Teraz jest 16 gru 2017, o 19:48

Zostaw Kontakt




Brak zasiegu

Tematy związane z Internetem Mobilnym.
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Przed założeniem tematu należy użyć opcji szukaj. Jeżeli temat był już poruszany to od razu otrzymasz odpowiedź.
  • Autor
  • Wiadomość
Offline
Avatar użytkownika

Krolgier

Prawie PlusManiak

  • Posty: 33
  • Dołączył(a): 16 cze 2016, o 14:13
  • Podziękował : 1 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz

Post22 sie 2017, o 11:27

Witam, czy wiadomo państwu co się dzieje z BT24319 ? Bo znowu występują te same problemy z 3G co kiedyś...
Offline
Avatar użytkownika

Daniel_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 951
  • Dołączył(a): 5 wrz 2016, o 13:01
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 184 razy

Re: Brak zasiegu

Post22 sie 2017, o 13:55

Krolgier, nie mam informacji o ponownych zakłóceniach. Jeśli czegoś dodatkowego się dowiem to przekażę Ci wiadomość.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

Krolgier

Prawie PlusManiak

  • Posty: 33
  • Dołączył(a): 16 cze 2016, o 14:13
  • Podziękował : 1 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz

Re: Brak zasiegu

Post22 sie 2017, o 14:38

Dziękuję,
Offline
Avatar użytkownika

Krolgier

Prawie PlusManiak

  • Posty: 33
  • Dołączył(a): 16 cze 2016, o 14:13
  • Podziękował : 1 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz

Re: Brak zasiegu

Post25 sie 2017, o 16:07

Wiadomo już coś o tych problemach?
Offline
Avatar użytkownika

Michał_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 736
  • Dołączył(a): 1 lut 2017, o 08:13
  • Podziękował : 2 razy
    Otrzymał podziękowań: 120 razy

Re: Brak zasiegu

Post25 sie 2017, o 16:20

Krolgier, nadal sprawdzamy. Jak tylko będziemy mieć jakieś informacje to je za opublikujemy.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

andrew01

Początkujący PlusManiak

  • Posty: 25
  • Dołączył(a): 7 sty 2017, o 10:21
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz

Re: Brak zasiegu

Post6 wrz 2017, o 20:00

Witam,

czy mógłbym prosić o informację co się dzieje z nadajnikiem BTS 43418 Ruda - gm. Grudziądz, maszt, mam do niego 600m i zawsze się z nim łączyłem, fakt że i tak jest przeciążony ale na UMTS jakoś chodziło. Dzisiaj natomiast łączy mi się z oddalonym nadajnikiem BTS 42609 Grudziądz, Kujawsko-pomorskie ul. Jana III Sobieskiego 8 - dach bloku mieszkalnego - jakie są tego konsekwencje nie muszę mówić :) internetu praktycznie nie ma...

Pozdrawiam
Andrzej

Chwilę temu (około 21:30) zaczęło normalnie działać i łączę się ponownie do 43418 - jest szansa na informację co się działo?

Pozdrawiam
Andrzej
Offline
Avatar użytkownika

Michał_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 736
  • Dołączył(a): 1 lut 2017, o 08:13
  • Podziękował : 2 razy
    Otrzymał podziękowań: 120 razy

Re: Brak zasiegu

Post7 wrz 2017, o 09:39

andrew01, nie mam informacji o żadnym problemie z działaniem tego BTSa. Być może nastąpiły jakieś chwilowe zakłócenia. Jeśli sytuacja się powtórzy proszę o informację.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

alonzomozley

Nowy

  • Posty: 1
  • Dołączył(a): 8 paź 2017, o 11:00
  • Podziękował : 1 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz
  • Moja taryfa: 150
  • Model telefonu: p9

kompletny brak zasiegu Gulbity gm. Morąg 14-300

Post9 paź 2017, o 09:38

Witam,

zyjemy w XXI wieku i zeby najwiekszy operator w Polsce ktorego uzywam od ponad 15 lat nie mial zasiegu w podanej miejscowosci... a o internecie moge tylko pomazyc... czarna dziura... max jedna kreska zasiegu to szczyt mozliwosci PLUSA... czy cos w najblizszym czasie bedzie z tym robione ??
Ostatnio edytowano 9 paź 2017, o 10:03 przez Daniel_Plus, łącznie edytowano 1 raz
Powód: przeniesienie do bardziej pasującego wątku
Offline
Avatar użytkownika

Daniel_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 951
  • Dołączył(a): 5 wrz 2016, o 13:01
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 184 razy

Re: Brak zasiegu

Post9 paź 2017, o 10:16

alonzomozley, chociaż najbliższa stacja nie jest bardzo daleko, bo w odległości ok. 4 km to zapewne uwarunkowania terenowe utrudniają dotarcie sygnału. Rozwiązaniem byłaby tylko budowa nowej stacji w bliższej lokalizacji. Przekazałem zapytanie w tej sprawie, czy są na to szanse i wrócę z informacją.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ

Za ten post autor Daniel_Plus otrzymał podziękowanie od
alonzomozley(10 paź 2017, o 13:44)
Offline
Avatar użytkownika

Equisse

Nowy

  • Posty: 1
  • Dołączył(a): 12 paź 2017, o 17:03
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz
  • Model telefonu: Asus ZenFone 2

Problem z Internetem

Post12 paź 2017, o 17:10

Witam mam taki problem, mam pakiet internetowy rozmowy itd. Chodzi dokładnie o sam internet mam niewykorzystane 7gb jeszcze, do 01.11.2017 i nie mam internetu jest ikonka na zasięgu LTE np. Włączam co kolwiek i mi wyskakuje że brak połączenia z Internetem mam tak od wczoraj..
Ostatnio edytowano 13 paź 2017, o 07:03 przez Michał_Plus, łącznie edytowano 1 raz
Powód: Przeniesiono do odpowiedniego wątku.
Offline
Avatar użytkownika

Michał_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 736
  • Dołączył(a): 1 lut 2017, o 08:13
  • Podziękował : 2 razy
    Otrzymał podziękowań: 120 razy

Re: Brak zasiegu

Post13 paź 2017, o 09:05

Equisse, podaj swoją dokładna lokalizację. Z jakiego sprzętu korzystasz? Czy sytuacja występuje cały czas? Czy po wymuszeniu 3G również jest problem? Taryfa to voice czy data? Podaj konfigurację punktu dostępowego, jaki masz ustawiony APN?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

Aga87

Nowy

  • Posty: 2
  • Dołączył(a): 13 paź 2017, o 16:56
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz
  • Moja taryfa: mix plus

Re: Brak zasiegu

Post13 paź 2017, o 17:02

Witam,

W miejscowości Perły (Warmińsko - Mazurskie), 11-600 Węgorzewo, gmina Węgorzewo, na końcu wsi nie ma zasięgu sieci, a w domu to zanika, albo jedna kreska. Co jest straszne w jakimkolwiek funkcjonowaniu. Mój Brat mieszka w miescowości Wężówko też warmińsko-Mazurskie, 11-606 Budry i gmina Budry, tam jest jeszcze gorzej na mapie Waszej pokazuje tam białą plame czyli brak zasięgu :cry: . Jest Nas dużo klientów Plusa. A ten brak ciagle zasięgu jest straszny. Nie da się nic zrobić?? Lepiej mi Ruskich zasięg odbiera niestety :-( pozdrawiam licze na jakąś rekację i pomoc.
Offline
Avatar użytkownika

kaczkadziwaczka

PlusManiak

  • Posty: 92
  • Dołączył(a): 27 sie 2017, o 08:54
  • Podziękował : 1 raz
    Otrzymał podziękowań: 9 razy
  • Ostrzeżenia: 4

Re: Brak zasiegu

Post13 paź 2017, o 20:04

Nie licz na więcej, to strefa przygraniczna z Kaliningradem. Dobrze że w Węgorzewie-Janówko, Budrach działa UMTS900Aero2 i GSM900 Plusa. Inni operatorzy nawet tego nie mają. A Ruscy grzeją aż miło, inne normy promieniowania, brak uzgodnień z nimi to główny powód braku zasięgu na tych terenach.
Offline
Avatar użytkownika

Aga87

Nowy

  • Posty: 2
  • Dołączył(a): 13 paź 2017, o 16:56
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz
  • Moja taryfa: mix plus

Re: Brak zasiegu

Post14 paź 2017, o 11:37

W tym rzecz ze zarówno Orange i Play maja tu min 2 kreski zasięgu a Plus większość czasu brak zasięgu .Możne wystarczyłoby wzmocnić sygnał na Janówku lub wraz z rodzina i znajomymi zmienić operatora.Reszta zasięg Plusa GSM tu tez jest jeszcze gorszy .
Offline
Avatar użytkownika

Michał_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 736
  • Dołączył(a): 1 lut 2017, o 08:13
  • Podziękował : 2 razy
    Otrzymał podziękowań: 120 razy

Re: Brak zasiegu

Post16 paź 2017, o 09:00

Aga87, niestety w tej okolicy nie są przewidziane w najbliższym czasie żadne modernizacje.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Poprzednia stronaNastępna strona

Powrót do Plus Internet - Oficjalny Dział Plusa



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google Adsense [Bot] i 28 gości