U mnie na Softphonie Media5-fone udało się w końcu zalogować do sip.actio.pl po aktywacji opcji rport, ale nadal nie można się do mnie dodzwonić, wychodzące działają bez problemu.
Po wymianie karty Plusa na Play wszystko chodzi od razu, więc problem jest gdzieś w Plusie ;(
Problem z portem SIP 5060
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
-
- Szalony PlusManiak
- Posty: 335
- Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
- Rejestracja: 28 lip 2013, o 23:46
- Kontakt:
- Krzysiek_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 17730
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 17:58
Re: Problem z portem SIP 5060
Spacedust, tak jak tutaj: http://plusforum.pl/viewtopic.php?f=98& ... 71#p137315 problem powinien zgłosić do swojego usługodawcy Voip, gdyż nie udzielamy wsparcia w tym zakresie.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Problem z portem SIP 5060
To nie jest problem Plusa/Playa tylko urządzenia końcowego-NAT/firewall u klienta. Skoro masz Huawei E3276 to do takich celów wystarczy router pod OpenWRT (WDR3500/3600), firmware http://ofmodemsandmen.com/downloads.html i masz po problemie z połączeniami SIP.Spacedust pisze: Po wymianie karty Plusa na Play wszystko chodzi od razu, więc problem jest gdzieś w Plusie ;(
Re: Problem z portem SIP 5060
Dla mających problemy w B593s-12 i usługą ipfon - odsyłam do postu http://plusforum.pl/viewtopic.php?f=97& ... 43#p138743 - jest szansa że też ustawienia z B593s-22.
Re: Problem z portem SIP 5060
Mam router huawei E5186s-22a i numer w happycall , konfiguracja voip przechodzi telefon sprawny... do chwili. Po jakimś czasie kiedy łącze/telefon jest nie wykorzystywany port 5060 ( tylko na tym rejestracja numeru działa) jest blokowany w ten sposób że połączenie z zewnątrz (iniscjowane od operatora) czyli ktoś chce się do mnie dodzwonić nie działa. Telefon milczy bo nie dostaje sygnału że ktoś do mnie dzwoni. Wcześniej miałem router Fritz!box gdzie voip jest dopieszczone na bardzo wysokim poziomie. Miałem do niego podłączony gwizdek LTE i wszystko działało. Jedyną rzeczą którą trzeba było przestawić w parametrach konfiguracyjnych Fritzka to :
"
sipping_enabled = no;
sipping_interval = 1m;
"
Fritz puszczał co minutę ping a do operatora voip i w ten sposób utrzymywał otwarty port 5060 , działało perfekcyjnie.
Teraz pytanie czy w tym ruterze Huawei jest taka możliwość utrzymywania otwartego portu (podtrzymywania) ?
"
sipping_enabled = no;
sipping_interval = 1m;
"
Fritz puszczał co minutę ping a do operatora voip i w ten sposób utrzymywał otwarty port 5060 , działało perfekcyjnie.
Teraz pytanie czy w tym ruterze Huawei jest taka możliwość utrzymywania otwartego portu (podtrzymywania) ?
- Krzysiek_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 17730
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 17:58
Re: Problem z portem SIP 5060
W tej sprawię proszę skontaktuj się z dostawcą voip lub producentem sprzętu. Niestety jako operator nie udzielamy wsparcia w tym zakresie.kemotore pisze:eraz pytanie czy w tym ruterze Huawei jest taka możliwość utrzymywania otwartego portu (podtrzymywania) ?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Problem z portem SIP 5060
To odpowiem za Plusa bo na jego zlecenie firware jest zmienione. Myślę że opcja time register sip by załatwiła sprawę , ustawienie tego parametru na 180 s wymuszało by ruch od rutera do operatora sip i tym samym port byłby otwarty :)
Pytanie czy w oryginalnej wersji softu jest taka opcja? Czy ktoś z Plusa widział taką wersję i może mi odpowiedzieć ?
Pytanie czy w oryginalnej wersji softu jest taka opcja? Czy ktoś z Plusa widział taką wersję i może mi odpowiedzieć ?