Router nie może zarejestrować się w LTE
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
- Krzysiek_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 17730
- Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 17:58
Re: Router nie może zarejestrować się w LTE
president, z Twojego opisu wynikało, że urządzenie przelogowuje się miedzy 3G a LTE, więc wymuszenie jednej technologi powinno pomóc ale jest to oczywiście kwestia przetestowania z Twojej strony.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Ten sam problem
Od wczoraj mam ten sam problem co użytkownik Slamat. Również posiadam ten sam router i również wyskakują te same błędy podczas próby połączenia się z lte. Przez cały rok zasięg lte cały czas był i dodatkowo posiadam antenę zewnętrzną mimo że bez niej również był zasięg lte. Da się coś zrobić? :/
- Krzysiek_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 17730
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 17:58
Re: Router nie może zarejestrować się w LTE
Ukpra, proszę prześlij numer tel przypisany do karty SIM przez ten formularz.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Router nie może zarejestrować się w LTE
Właśnie wysłałem numer karty na podany formularz
- Krzysiek_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 17730
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 17:58
Re: Router nie może zarejestrować się w LTE
Ukpra, przeloguj router, nie powinno być już problemu.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Router nie może zarejestrować się w LTE
Witam
Mam podobny problem. Po przedłużeniu umowy i wymianie karty sim router nie loguje się w sieci LTE.
Jest łączność w HSPA+
Mam podobny problem. Po przedłużeniu umowy i wymianie karty sim router nie loguje się w sieci LTE.
Jest łączność w HSPA+
- Przemek_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 1261
- Rejestracja: 17 mar 2016, o 13:51
Re: Router nie może zarejestrować się w LTE
Gandalfam, podeślij mi proszę numer telefonu z umowy (przypisany do karty SIM) poprzez ten formularz.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Router nie może zarejestrować się w LTE
numer wysłany
- Krzysiek_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 17730
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 17:58
Re: Router nie może zarejestrować się w LTE
Gandalfam, odpowiedź została już wysłana na Twojego @.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
-
- Początkujący PlusManiak
- Posty: 10
- Rejestracja: 12 lut 2014, o 16:18
Re: Router nie może zarejestrować się w LTE
Witam mam podobny problem jak koledzy powyzej. Ruter mf28d raz sie loguje raz nie. lte ustawione na sztywno.
- Przemek_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 1261
- Rejestracja: 17 mar 2016, o 13:51
Re: Router nie może zarejestrować się w LTE
dawidchudzik, odpowiedź w tym wątku. Postaraj się nie dublować swoich pytań.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Router nie może zarejestrować się w LTE
witam
Mam taki problem jak autor wątku Slamat. Mam ten sam router ZTE MF28D. Tak samo jak w przypadku Slamat próby zalogowania (zarejestrowania) do sieci LTE kończą się niepowodzeniem. Natomiast łączy się DC HSPA, UMTS. Chodzi o nową kartę sim - nowy starter. Wcześniej miałem na tym samym routerze ofertę Plus Internet abonamentową i wszystko było ok z LTE. Próbowałem w panelu wymusić samo LTE ale nieskutecznie. Przy ustawieniu "tylko LTE" - komunikat w górnej części panelu - "brak usługi". Przy ręcznym wyborze sieci i wydaniu polecenia, "zarejestruj" - komunikat "niepowodzenie"
W przypadku użytkownika Slamat pomógł restart karty sim przez Was. Może zrobilibyście to samo?
Mam taki problem jak autor wątku Slamat. Mam ten sam router ZTE MF28D. Tak samo jak w przypadku Slamat próby zalogowania (zarejestrowania) do sieci LTE kończą się niepowodzeniem. Natomiast łączy się DC HSPA, UMTS. Chodzi o nową kartę sim - nowy starter. Wcześniej miałem na tym samym routerze ofertę Plus Internet abonamentową i wszystko było ok z LTE. Próbowałem w panelu wymusić samo LTE ale nieskutecznie. Przy ustawieniu "tylko LTE" - komunikat w górnej części panelu - "brak usługi". Przy ręcznym wyborze sieci i wydaniu polecenia, "zarejestruj" - komunikat "niepowodzenie"
W przypadku użytkownika Slamat pomógł restart karty sim przez Was. Może zrobilibyście to samo?
- Przemek_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 1261
- Rejestracja: 17 mar 2016, o 13:51
Re: Router nie może zarejestrować się w LTE
sebekss, wyslij mi proszę tym formularzem numer telefonu z umowy (przypisany do karty SIM).
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Router nie może zarejestrować się w LTE
Przemek_Plus, wysłane
- Przemek_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 1261
- Rejestracja: 17 mar 2016, o 13:51
Re: Router nie może zarejestrować się w LTE
sebekss, dziękuję, wiadomość dotarła. Ustaw proszę dla tej karty APN "plus" i sprawdź, czy LTE działa.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ