Teraz jest 22 lis 2017, o 00:04

Zostaw Kontakt



Etui Pancerne Huawei P10 lite
Etui Huawei P10 lite

Wcześniejsza spłata rat za sprzęt - kolejność działań?

Tematy związane z Internetem Mobilnym.
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Przed założeniem tematu należy użyć opcji szukaj. Jeżeli temat był już poruszany to od razu otrzymasz odpowiedź.
  • Autor
  • Wiadomość
Offline
Avatar użytkownika

Giega

PlusManiak

  • Posty: 108
  • Dołączył(a): 24 cze 2013, o 18:03
  • Podziękował : 16 razy
    Otrzymał podziękowań: 1 raz
  • Moja taryfa: JA+ 79,99
  • Model telefonu: Huawei P9 Lite

Re: Wcześniejsza spłata rat za sprzęt - kolejność działań?

Post29 gru 2016, o 18:03

Dzień dobry, dokonałem spłaty pozostałych rat 8-12-2016, pismo wysłane tego samego dnia. Nadpłata nadal widnieje na moim koncie, czy to normalne że tak długo to trwa?

Wysłane z mojego HUAWEI VNS-L21 przy użyciu Tapatalka
Offline
Avatar użytkownika

Daniel_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 928
  • Dołączył(a): 5 wrz 2016, o 13:01
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 152 razy

Re: Wcześniejsza spłata rat za sprzęt - kolejność działań?

Post30 gru 2016, o 11:52

Giega, skontaktuj się proszę w tej sprawie z Działem Obsługi Klienta, który będzie miał możliwość zweryfikowania, jaki jest status płatności na Twoim numerze: http://www.plus.pl/kontakt
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

patryk7588

Szalony PlusManiak

  • Posty: 4943
  • Dołączył(a): 19 maja 2012, o 13:14
  • Lokalizacja: Wyskoć / Kościan
  • Podziękował : 255 razy
    Otrzymał podziękowań: 404 razy
  • Ostrzeżenia: 1
  • Moja taryfa: Plus Abonament
  • Model telefonu: Samsung Galaxy S7

Re: Wcześniejsza spłata rat za sprzęt - kolejność działań?

Post17 lut 2017, o 12:07

Przemek_Plus napisał(a):hyniks, w sytuacji, gdy skorzystałeś z oferty ratalnej Plus Banku, to zgodnie z regulaminem:
§ 12

1. Spłata kredytu następuje zgodnie z harmonogramem spłaty kredytu. Kredytobiorca, w trakcie obowiązywania umowy o kredyt, ma prawo do otrzymania w każdym czasie i na jego wniosek, bezpłatnego harmonogramu spłaty kredytu.
2. Dniem spłaty raty kredytu jest dzień wpływu kwoty raty na rachunek kredytowy.
3. Kredytobiorca może dokonać wcześniejszej częściowej lub całkowitej spłaty kredytu bez konieczności wcześniejszego informowania Banku.
4. W przypadku wcześniejszej częściowej spłaty kredytu dokonana przez Kredytobiorcę wpłata zostanie rozliczona w następujący sposób:
a) kwota odpowiadająca wysokości najbliższej wymagalnej raty kredytu zostanie przeznaczona na jej spłatę w dniu wymagalności raty,
b) pozostała kwota wpłaty, w dniu jej dokonania pomniejszy zadłużenie Kredytobiorcy z tytułu kapitału,
5. W wyniku działania, o którym mowa w ust. 4 okres kredytowania nie ulega skróceniu, natomiast wysokość pozostałych do spłaty rat ulega obniżeniu. Bank przekaże Kredytobiorcy nowy harmonogram spłaty kredytu uwzględniający wysokość obniżonej raty kredytu.
6. Brak zgody Kredytobiorcy na działanie, o którym mowa w ust. 5 wymaga złożenia przez Kredytobiorcę odrębnej dyspozycji w terminie 3 dni przed dokonaniem spłaty i podpisania aneksu do umowy, za sporządzenie którego Bank nie pobiera opłaty.
7. W przypadku całkowitej spłaty kredytu, Bank naliczy odsetki do dnia poprzedzającego dzień całkowitej spłaty kredytu.
8. Za całkowitą spłatę kredytu przed terminem określonym w umowie o kredyt/harmonogramie spłat, Bank nie pobiera prowizji.
9. Bank nie wysyła wyciągów bankowych potwierdzających spłatę miesięcznych rat kredytu.
10. Kredyt uważa się za spłacony jeżeli:
a) stan zadłużenia po spłacie kapitału, odsetek, naliczonych opłat, prowizji i kosztów poniesionych przez Bank w imieniu Kredytobiorcy w związku z niewykonaniem przez niego zobowiązań wynikających z umowy o kredyt wynosi „0”
albo
b) na rachunku kredytowym wystąpi nadpłata lub niedopłata z powyższych tytułów w wysokości łącznej nieprzekraczającej kwoty Granicy Monitu podanej w Komunikacie Prezesa Zarządu.


Czy mogę prosić o pełny regulamin rat z Plus Banku? Bo rozumiem że właśnie na tym regulaminie opierają się aktualne zakupy sprzętu w Plusie ze sprzętem na raty?
Offline
Avatar użytkownika

Krzysiek_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 17730
  • Dołączył(a): 18 gru 2012, o 16:58
  • Podziękował : 39 razy
    Otrzymał podziękowań: 1672 razy

Re: Wcześniejsza spłata rat za sprzęt - kolejność działań?

Post17 lut 2017, o 13:13

patryk7588, regulamin znajdziesz tutaj.
patryk7588 napisał(a):Bo rozumiem że właśnie na tym regulaminie opierają się aktualne zakupy sprzętu w Plusie ze sprzętem na raty?

Nie, oferta rat własnych Plusa/CP jest dostępne równolegle do oferty kredytu ratalnego w Plus Banku.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ

Za ten post autor Krzysiek_Plus otrzymał podziękowanie od
patryk7588(17 lut 2017, o 13:17)
Offline
Avatar użytkownika

hyniks

PlusManiak

  • Posty: 67
  • Dołączył(a): 11 mar 2012, o 13:27
  • Lokalizacja: P-śl
  • Podziękował : 1 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz
  • Moja taryfa: LTE 69,99/P+69
  • Model telefonu: Asus ZenFone 5 2/8

Re: Wcześniejsza spłata rat za sprzęt - kolejność działań?

Post23 paź 2017, o 13:07

Witam
Czy w temacie wcześniejszej spłaty rat coś się zmieniło jeśli chodzi o procedurę? - można zrobić takie zlecenie z poziomu plusonline składając dyspozycję poprzez: zadaj pytanie?
Offline
Avatar użytkownika

Daniel_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 928
  • Dołączył(a): 5 wrz 2016, o 13:01
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 152 razy

Re: Wcześniejsza spłata rat za sprzęt - kolejność działań?

Post23 paź 2017, o 13:33

hyniks, zgodnie z regulaminem promocji:
"Abonent ma prawo do zapłaty raty, kilku rat lub całości ceny Urządzenia telekomunikacyjnego/innego towaru przed wymaganym terminem płatności i w takim przypadku zobowiązany jest do poinformowania Polkomtel na piśmie, wysyłając informację na adres Polkomtel sp. z o. o., Sekcja Obsługi Płatności, Market Sp. z o.o. Centrum obsługi ul. Warszawska 222A 26-617 Radom. Informacja powinna zawierać: Imię i nazwisko Abonenta, numer MSISDN (numer telefonu), którego korespondencja dotyczy, liczba rat oraz ich wartość, które Abonent chce wcześniej uregulować, termin wykonania wpłaty."
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

hyniks

PlusManiak

  • Posty: 67
  • Dołączył(a): 11 mar 2012, o 13:27
  • Lokalizacja: P-śl
  • Podziękował : 1 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz
  • Moja taryfa: LTE 69,99/P+69
  • Model telefonu: Asus ZenFone 5 2/8

Re: Wcześniejsza spłata rat za sprzęt - kolejność działań?

Post14 lis 2017, o 10:07

Witajcie,
Sprawa prosta - numer mam na żonę, jednak to ja zarządzam usługami w domu. Dokonaliśmy nadpłaty na konto, wysłała żona pismo do Marketu już jakiś czas temu a nadpłata wisi. Można prosić o jakąś interwencję w sprawie? Jestem upoważniony do konta.
Offline
Avatar użytkownika

Daniel_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 928
  • Dołączył(a): 5 wrz 2016, o 13:01
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 152 razy

Re: Wcześniejsza spłata rat za sprzęt - kolejność działań?

Post14 lis 2017, o 15:52

hyniks, będzie to widoczne właśnie jako nadpłata, z której regulowane będą najpierw raty, a potem abonament. Harmonogram spłat nie ulegnie skróceniu, a kolejne opłaty należy dokonywać w kolejnych, następujących po sobie terminach.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

hyniks

PlusManiak

  • Posty: 67
  • Dołączył(a): 11 mar 2012, o 13:27
  • Lokalizacja: P-śl
  • Podziękował : 1 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz
  • Moja taryfa: LTE 69,99/P+69
  • Model telefonu: Asus ZenFone 5 2/8

Re: Wcześniejsza spłata rat za sprzęt - kolejność działań?

Post14 lis 2017, o 16:56

Daniel_Plus napisał(a):hyniks, będzie to widoczne właśnie jako nadpłata, z której regulowane będą najpierw raty, a potem abonament. Harmonogram spłat nie ulegnie skróceniu, a kolejne opłaty należy dokonywać w kolejnych, następujących po sobie terminach.

Jeśli będzie to widoczne jako nadpłata, to będę otrzymywał rachunki z kwotą do zapłaty 0 zł przecież, bo nadpłata jest na koncie. Trochę to kiepskie rozwiązanie :-/ .
Offline
Avatar użytkownika

Ewa_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 4337
  • Dołączył(a): 18 gru 2012, o 17:37
  • Lokalizacja: Warszawa
  • Podziękował : 74 razy
    Otrzymał podziękowań: 423 razy

Re: Wcześniejsza spłata rat za sprzęt - kolejność działań?

Post14 lis 2017, o 18:03

hyniks napisał(a):wysłała żona pismo do Marketu już jakiś czas temu a nadpłata wisi.
,
- kiedy to pismo zostało wysłane?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

hyniks

PlusManiak

  • Posty: 67
  • Dołączył(a): 11 mar 2012, o 13:27
  • Lokalizacja: P-śl
  • Podziękował : 1 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz
  • Moja taryfa: LTE 69,99/P+69
  • Model telefonu: Asus ZenFone 5 2/8

Re: Wcześniejsza spłata rat za sprzęt - kolejność działań?

Post14 lis 2017, o 18:06

Ewa_Plus napisał(a):
hyniks napisał(a):wysłała żona pismo do Marketu już jakiś czas temu a nadpłata wisi.
,
- kiedy to pismo zostało wysłane?

07.11.2017 r. dostarczono do Radomia. Pojechało kurierem Fedex. Wyjechało z Rzeszowa. Jeśli potrzebujesz jakieś dane, podam wszystko na PRIV.
Offline
Avatar użytkownika

Daniel_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 928
  • Dołączył(a): 5 wrz 2016, o 13:01
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 152 razy

Re: Wcześniejsza spłata rat za sprzęt - kolejność działań?

Post15 lis 2017, o 11:21

hyniks, moja poprzednia odpowiedź dotyczyła sytuacji, gdyby pismo nie zostało wysłane. Jeśli wysłałeś pismo to prześlij mi proszę tym formularzem numer telefonu lub konta klienta, którego dotyczy sprawa, a ja przekażę sprawę do odpowiedniego działu.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

hyniks

PlusManiak

  • Posty: 67
  • Dołączył(a): 11 mar 2012, o 13:27
  • Lokalizacja: P-śl
  • Podziękował : 1 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz
  • Moja taryfa: LTE 69,99/P+69
  • Model telefonu: Asus ZenFone 5 2/8

Re: Wcześniejsza spłata rat za sprzęt - kolejność działań?

Post16 lis 2017, o 08:42

Daniel_Plus napisał(a):hyniks, moja poprzednia odpowiedź dotyczyła sytuacji, gdyby pismo nie zostało wysłane. Jeśli wysłałeś pismo to prześlij mi proszę tym formularzem numer telefonu lub konta klienta, którego dotyczy sprawa, a ja przekażę sprawę do odpowiedniego działu.

Wysłane.
Offline
Avatar użytkownika

Daniel_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 928
  • Dołączył(a): 5 wrz 2016, o 13:01
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 152 razy

Re: Wcześniejsza spłata rat za sprzęt - kolejność działań?

Post16 lis 2017, o 15:57

hyniks, dziękuję. Przekazałem interwencję w tej sprawie.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Poprzednia strona

Powrót do Plus Internet - Oficjalny Dział Plusa



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Rudzki.damian i 34 gości