Stały adres IP w usłudze LTE
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
-
- Szalony PlusManiak
- Posty: 222
- Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
- Rejestracja: 5 lis 2012, o 21:04
Re: Stały adres IP w usłudze LTE
No i taki ma zdania.
Widocznie tak ma być. Jeśli wszyscy mieli adres publicznie i zaczęli wysyłać dane to po prostu momentalnie zapychało prędkość wysyłania. Wiec, muszą ochronić pojemność wysyłania. Pojemność wysyłanie jest zbyt mała.
Widocznie tak ma być. Jeśli wszyscy mieli adres publicznie i zaczęli wysyłać dane to po prostu momentalnie zapychało prędkość wysyłania. Wiec, muszą ochronić pojemność wysyłania. Pojemność wysyłanie jest zbyt mała.
- Krzysiek_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 17730
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 17:58
Re: Stały adres IP w usłudze LTE
grzegorz0plonka, brak usługi publicznego IP nie ma żadnego związku z "pojemnością wysyłania".
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
-
- Szalony PlusManiak
- Posty: 222
- Rejestracja: 5 lis 2012, o 21:04
Re: Stały adres IP w usłudze LTE
No to dlaczego wycofali publicznego ip?
Re: Stały adres IP w usłudze LTE
Ja złożyłem reklamację.
Najpierw telefonicznie (przed podpisaniem umowy) uzyskałem informację, że mogę mieć dostęp do kamery z zewnątrz sieci po wykupieniu "Dostęp do Internetu z publicznym IP", sprawdziłem regulamin tej usługi i faktycznie mogę. Podczas podpisywania umowy, również pytałem o tą możliwość, zapewniano mnie, że będzie działać, ale usługę muszę włączyć dzwoniąc do BOK, co też uczyniłem. Pani bez problemu przyjęła zlecenie usługi i przy mnie sprawdziła czy została poprawnie aktywowana. Niestety prędkość łącza bliska 0. Zadzwoniłem do BOK Pan był zdziwiony, że to nie działa i przyjął reklamację.
Zapis w regulaminie jest bardzo nie jasny. Nie każdy wie co oznacza APN internet, przecież ja potrzebuje to tylko do Internetu, nie ma więc problemu. Dopiero przy próbie konfiguracji dowiaduje się co oznacza słowo internet użyte po słowie APN, a z forum dowiaduje się, że umowę podpisałem za późno. Ja mogłem tego nie wiedzieć, ale czterech pracowników Plusa powinno wiedzieć co sprzedaje. Nie mam do ich pracy zastrzeżeń, wszystko było załatwione miło i profesjonalnie, ale żaden z tych pracowników nie dostał wcześniej informacji, że ta usługa jest już nie dostępna.
APN pro.plusgsm.pl nie działa nadal, odpowiedzi na reklamacje nie dostaje mailem, więc pewnie jest negatywna. Niestety minęło już 7 dni na rezygnację z usługi.
Najpierw telefonicznie (przed podpisaniem umowy) uzyskałem informację, że mogę mieć dostęp do kamery z zewnątrz sieci po wykupieniu "Dostęp do Internetu z publicznym IP", sprawdziłem regulamin tej usługi i faktycznie mogę. Podczas podpisywania umowy, również pytałem o tą możliwość, zapewniano mnie, że będzie działać, ale usługę muszę włączyć dzwoniąc do BOK, co też uczyniłem. Pani bez problemu przyjęła zlecenie usługi i przy mnie sprawdziła czy została poprawnie aktywowana. Niestety prędkość łącza bliska 0. Zadzwoniłem do BOK Pan był zdziwiony, że to nie działa i przyjął reklamację.
Zapis w regulaminie jest bardzo nie jasny. Nie każdy wie co oznacza APN internet, przecież ja potrzebuje to tylko do Internetu, nie ma więc problemu. Dopiero przy próbie konfiguracji dowiaduje się co oznacza słowo internet użyte po słowie APN, a z forum dowiaduje się, że umowę podpisałem za późno. Ja mogłem tego nie wiedzieć, ale czterech pracowników Plusa powinno wiedzieć co sprzedaje. Nie mam do ich pracy zastrzeżeń, wszystko było załatwione miło i profesjonalnie, ale żaden z tych pracowników nie dostał wcześniej informacji, że ta usługa jest już nie dostępna.
APN pro.plusgsm.pl nie działa nadal, odpowiedzi na reklamacje nie dostaje mailem, więc pewnie jest negatywna. Niestety minęło już 7 dni na rezygnację z usługi.
- Krzysiek_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 17730
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 17:58
Re: Stały adres IP w usłudze LTE
grzegorz0plonka, obecnie z powodów technicznych usługa nie jest dostępna, ale otrzymałem już informacje, że pracujemy nad przywróceniem takiej możliwości.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Stały adres IP w usłudze LTE
Ja mam identyczny problem co mcp. Potrzebuję stały ip do kamery. Czytam, że od czerwca w LTE jest taka usługa dostępna. Kupiłem Power LTE przedwczoraj. Dzwonię wczoraj na infolinię by taką usługę aktywować - dział techniczny mówi, że mają problemy techniczne i na razie ta usługa nie działa prawidłowo, ale mam się pytać za parę dni. Dziś czytam, że w PowerLTE NIE MA USŁUGI stałego adresu ip. Czy tylko ja mam wrażenie, że jest troszkę bałagan ?
Więc pytanie do Plusa czy statyczny/dynamiczny publiczny adres ip będzie dostępny w usłudze Power LTE czy nie ?
Bo mam jeszcze 3 dni na wycofanie się z usługi.
Więc pytanie do Plusa czy statyczny/dynamiczny publiczny adres ip będzie dostępny w usłudze Power LTE czy nie ?
Bo mam jeszcze 3 dni na wycofanie się z usługi.
Re: Stały adres IP w usłudze LTE
Jesli ma to byc koniecznie do kamery i po LTE to na Twoim miejscu zrezygnowalbym i poczekal jak dadza i wtedy wzial. Spr czy 3G Ci nie wystarczy?
- Krzysiek_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 17730
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 17:58
Re: Stały adres IP w usłudze LTE
BronekMP,
Niestety nie mogę nic zagwarantować, czy też podać jakiś konkretny termin.Krzysiek_Plus pisze:ale otrzymałem już informacje, że pracujemy nad przywróceniem takiej możliwości.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Stały adres IP w usłudze LTE
Usługa jest teoretycznie dostępna w Power LTE, ale ze śmieszną prędkością 32 kbit
Re: Stały adres IP w usłudze LTE
U mnie niestety m2m.plusgsm.pl na LTE nie działa, a mam abonament iplusa 15GB regulamin z kwietnia 2013, bo wtedy przedłużałem wypowiedzianą umowę.
Wyskakuje błąd na Huawei B593 w postaci:
"
Wystąpił problem w komunikacji między routerem a siecią.
Kod: 0X00060021 - OPTION_UNSUBSCRIBED
Szczegóły:Ta przyczyna ESM jest wysyłana, gdy terminal zażąda opcji usługi nieobjętej jego subskrypcją.
"
Chce zakupić drugi internet tym razem z PowerLTE, ale jak na nim w trybie HSPA nie da się uruchomić APNa m2m.plusgsm.pl to wielka lipa. Punkt 11 regulaminu mówi, że tylko APN internet będzie działał:(
Wyskakuje błąd na Huawei B593 w postaci:
"
Wystąpił problem w komunikacji między routerem a siecią.
Kod: 0X00060021 - OPTION_UNSUBSCRIBED
Szczegóły:Ta przyczyna ESM jest wysyłana, gdy terminal zażąda opcji usługi nieobjętej jego subskrypcją.
"
Chce zakupić drugi internet tym razem z PowerLTE, ale jak na nim w trybie HSPA nie da się uruchomić APNa m2m.plusgsm.pl to wielka lipa. Punkt 11 regulaminu mówi, że tylko APN internet będzie działał:(
Re: Stały adres IP w usłudze LTE
Coś źle zrobiłeś dodając ten APN w panelu i ustawiając jako domyślny najprawdopodobniej.
Re: Stały adres IP w usłudze LTE
Gdy korzystam z WCDMA to działa m2m.plusgsm.pl, ale pod LTE niestety wyskakuje kod błędu taki jak pisałem wyżej.
Re: Stały adres IP w usłudze LTE
A kiedy uruchamiałeś m2m u operatora?
Re: Stały adres IP w usłudze LTE
Przepraszam za pomyłkę bo nie stałe tylko zmienne czyli apn pro.plusgsm.pl po 20 lipca
-
- Początkujący PlusManiak
- Posty: 21
- Rejestracja: 26 maja 2014, o 08:58
Re: Stały adres IP w usłudze LTE
Ja uruchomiłem dynamiczne ip dwa miesiące temu i na pro.plusgsm w zasięgu 3g wszystko jak na razie działa. Czy naprawdę w plusie będzie można wykupić stałe bądź dynamiczne ip w zasięgu LTE ?