Wypowiedzenie umowy,do Konsultantów
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
-
- Początkujący PlusManiak
- Posty: 13
- Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
- Rejestracja: 19 sie 2014, o 17:00
Re: Wypowiedzenie umowy,do Konsultantów
Synku, jak wrócisz do Kozienic, to spytaj w Polsacie czy przyjmują wypowiedzenia umów z Plusa. Zapytałem i otrzymałem pozytywną odpowiedź. Wydrukowałem wypowiedzenie i 16.04.2016 tuż przed południem podpisane przez mamę (abonentka) zaniosłem w dwóch egzemplarzach w wiadomym celu (ew. potwierdzenie). Pan wyraźnie tam najważniejszy powiedział, że to system drukuje wypowiedzenie, a abonent podpisuje przy NIM. ON nie wie kto faktycznie podpisał przyniesione wypowiedzenie, więc go przyjąć nie może. Może gdybym miał ..... notarialne pełnomocnictwo. Swoje pisemko mogę sam wysłać pocztą, a ON go nie przyjmie i koniec rozmowy, bo wygląda na to, że "jestem bez krawata". Utwierdziłem GO w tym stwierdzając, że gdy wyślę, to też nie będzie podpisu w obecności bądź co bądź Polkomtela w Kozienicach czy Warszawie. Mimo to uparcie kierował na pocztę. On nie świadczy usług pocztowych i basta. Jeśli nas nie stać na znaczek, to ONI prywatnie mogą się na niego złożyć i to raczej grzeczne nie było. Wspomniał coś jeszcze o karach, jakie za byle drobnostki ICH karzecie i także z tego powodu wypowiedzenia nie przyjmie w przygotowanej przez stronę abonentki formie i nie poświadczy swojej decyzji pisemnie, bo nie musi, czyli nie mam żadnego autoryzowanego poświadczenia, że w ogóle byłem w jedynym Autoryzowanym Punkcie Sprzedaży Cyfrowego Polsatu w Kozienicach. W jedynym w tym miasteczku punkcie obsługi klientów Plusa. Może to dlatego?
Pomóżcie konsultanci Plusa.
Pomóżcie mnie, bo nie wiem co robić, a wydaje mi się, hmmm, raczej jestem pewny, że to co już zrobiłem powinno być wystarczające dla skutecznego wypowiedzenia umowy. Już wiem, że teraz dla zasady pocztą nie wyślemy. Choćbym miał się po sądach włóczyć, to "dla zasady będę się awanturować", jak stwierdził JEGO ustami w końcu sam Polkomtel. Nie chciałbym jednak mamy do tego mieszać - lata i w ogóle. Może jakaś cesja?
Pomóżcie też przedstawicielowi Plusa, by wiedział na czym to polega. Wytłumaczcie mu, że umowa jest świętością. Na dłuższą metę to wszystkim wyjdzie na dobre. Także Wam, choć szczerze pisząc, to jednak cel wypowiedzenia został już zmieniony, ale może za dwa latka, gdy ..... konkurencja dorówna.
Wytłumaczcie mu, że Waszych wytycznych, jeśli nie są jednoznaczne, nie można interpretować w oderwaniu od umów obsługiwanych klientów. Oby tak było Nie wolno dać do zrozumienia klientowi, że jego umowę ma się gdzieś, bo "JA" z Polkomtelem mam swoją. Być może mnie nawet trochę zna, ale na pewno nie na tyle by można było sobie na to wszystko pozwolić. Możecie sprawdzić, czy przyjmowali tam wypowiedzenia dla przefaksowania? Patex ma punkty również w sąsiednich powiatach. Może Kozienice są wyjątkiem, a może nie.
Odchodząc od tematu zwrócę uwagę, że usytuowanie na mapie http://www.plus.pl/znajdz-salon wspomnianego punktu nie jest prawidłowe. Z obecnego jest kilka kroków do NC+. Konkurencja jest dobra, ale żeby zaraz tak ją wspierać?
Pomóżcie konsultanci Plusa.
Pomóżcie mnie, bo nie wiem co robić, a wydaje mi się, hmmm, raczej jestem pewny, że to co już zrobiłem powinno być wystarczające dla skutecznego wypowiedzenia umowy. Już wiem, że teraz dla zasady pocztą nie wyślemy. Choćbym miał się po sądach włóczyć, to "dla zasady będę się awanturować", jak stwierdził JEGO ustami w końcu sam Polkomtel. Nie chciałbym jednak mamy do tego mieszać - lata i w ogóle. Może jakaś cesja?
Pomóżcie też przedstawicielowi Plusa, by wiedział na czym to polega. Wytłumaczcie mu, że umowa jest świętością. Na dłuższą metę to wszystkim wyjdzie na dobre. Także Wam, choć szczerze pisząc, to jednak cel wypowiedzenia został już zmieniony, ale może za dwa latka, gdy ..... konkurencja dorówna.
Wytłumaczcie mu, że Waszych wytycznych, jeśli nie są jednoznaczne, nie można interpretować w oderwaniu od umów obsługiwanych klientów. Oby tak było Nie wolno dać do zrozumienia klientowi, że jego umowę ma się gdzieś, bo "JA" z Polkomtelem mam swoją. Być może mnie nawet trochę zna, ale na pewno nie na tyle by można było sobie na to wszystko pozwolić. Możecie sprawdzić, czy przyjmowali tam wypowiedzenia dla przefaksowania? Patex ma punkty również w sąsiednich powiatach. Może Kozienice są wyjątkiem, a może nie.
Odchodząc od tematu zwrócę uwagę, że usytuowanie na mapie http://www.plus.pl/znajdz-salon wspomnianego punktu nie jest prawidłowe. Z obecnego jest kilka kroków do NC+. Konkurencja jest dobra, ale żeby zaraz tak ją wspierać?
- Przemek_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 1261
- Rejestracja: 17 mar 2016, o 13:51
Re: Wypowiedzenie umowy,do Konsultantów
oporek, jeżeli abonent chce rozwiązać umowę poprzez punkt obsługi naszej sieci, to musi osobiście udać się do salonu tak, aby jego pracownik był w stanie zweryfikować, czy czynności tej dokonuje osoba uprawniona.
Dlatego niestety, ale w takim wypadku wymagana byłaby wizyta mamy w punkcie, bądź też wysłanie pisma listem poleconym na adres:
Dział Obsługi Klienta
Polkomtel Sp. z o.o.
ul. Konstruktorska 4, 02-673 Warszawa
Dlatego niestety, ale w takim wypadku wymagana byłaby wizyta mamy w punkcie, bądź też wysłanie pisma listem poleconym na adres:
Dział Obsługi Klienta
Polkomtel Sp. z o.o.
ul. Konstruktorska 4, 02-673 Warszawa
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Wypowiedzenie umowy,do Konsultantów
też mi odmówiono przyjęcia wypowiedzenia umowy internetu bo mam jeszcze 4 miesiące.
Zawsze przyjmowali i wysyłali faksem kolejny powód do wypowiedzenia umowy człowiek płaci latami i jeszcze musi płacić za polecony
Zawsze przyjmowali i wysyłali faksem kolejny powód do wypowiedzenia umowy człowiek płaci latami i jeszcze musi płacić za polecony
- Przemek_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 1261
- Rejestracja: 17 mar 2016, o 13:51
Re: Wypowiedzenie umowy,do Konsultantów
damiano, twoje wypowiedzenie jak najbardziej powinno zostać przyjęte. Napisz mi proszę przez ten formularz swoje dane osobowe (imię i nazwisko), numer telefonu którego dotyczy sytuacja oraz w którym punkcie (chodzi o dokładny adres) nie przyjęto Twojego pisma. Zainterweniuję tak, abyś przy ewentualnej kolejnej wizycie mógł sprawnie załatwić rzeczoną sprawę. Przepraszam za niedogodności, które Cię spotkały.
Oczywiście zawsze możesz też wysłać takie pismo listem poleconym na wcześniej już wspomniany adres, czyli:
Dział Obsługi Klienta
Polkomtel Sp. z o.o.
ul. Konstruktorska 4, 02-673 Warszawa
Oczywiście zawsze możesz też wysłać takie pismo listem poleconym na wcześniej już wspomniany adres, czyli:
Dział Obsługi Klienta
Polkomtel Sp. z o.o.
ul. Konstruktorska 4, 02-673 Warszawa
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
-
- Nowy
- Posty: 7
- Rejestracja: 14 sie 2014, o 11:25
Re: Wypowiedzenie umowy,do Konsultantów
Mam pytanie.
Podpisałem umowę 8.08.2014
Poszedłem dzisiaj do salonu wypowiedzieć umowe z pismem.
Pan stwierdził że nie przyjmują pisma bo generują wypowiedzenie z systemu.
Miałem wrócić po 20 minutach.
Wypowiedzenie złożone, rozwiązanie nastąpi z dniem 21.07 na moje pytanie czy zostanie naliczona kara umowna otrzymałem odpowedz że nie bo taki mam okres rozliczeniowy i tak zakonczy się umowa.
Czy wszystko się zgadza. Logicznie rozumujac okres 24 miesięcy kończy się przecież 7.08.2016?
Podpisałem umowę 8.08.2014
Poszedłem dzisiaj do salonu wypowiedzieć umowe z pismem.
Pan stwierdził że nie przyjmują pisma bo generują wypowiedzenie z systemu.
Miałem wrócić po 20 minutach.
Wypowiedzenie złożone, rozwiązanie nastąpi z dniem 21.07 na moje pytanie czy zostanie naliczona kara umowna otrzymałem odpowedz że nie bo taki mam okres rozliczeniowy i tak zakonczy się umowa.
Czy wszystko się zgadza. Logicznie rozumujac okres 24 miesięcy kończy się przecież 7.08.2016?
- Przemek_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 1261
- Rejestracja: 17 mar 2016, o 13:51
Re: Wypowiedzenie umowy,do Konsultantów
marcinwuwua , przy standardowym wypowiedzeniu umowy, okres wypowiedzenia zaczyna się wraz z początkiem kolejnego cyklu rozliczeniowego. Z tego, co piszesz wynika, że to właśnie takie wypowiedzenie zostało złożone i stąd data 21.07. W takiej sytuacji kara umowna (jej wysokość zależy od czasu pozostałego do końca umowy) zostanie naliczona.
W tej sytuacji proponuję udać się do punktu celem wycofania tego wniosku i złożenia kolejnego z zaznaczeniem, iż interesuje Cię wyłącznie rozwiązanie umowy wraz z końcem okresu obowiązywania promocji.
W tej sytuacji proponuję udać się do punktu celem wycofania tego wniosku i złożenia kolejnego z zaznaczeniem, iż interesuje Cię wyłącznie rozwiązanie umowy wraz z końcem okresu obowiązywania promocji.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Wypowiedzenie umowy,do Konsultantów
a mi naliczą kare jak rezygnuje z ostatnim dniem umowy?
- Przemek_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 1261
- Rejestracja: 17 mar 2016, o 13:51
Re: Wypowiedzenie umowy,do Konsultantów
damiano, nie, jeżeli złożysz wypowiedzenie z końcem okresu promocji, to kara umowna nie będzie naliczona. Czekam jeszcze na odpowiedź pracowników punktu w Twojej sprawie.
EDIT:
damiano, właśnie wysłałem Ci odpowiedź, sprawdź proszę swoją skrzynkę mailową.
EDIT:
damiano, właśnie wysłałem Ci odpowiedź, sprawdź proszę swoją skrzynkę mailową.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Wypowiedzenie umowy,do Konsultantów
mam jeśli nie przyjmą to sie wkuże i wyśle poleconym
Re: Wypowiedzenie umowy,do Konsultantów
Umowa na 2 numery kończy sie jakoś na początku września. Nie chce jej zrywać ale chce złożyć wypowiedzenie (zeby po zakończeniu nie była przedłużona na czas nieokreślony). Czy pismo w takiej formie jest ok? nie chce płacić kary za wcześniejsze zerwanie
- Daniel_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 1629
- Rejestracja: 5 wrz 2016, o 14:01
Re: Wypowiedzenie umowy,do Konsultantów
koko1108, tak. Możesz też zatytułować pismo Wypowiedzenie umowy wraz z końcem promocji.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Wypowiedzenie umowy,do Konsultantów
Czy mogę wypowiedzieć umowę przedłużoną bodajże w grudniu, chyba na dalszy czas oznaczony, nie wiem bo nie pamiętam, było to podczas rozmowy telefonicznej z konsultantem, który wprowadził mnie w błąd, gdyż nie zamierzałam tej umowy przedłużać.
W kwietniu br. byłam złożyć wypowiedzenie (umowa ważna była do 06.06.2016), które nie zostało przyjęte i poinformowano mnie o przedłużeniu tej umowy na dalszy okres. Tylko niestety nie wiem jaki.
Istnieje możliwość wypowiedzenia umowy bez zapłaty kary umownej, która obowiązywała w podstawowym okresie oraz czy okres wypowiedzenia wynosi 30 dni?
W kwietniu br. byłam złożyć wypowiedzenie (umowa ważna była do 06.06.2016), które nie zostało przyjęte i poinformowano mnie o przedłużeniu tej umowy na dalszy okres. Tylko niestety nie wiem jaki.
Istnieje możliwość wypowiedzenia umowy bez zapłaty kary umownej, która obowiązywała w podstawowym okresie oraz czy okres wypowiedzenia wynosi 30 dni?
- Przemek_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 1261
- Rejestracja: 17 mar 2016, o 13:51
Re: Wypowiedzenie umowy,do Konsultantów
ewka321, jeżeli dobrze zrozumiałem, to umowa pierwotnie obowiązywała do 06.06.2016. Jeżeli została później przedłużona, to okres jej obowiązywania został odpowiednio wydłużony. Jeżeli w istocie tak jest, to umowę będzie można rozwiązać dopiero wraz z końcem tego okresu. Wypowiedzenie możesz złożyć w naszym punkcie w dowolnym momencie, ale chcąc uniknąć finansowych konsekwencji musisz zaznaczyć w piśmie, iż chcesz rozwiązać umowę wraz z końcem czasu oznaczonego.
Poza tym obowiązuje 30 dniowy okres wypowiedzenia - co oznacza, że takie pismo należy złożyć nie później, niż 30 dni przed końcem obowiązywania umowy. W przeciwnym wypadku umowa może przejść na czas nieoznaczony na kolejny okres rozliczeniowy.
Jeżeli uważasz, że zostałaś wprowadzona w błąd przez naszego konsultanta, przysługuje Ci oczywiście prawo do złożenia reklamacji, w której możesz opisać całą sytuację i zaznaczyć, jakiego rozwiązania sprawy oczekujesz.
Poza tym obowiązuje 30 dniowy okres wypowiedzenia - co oznacza, że takie pismo należy złożyć nie później, niż 30 dni przed końcem obowiązywania umowy. W przeciwnym wypadku umowa może przejść na czas nieoznaczony na kolejny okres rozliczeniowy.
Jeżeli uważasz, że zostałaś wprowadzona w błąd przez naszego konsultanta, przysługuje Ci oczywiście prawo do złożenia reklamacji, w której możesz opisać całą sytuację i zaznaczyć, jakiego rozwiązania sprawy oczekujesz.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Wypowiedzenie umowy,do Konsultantów
Witam serdecznie,
Dziś udałem się do salonu plusa z pismem o rozwiązanie umowy wraz z końcem ostatniego okresu rozliczeniowego i pozostawienia numeru po rozwiązaniu umowy w ofercie na kartę. Pracownik salonu Plusa odmówił mi przyjęcia takiego wypowiedzenia twierdząc że system nie przyjmie mi takiego wypowiedzenia, dodał że może przyjąć wypowiedzenie ale numer wraz z końcem umowy zostanie wyłączony. Prosiłem aby pismo z wypowiedzeniem które przygotowałem wysłał faxem na Dział Obsługi Klienta, ale również spotkałem się z odmową takiego załatwienia z sprawy.
Proszę o wyjaśnienie czy pracownik ma prawo odmówić (wysłanie wypowiedznia FAXEM na Dział Obsługi Klienta) przyjęcia takiego wypowiedzenia.
Pozdrawiam
Dziś udałem się do salonu plusa z pismem o rozwiązanie umowy wraz z końcem ostatniego okresu rozliczeniowego i pozostawienia numeru po rozwiązaniu umowy w ofercie na kartę. Pracownik salonu Plusa odmówił mi przyjęcia takiego wypowiedzenia twierdząc że system nie przyjmie mi takiego wypowiedzenia, dodał że może przyjąć wypowiedzenie ale numer wraz z końcem umowy zostanie wyłączony. Prosiłem aby pismo z wypowiedzeniem które przygotowałem wysłał faxem na Dział Obsługi Klienta, ale również spotkałem się z odmową takiego załatwienia z sprawy.
Proszę o wyjaśnienie czy pracownik ma prawo odmówić (wysłanie wypowiedznia FAXEM na Dział Obsługi Klienta) przyjęcia takiego wypowiedzenia.
Pozdrawiam
- Daniel_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 1629
- Rejestracja: 5 wrz 2016, o 14:01
Re: Wypowiedzenie umowy,do Konsultantów
dziuby, umowę możesz rozwiązać: 1) zgodnie z regulaminowym 30 dniowym okresem wypowiedzenia oraz 2) wraz z końcem promocji (umowy). Numer przechodzi do usługi na kartę tylko wtedy, gdy w związku z rozwiązaniem umowy nie jest naliczana kara umowna. Jeśli chodzi o Twoje pismo to zrozumiałem, że miałeś na myśli ten drugi termin rozwiązania umowy, ale być może sformułowanie "wraz z końcem ostatniego okresu rozliczeniowego" budziło wątpliwości i zapewne na to zwrócił uwagę pracownik punktu Plusa. Dodam, że wypowiedzenie umowy możesz napisać samemu, tytułując je "Wypowiedzenie umowy wraz z końcem promocji" oraz wysyłając na adres Działu Obsługi Klienta: http://www.plus.pl/kontakt
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ