Wypowiedzenie umowy,do Konsultantów

Tematy związane z Internetem Mobilnym.
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Awatar użytkownika
Daniel_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 1629
Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
Rejestracja: 5 wrz 2016, o 14:01

Re: Wypowiedzenie umowy,do Konsultantów

Post autor: Daniel_Plus »

StaryWiaRus, do Twojej sprawy może ustosunkować się tylko Departament Reklamacji. Informacje o tym, jak złożyć reklamację podane są tutaj. Jeśli prześlesz ją e-mailem to podaj mi proszę tutaj numer korespondencji, a ja przyśpieszę jej rozpatrywanie.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
StaryWiaRus

Re: Wypowiedzenie umowy,do Konsultantów

Post autor: StaryWiaRus »

Proszę bardzo podaję i proszę o szybkie wyjaśnienie , bo nie mam zamiar teraz płacić za 2 miesiące mimo złożonego
poprawnie wypowiedzenia .Co innego przekazywał konsultant z DUK (podczas rozmowy tel ) co innego powiedziano mi w 2 salonach stacjonarnych w Katowice i Sosnowcu , jednym słowem oszustwo konsultanta . Proszę o odsłuchanie rozmów , i nie było tam żadnej zgody na umowę na innych warunkach .

161209-001891
Awatar użytkownika
Daniel_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 1629
Rejestracja: 5 wrz 2016, o 14:01

Re: Wypowiedzenie umowy,do Konsultantów

Post autor: Daniel_Plus »

StaryWiaRus, przekazałem prośbę o szybsze rozpatrzenie Twojej reklamacji.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
StaryWiaRus

Re: Wypowiedzenie umowy,do Konsultantów

Post autor: StaryWiaRus »

Daniel_Plus pisze:StaryWiaRus, przekazałem prośbę o szybsze rozpatrzenie Twojej reklamacji.

Jeszcze raz wielkie dzięki za pomoc w mojej sprawie .Równiez Wesołych Świat panu życze .Pozdrawiam ;-)
StaryWiaRus

Re: Wypowiedzenie umowy,do Konsultantów

Post autor: StaryWiaRus »

Powracam do tego wątku to ,to bedziecie wiedzieć o co chodzi, przeczytajcie sobie polecam... i na koniec jak myślicie że Plus rozwiązał to rozpatrzenie reklamacji (anulowanie niesłusznie de facto naliczonej faktury ) na moją korzyść to ja wam mówie ludzie że nie, przestrzegam was klientów przed ta siecią z praktykami dosłownie ohydnymi , bezczelnym wyciąganiem pieniędzy od klientów pomimo złożenia prawidłowo rezygnacji z usług . Korekta po miesiącu taka że mam do zapłacenia jakąś tam niewielką sumkę ale jednak znowu coś naliczyli te szuje ! :evil: Powodzenia Plusie , ja tam już z tej sieci korzystał nie będę i do UKE robie wam w poniedziałek reklamę na te ohydne wstrętne praktyki. Mam nadzieję że jak zaczną kiedyś sypać kary za opłaty ,faktury, itdd to będziecie pierwsi w kolejności na dywaniku .Bez pozdrowień . Zawiedziony długoletni już były klient

Wrzucam na potwierdzenie.

a tu ich fakturka :lol:
Załączniki
P1010279.JPG
P1010278.JPG
Ostatnio zmieniony 16 sty 2017, o 11:21 przez Przemek_Plus, łącznie zmieniany 2 razy.
Powód: połączono posty. Usunięto fragmenty niezogdne z regulaminem (punkt 4: Nie należy obrażać innych użytkowników forum. Wypowiedzi na forum powinny być formułowane w atmosferze wzajemnego szacunku do innych Użytkowników forum.
Awatar użytkownika
Przemek_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 1261
Rejestracja: 17 mar 2016, o 13:51

Re: Wypowiedzenie umowy,do Konsultantów

Post autor: Przemek_Plus »

StaryWiaRus, to faktura automatycznie wygenerowana przez system po rozwiązaniu umowy. Została już wysłana do Ciebie kolejna faktura korygująca wystawiona przez pracownika, który rozpatrywał Twoją reklamację, i która jednocześnie anuluje rzeczoną kwotę 2,59 zł.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
StaryWiaRus

Re: Wypowiedzenie umowy,do Konsultantów

Post autor: StaryWiaRus »

@Przemek_Plus

Ile jeszcze tych faktur wystawicie ? Poczta wysłana czy na email? i co teraz mam zrobić , płacić nie płacić oto jest pytanie . Ja nie chcę przez was sie szarpać i figurować w krd z powodu tych paru zł .Zrozumcie po 4 latach płacenia na czas abonamentu kopnięto mnie w 4 litery przez waszą wspaniałą sieć... Taki ukłon od was na pożegnanie.Tyle mam do powiedzenia i skończylem już. :-(
Awatar użytkownika
Przemek_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 1261
Rejestracja: 17 mar 2016, o 13:51

Re: Wypowiedzenie umowy,do Konsultantów

Post autor: Przemek_Plus »

StaryWiaRus pisze:Ile jeszcze tych faktur wystawicie
Dla tej umowy - już żadnych.
StaryWiaRus pisze:Poczta wysłana czy na email?
Pocztą.
StaryWiaRus pisze:i co teraz mam zrobić , płacić nie płacić oto jest pytanie
Nie ma takiej potrzeby. Poczekaj na fakturę korygującą.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
ciekawy
Szalony PlusManiak
Posty: 274
Rejestracja: 25 gru 2012, o 22:55

Re: Wypowiedzenie umowy,do Konsultantów

Post autor: ciekawy »

co dalej się dzieje z opcją wypowiadania umów na ich koniec i automatyczną zmianą przez system na 30 dni ?
Awatar użytkownika
Daniel_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 1629
Rejestracja: 5 wrz 2016, o 14:01

Re: Wypowiedzenie umowy,do Konsultantów

Post autor: Daniel_Plus »

ciekawy, sprecyzuj proszę pytanie :-/
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
ciekawy
Szalony PlusManiak
Posty: 274
Rejestracja: 25 gru 2012, o 22:55

Re: Wypowiedzenie umowy,do Konsultantów

Post autor: ciekawy »

podpisujesz umowe np na 24 miesiące, mija 1 miesiąc, masz 23 miesiące do końca umowy, wypowiadasz ją na koniec, chcesz odejść kiedy się skończy - system skończy umowę za miesiąc i naliczy kare nie przejmując się tym co jest napisane, że ma się skończyć za 23 miesiące ?
Awatar użytkownika
Daniel_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 1629
Rejestracja: 5 wrz 2016, o 14:01

Re: Wypowiedzenie umowy,do Konsultantów

Post autor: Daniel_Plus »

ciekawy, możesz rozwiązać umowę z miesięcznym okresem wypowiedzenia i wtedy, jeśli do końca umowy jest więcej niż miesiąc to będziesz musiał zapłacić proporcjonalną wartość kary umownej. Możesz też wypowiedzieć umowę w początkowym okresie jej trwania z zaznaczeniem, że rozwiązanie ma nastąpić na koniec okresu jej trwania. Jeśli skorzystałeś z tej drugiej opcji, a rozwiązanie nastąpiło zgodnie z tą pierwszą to gdzieś wystąpił błąd i możesz złożyć reklamację.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
adamusw
Nowy
Posty: 1
Rejestracja: 10 sty 2019, o 20:32

Re: Wypowiedzenie umowy,do Konsultantów

Post autor: adamusw »

Próbując ostatnio rozwiązać umowę na czas nieokreślony spotkałem się z bardzo ciekawym absurdem w wykonaniu sieci Plus.
Gdzieś 03.12.2018r. wysłałem wypowiedzenie umowy o następującej treści: "Niniejszym oświadczam, iż z zachowaniem wymaganego okresu wypowiedzenia, wypowiadam umowę na świadczenie usług telekomunikacyjnych dla numeru telefonu xxx xxx xxx (numer konta klienta: xxxxxxxx) z dniem 24.03.2019r."
Po jakimś czasie otrzymałem pismo od sieci Plus informujące, że usługa zostanie wyłączona 24.01.2019r. - czyli jak widać 2 miesiące wcześniej niż napisałem to w wypowiedzeniu. Zrozumiałbym sytuacje odwrotną - że klient wpisałby za krótka datę naruszającą warunki wypowiedzenia, ale tu data jest dłuższa.
Złożyłem w tej sprawie serię reklamacji i na koniec dostałem taką odpowiedź:

"Odpowiadając na zgłoszenie otrzymane 27.12.2018 r. informuję, że zapoznałam się z opisaną sprawą.
Zgodnie z Regulaminem świadczenia usług telekomunikacyjnych przez POLKOMTEL Sp. z o.o. dla Abonentów: „Abonent może rozwiązać umowę za pisemnym wypowiedzeniem. Okres wypowiedzenia wynosi 30 dni i liczony jest od pierwszego dnia okresu rozliczeniowego następującego po okresie rozliczeniowym, w którym złożono wypowiedzenie umowy. Za dzień złożenia wypowiedzenia umowy przyjmuje się dzień złożenia w punkcie sprzedaży (obsługi) wypowiedzenia umowy lub dzień nadania do Działu Obsługi Klienta POLKOMTEL listu poleconego, zawierającego wypowiedzenie umowy. Umowa ulega rozwiązaniu z upływem okresu wypowiedzenia”.
Potwierdzam, że na podstawie wniosku z dnia 3.12.2018 r. o rozwiązanie Umowy dla numeru xxxxxxxxx w dniu 24.1.2019 r. nastąpi stała dezaktywacja ww. numeru.

Gdyby to było wypowiedzenie bez daty to miałoby to sens ale tu klient wyraził wolę rozwiązania umowy w określonym czasie.
Po pięciu reklamacjach następnych już składać nie będę ale chciałem zwrócić uwagę jak ABSURDALNA jest w tym wypadku interpretacja zapisów przez niektórych konsultantów sieci Plus. Idąc tym tropem każdy abonent musi śledzić dni i godziny złożenia wypowiedzenia uwzględniając czas dostarczenia przez pocztę i inne dziwne okoliczności, żeby mieć usługę do momentu do którego jest mu ona potrzebna. TO CHYBA NIE JEST NORMALNE! No chyba, że jest to celowe działanie ale tego to ja już nie rozbiorę.
andrew01
Początkujący PlusManiak
Posty: 29
Rejestracja: 7 sty 2017, o 11:21

Re: Wypowiedzenie umowy,do Konsultantów

Post autor: andrew01 »

Niestety temat sprzed kilku lat nadal aktualny. Pracownicy salonu Plusa twierdzą, że nie mogą zaznaczyć rozwiązania umowy z końcem okresu oznaczonego. Trzeba przyjść w trakcie przedostatniego okresu rozliczeniowego. Wcześniejsze rozwiązanie skutkuje naliczeniem kary. Totalny absurd....

Pozdrawiam
Andrzej
Awatar użytkownika
Ewa_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 6975
Rejestracja: 18 gru 2012, o 18:37
Lokalizacja: Warszawa

Re: Wypowiedzenie umowy,do Konsultantów

Post autor: Ewa_Plus »

andrew01,
- w którym salonie spotkałeś się z taką sytuacją? Spróbuję to z nimi wyjaśnić.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
ODPOWIEDZ