Strona 1 z 1

zamiana modemu LTE

: 12 mar 2014, o 19:01
autor: marta6aa
wczoraj przedłużyłam umowę z plusem, i dostałam nowy modem ZTE by korzystać z internetu LTE. Niestety po wielu próbach nie mogę się przez niego połączyć ani na komputerze stacjonarnym ani laptopie. Nie wiecie może czy istnieje możliwość wymiany modemu na inny model? Bo teraz zostałam bez internetu:(

Re: zamiana modemu LTE

: 12 mar 2014, o 19:30
autor: karol do
marta6aa pisze:...dostałam nowy modem ZTE by korzystać z internetu LTE. Niestety po wielu próbach nie mogę się przez niego połączyć...
Spokojnie, nowe modele modemów mają nową odmienną specyfikę uruchamiania. Jaki typ, model modemu?

Re: zamiana modemu LTE

: 31 maja 2017, o 15:37
autor: afrodissjak
Witam. Zakupiłem od Państwa internet LTE w abonamencie 50GB Lte bez limitu, z routerem ZTE MF971V. Jest to router mobilny w technologii LTE Advanced- brałem go z uwagi właśnie na tą technologię, bo tak wynikało z kilku stron internetowych, że u mnie w miejscowości jest LTE Advanced- jak się okazało- nie ma; co wiecej router się czasem sam resetuje- zrywa połączenie (co jak doczytałem jest dość częstą cechą routerów mobilnych). Stąd mam pytanie czy jest możliwość zamiany tego routera na inny dostosowany do pracy 24h/na dobę- stacjonarny?- np. Huawei B315.
A jeśli jest możliwość, to jak to załatwić. Z góry dziękuję za odpowiedzi.

Re: zamiana modemu LTE

: 31 maja 2017, o 15:48
autor: Daniel_Plus
afrodissjak, w przypadku nieprawidłowego działania urządzenia możesz skorzystać z gwarancji lub oddać sprzęt w ramach niezgodności z umową. W przypadku żądania wymiany sprzętu na nowy możesz otrzymać nowe urządzenie - ten sam model lub o podobnych parametrach technicznych. Decyzja o wymianie sprzętu musi być poprzedzona ekspertyzą serwisu i zgodą sprzedawcy.