z prędkością LTE
misiek6104, na czym polegało odłączanie. Modem na USB? Znikał z ustawień PC czy restartowało się połączenie z siecią? Restarty sieci mogły być spowodowane pracami na BTS-ie.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
-
- PlusManiak
- Posty: 112
- Rejestracja: 21 kwie 2017, o 21:55
Re: Problem z prędkością LTE
To bylo tak mam modem na USB i jak laczylem sie z siecia to po 5 min wylaczalo mi modem od PC i po 2/3 s od razu laczylo mnie z siecia
-
- Nowy
- Posty: 7
- Rejestracja: 23 lip 2017, o 20:02
Re: Problem z prędkością LTE
Gdynia, ul. Rtęciowa 20-30 i skrzyżowanie ulic Rtęciowa i Manganowa.
Zasięg jest, nawet LTE, ale przesył słabiutki. 6,05 Mbps/5,76MBps.
Kolejny pomiar ze zmienioną lokalizacją serwera: 10,50Mbps/2,53Mbps.
Ping od 35-50. Czy jest szansa na jakąś poprawę w tych rejonach?
Zasięg jest, nawet LTE, ale przesył słabiutki. 6,05 Mbps/5,76MBps.
Kolejny pomiar ze zmienioną lokalizacją serwera: 10,50Mbps/2,53Mbps.
Ping od 35-50. Czy jest szansa na jakąś poprawę w tych rejonach?
-
- Nowy
- Posty: 4
- Rejestracja: 6 wrz 2017, o 18:32
Re: Problem z prędkością LTE
Podpinam się bo już brak mi sił.... testy w różnych godzinach i dniach tygodnia... TRAGEDIA...
- Michał_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5502
- Rejestracja: 1 lut 2017, o 09:13
Re: Problem z prędkością LTE
misiek6104, jeśli modem odłącza się jako urządzenie USB to może to być spowodowane przez zarządzanie energią w PC. Sprawdź czy porty USB maja wyłączone oszczędzanie.
Krzysiek1312, w najbliższym czasie nie mam planów modernizacji BTSów w tej okolicy. Czy używasz anteny zewnętrznej? być może przestawienie azymutu na inny nadajnik poprawiłoby Twoje prędkości.
michalpalmer88, przeciążony BTS . Niestety nadal nie ma planów na modernizację.
Krzysiek1312, w najbliższym czasie nie mam planów modernizacji BTSów w tej okolicy. Czy używasz anteny zewnętrznej? być może przestawienie azymutu na inny nadajnik poprawiłoby Twoje prędkości.
michalpalmer88, przeciążony BTS . Niestety nadal nie ma planów na modernizację.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
-
- PlusManiak
- Posty: 112
- Rejestracja: 21 kwie 2017, o 21:55
Re: Problem z prędkością LTE
Ciekawee ze zaczelo to sie wszystko dziac jak zaczynacie jakas prace w mojej miejscowosci . Od kiedy moze wylaczac sie port USB co chwile . Mam podlaczony telefon albo inne urzadzenie pod USB i jakos tylko MODEM wywala dziwne ze szok . Dzwoniac do was dostaje inne info na forum inne forum . CO sie u was dzieje to juz przechodzi ludzkie mysli . Jak dzwonila Pani od was o przedluzenie umowy zadalem jej pytanie ale INTERNET bede mial zawsze z ta sama predkoscia nawet pod czas pobiera a tu wychodzi cos innego . Po drugie robicie prace na antenie 0 informacji wziolem prace do domu a tu co internetu brak . Albo zmienicie cos z tym albo nie ma sensu u was dalej przedluzac umowy bo to wnerwia juz
Ustawienie anteny kierunkowej
Dzień dobry,
Posiadam internet LTE Plus i o ile zawsze było mniej-więcej dobrze tak od kilku miesięcy notorycznie zwalnia. Prędkość uploadu to już jest kompletna porażka zważając na to, że potrzebuję szybszego uploadu.
Miejscowość Przybiernowo (woj. zachodniopom.), antena skierowana na nadajnik w miejscowości Brojce. Zmieniałem również ustawienie na Gryfice jednak nie mogę coś trafić w odpowiedni kierunek i internet całkowicie zanika.
Jak mam dokładnie ustawić tę antenę? Proszę o pomoc.
Dodaje png speedtest.net
Posiadam internet LTE Plus i o ile zawsze było mniej-więcej dobrze tak od kilku miesięcy notorycznie zwalnia. Prędkość uploadu to już jest kompletna porażka zważając na to, że potrzebuję szybszego uploadu.
Miejscowość Przybiernowo (woj. zachodniopom.), antena skierowana na nadajnik w miejscowości Brojce. Zmieniałem również ustawienie na Gryfice jednak nie mogę coś trafić w odpowiedni kierunek i internet całkowicie zanika.
Jak mam dokładnie ustawić tę antenę? Proszę o pomoc.
Dodaje png speedtest.net
Ostatnio zmieniony 27 wrz 2017, o 15:23 przez Daniel_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: przeniesienie do odpowiedniego watku
Powód: przeniesienie do odpowiedniego watku
- Daniel_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 1629
- Rejestracja: 5 wrz 2016, o 14:01
Re: Problem z prędkością LTE
Quavol, najbliższa stacja z LTE to BT43511 w miejscowości Brojce z LTE1800. Zatem antenę skieruj na wschód. Odległość to ok. 4,5 km. Im wyżej antena jest zainstalowana, tym lepiej. Optymalne położenie musisz znaleźć doświadczalnie, przy okazji mierząc parametry sygnału (RSRP, RSRQ, SINR).
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
-
- PlusManiak
- Posty: 112
- Rejestracja: 21 kwie 2017, o 21:55
Re: Problem z prędkością LTE
Sprawdzalem modem na 3 komputerach i sprawdzal mi informatyk i na kazdym sprawdzaniu to samo . Ale powiem ze to sie dzieje raz w dniu (odlaczy modem 3 razy od razu i juz all jest dobrze ) ale tez sie zdarza ze kilka h pozniej znow wywali . Jakies sugestie? Wspomne ze tylko modem mi wywala a innych urzaden od komputera co sa podlaczone przez USB nie wywalaMichał_Plus pisze:misiek6104, jeśli modem odłącza się jako urządzenie USB to może to być spowodowane przez zarządzanie energią w PC. Sprawdź czy porty USB maja wyłączone oszczędzanie.
- Michał_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5502
- Rejestracja: 1 lut 2017, o 09:13
Re: Problem z prędkością LTE
misiek6104, jeśli tak działa na każdym komputerze, to pozostał tylko serwis. Oddaj proszę sprzęt z dokładnym opisem w jakim czasie rozłącza modem od zasilania w USB.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
-
- PlusManiak
- Posty: 112
- Rejestracja: 21 kwie 2017, o 21:55
Re: Problem z prędkością LTE
ale wywala zawsze o 11 . Bylem raz w Plusie z swoim modemem ( posiadam go juz okolo 5 lat i karte sim tez chyba bedzie miala tyle samo) w jednym powiedzieli ze mam mozliwosc wymiany tego i tego na nowsze . Pojechalem z Tata w next Plusie powiedzieli mi ze nie ma takiej mozliwosci wiec nie wiem czy wyarto mi jechac zawiesc do Plusa zlozyc do sprawdzenia modemu.Michał_Plus pisze:misiek6104, jeśli tak działa na każdym komputerze, to pozostał tylko serwis. Oddaj proszę sprzęt z dokładnym opisem w jakim czasie rozłącza modem od zasilania w USB.
- Daniel_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 1629
- Rejestracja: 5 wrz 2016, o 14:01
Re: Problem z prędkością LTE
misiek6104, jeśli sprzęt ma już ponad 5 lat to niestety, ale to może być problem właśnie z urządzeniem. Trudno wytłumaczyć fakt, dlaczego akurat o godzinie 11 obserwujesz wspomniany reset. Jeśli masz taką możliwość to przełóż kartę SIM do innego routera/modemu, podepnij go do tego samego portu USB i sprawdź, czy wystąpi taki sam reset urządzenia lub połączenia internetowego.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Wolny internet/ mała prędkość pobierania. PROSZĘ O POMOC!
Witam. Od dzisiaj mam nową umowę JA INTERNET LTE. LTE bez limitu transferu, Prędkość do 5 Mb/s tak jak na umowie jest napisane. LTE jest. Jedna kreska zasięgu. Ale prędkość pobierania to średnio jakoś 0.5 Mb/s! Rozumiem ze przez dzisiejsze słabe warunki pogodowe internet moze chodzić wolniej. Zrozumiałbym jakby było te 2 Mb/s ale ja nie mam nawet 1 Mb/s. Przy zmianie na HSPA+ kreski zasięgu na full ale prędkość pobierania podobna.
Proszę o pomoc!
EDIT:
Dołączam jeszcze screen
Proszę o pomoc!
EDIT:
Dołączam jeszcze screen
Ostatnio zmieniony 5 paź 2017, o 20:41 przez sl@w_es, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Połączenie postów pisanych jeden pod drugim
Powód: Połączenie postów pisanych jeden pod drugim
- Daniel_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 1629
- Rejestracja: 5 wrz 2016, o 14:01
Re: Problem z prędkością LTE
CeZaR1995, podaj proszę lokalizację (miejscowość, ulica), w które korzystasz z internetu. Z jakiego modelu urządzenia korzystasz? Podaj również parametry sygnału (RSRP, RSSI, RSRQ, SINR). Gdzie w domu znajduje się modem/router? Zamieść też proszę screen bądź link z wykonanego speed testu.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
-
- PlusManiak
- Posty: 112
- Rejestracja: 21 kwie 2017, o 21:55
Re: Problem z prędkością LTE
Ale po ostatnich modyfikacjach co byly na antecie w mojej miejscowosci robione to zaczelo sie tak dziaćDaniel_Plus pisze:misiek6104, jeśli sprzęt ma już ponad 5 lat to niestety, ale to może być problem właśnie z urządzeniem. Trudno wytłumaczyć fakt, dlaczego akurat o godzinie 11 obserwujesz wspomniany reset. Jeśli masz taką możliwość to przełóż kartę SIM do innego routera/modemu, podepnij go do tego samego portu USB i sprawdź, czy wystąpi taki sam reset urządzenia lub połączenia internetowego.