Teraz jest 18 lis 2017, o 18:51

Zostaw Kontakt



Etui Pancerne Huawei P10 lite
Etui Huawei P10 lite

Wcześniejsza spłata rat za sprzęt - kolejność działań?

Tematy związane z Internetem Mobilnym.
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Przed założeniem tematu należy użyć opcji szukaj. Jeżeli temat był już poruszany to od razu otrzymasz odpowiedź.
  • Autor
  • Wiadomość
Online
Avatar użytkownika

cineo

PlusManiak

  • Posty: 75
  • Dołączył(a): 21 lis 2013, o 21:19
  • Podziękował : 4 razy
    Otrzymał podziękowań: 0 raz
  • Moja taryfa: Power LTE 30GB
  • Model telefonu: LG G4

Wcześniejsza spłata rat za sprzęt - kolejność działań?

Post11 kwi 2014, o 11:46

Witam.
Chciałbym zapytać o procedurę wcześniejszej spłaty rat za sprzęt - plus internet. Jak to powinno wyglądać od strony technicznej w przedstawionym poniżej kontekście. Wiem, że trzeba na piśmie i do kogo kierować etc.... Pytanie dotyczy raczej kolejności działań z mojej strony tj.
Czy mogę spłacić np.10 rat a potem poinformować pisemnie Plusa o tym fakcie czy tez zanim dokonam wcześniejszej spłaty muszę otrzymać od Plusa zgodę po wcześniejszej prośbie z mojej strony(z terminem, kwoą, liczbą rat itd...)?
Nadmieniam, że w umowie jest to dosyć niejasno sprecyzowane stąd moje pytanie. Przynajmniej dla mnie niejasno. Będę wdzięczny za odpowedź.

Pozdrawiam serdecznie.
Marcin
Offline
Avatar użytkownika

Krzysiek_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 17730
  • Dołączył(a): 18 gru 2012, o 16:58
  • Podziękował : 39 razy
    Otrzymał podziękowań: 1672 razy

Re: Wcześniejsza spłata rat za sprzęt - kolejność działań?

Post11 kwi 2014, o 13:00

cineo, opis w regulaminie promocji:

9. Abonent ma prawo do zapłaty raty, kilku rat lub całości ceny sprzedaży przed wymaganym terminem płatności i w takim przypadku zobowiązany jest do poinformowania Polkomtel na piśmie, wysyłając informację na adres Polkomtel Sp. z o. o., Departament Aktywacji i Windykacji Należności, ul. Postępu 3, 02-676 Warszawa. Informacja powinna zawierać:
a. Imię i nazwisko Abonenta,
b. numer MSISDN (numer telefonu), którego korespondencja dotyczy,
c. ilość rat oraz ich wartość, które Abonent chce wcześniej uregulować,
d. termin wykonania wpłaty.


Możesz spłacić przed terminem dowolna liczbę rat, wystarczy że poinformujesz nas o dokonaniu takiej wpłaty by kwota została poprawnie zaksięgowana.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

waldemarka

Prawie PlusManiak

  • Posty: 34
  • Dołączył(a): 16 sty 2014, o 11:48
  • Podziękował : 4 razy
    Otrzymał podziękowań: 0 raz
  • Moja taryfa: OMG
  • Model telefonu: GT-S5830

Re: Wcześniejsza spłata rat za sprzęt - kolejność działań?

Post6 lis 2015, o 11:16

Można więc najpierw dokonać wpłaty, a później powiadomić Plusa o jej dokonaniu? Czy wpłaty dokonuje się na rachunek za usługi telekomunikacyjne? Czy musi to być powiadomienie Plusa w formie pisemnej papierowej, czy też można to zrobić drogą elektroniczną? Jeżeli tak to na jaki adres e-mail?
Offline
Avatar użytkownika

Krzysiek_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 17730
  • Dołączył(a): 18 gru 2012, o 16:58
  • Podziękował : 39 razy
    Otrzymał podziękowań: 1672 razy

Re: Wcześniejsza spłata rat za sprzęt - kolejność działań?

Post6 lis 2015, o 11:58

waldemarka napisał(a):Można więc najpierw dokonać wpłaty, a później powiadomić Plusa o jej dokonaniu?

Tak.
waldemarka napisał(a):Czy wpłaty dokonuje się na rachunek za usługi telekomunikacyjne?

Tak
waldemarka napisał(a):Czy musi to być powiadomienie Plusa w formie pisemnej papierowej, czy też można to zrobić drogą elektroniczną?

Tylko na piśmie, szczegóły w poprzednim poście.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

waldemarka

Prawie PlusManiak

  • Posty: 34
  • Dołączył(a): 16 sty 2014, o 11:48
  • Podziękował : 4 razy
    Otrzymał podziękowań: 0 raz
  • Moja taryfa: OMG
  • Model telefonu: GT-S5830

Re: Wcześniejsza spłata rat za sprzęt - kolejność działań?

Post15 gru 2015, o 16:40

Dn. 08.12.2015r dokonałem spłaty wszystkich 24 rat za ruter i wysłałem pismo na adres Polkomtel Sp. z o. o., Departament Aktywacji i Windykacji Należności, ul. Postępu 3, 02-676 Warszawa. Dn. 14.12.2015r dostałem od operatora SMS-a o zaksięgowaniu 240 zł. W Plus online w dalszym ciągu istnieje 240-to złotowa nadpłata, a umowa ratalna nie została rozliczona. Kiedy to ulegnie zmianie? Kiedy umowa kredytowa zostanie rozliczona?
Offline
Avatar użytkownika

Krzysiek_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 17730
  • Dołączył(a): 18 gru 2012, o 16:58
  • Podziękował : 39 razy
    Otrzymał podziękowań: 1672 razy

Re: Wcześniejsza spłata rat za sprzęt - kolejność działań?

Post16 gru 2015, o 16:58

waldemarka napisał(a):W Plus online w dalszym ciągu istnieje 240-to złotowa nadpłata, a umowa ratalna nie została rozliczona.
To oznacza, że Twoje pismo nie zostało jeszcze zrealizowane. Zgłoszenia/pisma są realizowane według kolejności zgłoszeń.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

waldemarka

Prawie PlusManiak

  • Posty: 34
  • Dołączył(a): 16 sty 2014, o 11:48
  • Podziękował : 4 razy
    Otrzymał podziękowań: 0 raz
  • Moja taryfa: OMG
  • Model telefonu: GT-S5830

Re: Wcześniejsza spłata rat za sprzęt - kolejność działań?

Post16 gru 2015, o 17:06

Jak więc rozumieć otrzymanego SMS-a o zaksięgowaniu wpłaty?
Offline
Avatar użytkownika

HansuPolska

Prawie PlusManiak

  • Posty: 35
  • Dołączył(a): 17 gru 2015, o 11:28
  • Podziękował : 3 razy
    Otrzymał podziękowań: 0 raz

Re: Wcześniejsza spłata rat za sprzęt - kolejność działań?

Post21 gru 2015, o 09:23

Każda wpłata na konto niezależnie od tego na co jest przeznaczona spowoduje wysłanie SMSa z podziękowaniem za wpłatę
Offline
Avatar użytkownika

MagdaK

Nowy

  • Posty: 2
  • Dołączył(a): 31 gru 2015, o 10:26
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz

Wcześniejsza spłata rat_ Internet+ laptop

Post31 gru 2015, o 10:32

Dzień dobry, Chciałabym się się dowiedzieć czy jest możliwość wcześniejszej spłaty rat za Laptop + Internet? Jak to wygląda? Skąd mogę uzyskać informację ile jeszcze zostało mi do spłaty? Dzwoniąc na Dział Obsługi informację są niesprecyzowane, czy w Salonie Sprzedaży Plusa , tez uzyskam taką informację?.
Offline
Avatar użytkownika

Krzysiek_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 17730
  • Dołączył(a): 18 gru 2012, o 16:58
  • Podziękował : 39 razy
    Otrzymał podziękowań: 1672 razy

Re: Wcześniejsza spłata rat za sprzęt - kolejność działań?

Post31 gru 2015, o 10:34

MagdaK, odpowiedź w wcześniejszych postach tego wątku.
Ostatnio edytowano 31 gru 2015, o 10:35 przez Krzysiek_Plus, łącznie edytowano 1 raz
Powód: Połączonie wątkow - ten sam temat.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

MagdaK

Nowy

  • Posty: 2
  • Dołączył(a): 31 gru 2015, o 10:26
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz

Re: Wcześniejsza spłata rat za sprzęt - kolejność działań?

Post31 gru 2015, o 10:44

Dziękuję ;) Lecz jeszcze interesuje mnie skąd mam uzyskać informację o watości rat? np. w przypadku jakbym chciała wszystko spłacić jednorazowo .
Offline
Avatar użytkownika

Krzysiek_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 17730
  • Dołączył(a): 18 gru 2012, o 16:58
  • Podziękował : 39 razy
    Otrzymał podziękowań: 1672 razy

Re: Wcześniejsza spłata rat za sprzęt - kolejność działań?

Post31 gru 2015, o 10:54

MagdaK, wysokość raty jest podana w harmonogramie opłat za sprzęt, który otrzymujesz przy zawarciu Umowy lub z pierwszym rachunkiem za usługę. Harmonogram uwzględnia wysokość opłat oraz termin ich płatności.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

hyniks

PlusManiak

  • Posty: 67
  • Dołączył(a): 11 mar 2012, o 13:27
  • Lokalizacja: P-śl
  • Podziękował : 1 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz
  • Moja taryfa: LTE 69,99/P+69
  • Model telefonu: Asus ZenFone 5 2/8

Re: Wcześniejsza spłata rat za sprzęt - kolejność działań?

Post22 lis 2016, o 09:18

Witam
Mam także pytanie odnośnie wcześniejszej spłaty rat.
Czy ww. procedura tyczy się także promocji zawartej z ratami w PLUSBANK ??
Offline
Avatar użytkownika

Przemek_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 1261
  • Dołączył(a): 17 mar 2016, o 12:51
  • Podziękował : 6 razy
    Otrzymał podziękowań: 168 razy

Re: Wcześniejsza spłata rat za sprzęt - kolejność działań?

Post22 lis 2016, o 10:25

hyniks, w sytuacji, gdy skorzystałeś z oferty ratalnej Plus Banku, to zgodnie z regulaminem:
§ 12

1. Spłata kredytu następuje zgodnie z harmonogramem spłaty kredytu. Kredytobiorca, w trakcie obowiązywania umowy o kredyt, ma prawo do otrzymania w każdym czasie i na jego wniosek, bezpłatnego harmonogramu spłaty kredytu.
2. Dniem spłaty raty kredytu jest dzień wpływu kwoty raty na rachunek kredytowy.
3. Kredytobiorca może dokonać wcześniejszej częściowej lub całkowitej spłaty kredytu bez konieczności wcześniejszego informowania Banku.
4. W przypadku wcześniejszej częściowej spłaty kredytu dokonana przez Kredytobiorcę wpłata zostanie rozliczona w następujący sposób:
a) kwota odpowiadająca wysokości najbliższej wymagalnej raty kredytu zostanie przeznaczona na jej spłatę w dniu wymagalności raty,
b) pozostała kwota wpłaty, w dniu jej dokonania pomniejszy zadłużenie Kredytobiorcy z tytułu kapitału,
5. W wyniku działania, o którym mowa w ust. 4 okres kredytowania nie ulega skróceniu, natomiast wysokość pozostałych do spłaty rat ulega obniżeniu. Bank przekaże Kredytobiorcy nowy harmonogram spłaty kredytu uwzględniający wysokość obniżonej raty kredytu.
6. Brak zgody Kredytobiorcy na działanie, o którym mowa w ust. 5 wymaga złożenia przez Kredytobiorcę odrębnej dyspozycji w terminie 3 dni przed dokonaniem spłaty i podpisania aneksu do umowy, za sporządzenie którego Bank nie pobiera opłaty.
7. W przypadku całkowitej spłaty kredytu, Bank naliczy odsetki do dnia poprzedzającego dzień całkowitej spłaty kredytu.
8. Za całkowitą spłatę kredytu przed terminem określonym w umowie o kredyt/harmonogramie spłat, Bank nie pobiera prowizji.
9. Bank nie wysyła wyciągów bankowych potwierdzających spłatę miesięcznych rat kredytu.
10. Kredyt uważa się za spłacony jeżeli:
a) stan zadłużenia po spłacie kapitału, odsetek, naliczonych opłat, prowizji i kosztów poniesionych przez Bank w imieniu Kredytobiorcy w związku z niewykonaniem przez niego zobowiązań wynikających z umowy o kredyt wynosi „0”
albo
b) na rachunku kredytowym wystąpi nadpłata lub niedopłata z powyższych tytułów w wysokości łącznej nieprzekraczającej kwoty Granicy Monitu podanej w Komunikacie Prezesa Zarządu.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

hyniks

PlusManiak

  • Posty: 67
  • Dołączył(a): 11 mar 2012, o 13:27
  • Lokalizacja: P-śl
  • Podziękował : 1 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz
  • Moja taryfa: LTE 69,99/P+69
  • Model telefonu: Asus ZenFone 5 2/8

Re: Wcześniejsza spłata rat za sprzęt - kolejność działań?

Post29 lis 2016, o 12:09

Przemek_Plus napisał(a):hyniks, w sytuacji, gdy skorzystałeś z oferty ratalnej Plus Banku, to zgodnie z regulaminem:
§ 12

1. Spłata kredytu następuje zgodnie z harmonogramem spłaty kredytu. Kredytobiorca, w trakcie obowiązywania umowy o kredyt, ma prawo do otrzymania w każdym czasie i na jego wniosek, bezpłatnego harmonogramu spłaty kredytu.
2. Dniem spłaty raty kredytu jest dzień wpływu kwoty raty na rachunek kredytowy.
3. Kredytobiorca może dokonać wcześniejszej częściowej lub całkowitej spłaty kredytu bez konieczności wcześniejszego informowania Banku.
4. W przypadku wcześniejszej częściowej spłaty kredytu dokonana przez Kredytobiorcę wpłata zostanie rozliczona w następujący sposób:
a) kwota odpowiadająca wysokości najbliższej wymagalnej raty kredytu zostanie przeznaczona na jej spłatę w dniu wymagalności raty,
b) pozostała kwota wpłaty, w dniu jej dokonania pomniejszy zadłużenie Kredytobiorcy z tytułu kapitału,
5. W wyniku działania, o którym mowa w ust. 4 okres kredytowania nie ulega skróceniu, natomiast wysokość pozostałych do spłaty rat ulega obniżeniu. Bank przekaże Kredytobiorcy nowy harmonogram spłaty kredytu uwzględniający wysokość obniżonej raty kredytu.
6. Brak zgody Kredytobiorcy na działanie, o którym mowa w ust. 5 wymaga złożenia przez Kredytobiorcę odrębnej dyspozycji w terminie 3 dni przed dokonaniem spłaty i podpisania aneksu do umowy, za sporządzenie którego Bank nie pobiera opłaty.
7. W przypadku całkowitej spłaty kredytu, Bank naliczy odsetki do dnia poprzedzającego dzień całkowitej spłaty kredytu.
8. Za całkowitą spłatę kredytu przed terminem określonym w umowie o kredyt/harmonogramie spłat, Bank nie pobiera prowizji.
9. Bank nie wysyła wyciągów bankowych potwierdzających spłatę miesięcznych rat kredytu.
10. Kredyt uważa się za spłacony jeżeli:
a) stan zadłużenia po spłacie kapitału, odsetek, naliczonych opłat, prowizji i kosztów poniesionych przez Bank w imieniu Kredytobiorcy w związku z niewykonaniem przez niego zobowiązań wynikających z umowy o kredyt wynosi „0”
albo
b) na rachunku kredytowym wystąpi nadpłata lub niedopłata z powyższych tytułów w wysokości łącznej nieprzekraczającej kwoty Granicy Monitu podanej w Komunikacie Prezesa Zarządu.

Dziękuje!
Następna strona

Powrót do Plus Internet - Oficjalny Dział Plusa



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: cineo i 35 gości