Tommy45 pisze:@patryk7588
Nie oburzaj się tak, tylko Cię o to zapytałem po jednym Twoim specyficznym poście, przyjąłem do wiadomości odpowiedź że nie i niczego Ci nie wpierałem I pamiętam też że mówiłem tak samo o laniu wody przez grzegorz0plonka.
Koniec OT nie zaśmiecajmy tematu.
Tommy, ja się nie oburzam
Mnie też pewne sprawy o których tutaj czytam, które opisują abonenci strasznie denerwują.
Czasami się zastanawiam jak Plus mógł doprowadzić do takich sytuacji...
ludzie to nie jest żaden błąd. Nałożyli takie limity i tyle, co innego, że to nie uczciwe. Wszyscy też wiedzą, że nie zależy to od warunków technicznych. Dzwoniłem w tej sprawie do bok. Oczywiście średnio rozgarnięta konsultantka najpierw wytłumaczyła mi, że to jest do 20 Mb, potem że to przez warunki pogodowe, potem, że mogą mi nawet 32Kb dać, przytoczyła słynny punkt 8 regulaminu. Szkoda, że nie biorą pod uwagę tego punktu gdzie jest napisane, że transmisja danych w technologii LTE nie będzie pomniejszała podstawowego pakietu danych.
Umowa podpisana 16.07 power LTE 20GB za 89,00 czyli bez limitu po przekroczeniu 20GB
Router ustawiony na tylko LTE, antena zew skierowana na BTS 350m.
Predkość 80Mbps downliad 40Mbps upload.
18.07 przyszedł SMS : Wykorzystano 100% limitu w ramach pakietu podstawowego.
Prędkość internetu spadła do max 10Mbps !
Zgłosiłem do BOKu i dostałem odpowiedź:
"Witam mslaw!
Problem jest nam znany, zostanie rozwiązany najpóźniej do połowy następnego tygodnia. Przepraszamy za niegodności.
zzz pisze:Uprawnienia abonenta pkt. 2. Tutaj ewidentnie ten zapis kluci sie z tym z pkt. 8. Dodatkowo to co jest w pkt. 7 czyli fup tyczy sie tylko 2g 3g.
ale tam jest napisane, ze w lte bez limitu nie ma ograniczenia ilosci danych, a punkt 8 dotyczy ograniczenia predkosci. moim zdaniem to sie nie wyklucza.
mslaw pisze:Umowa podpisana 16.07 power LTE 20GB za 89,00 czyli bez limitu po przekroczeniu 20GB
Router ustawiony na tylko LTE, antena zew skierowana na BTS 350m.
Predkość 80Mbps downliad 40Mbps upload.
18.07 przyszedł SMS : Wykorzystano 100% limitu w ramach pakietu podstawowego.
Prędkość internetu spadła do max 10Mbps !
Zgłosiłem do BOKu i dostałem odpowiedź:
"Witam mslaw! Problem jest nam znany, zostanie rozwiązany najpóźniej do połowy następnego tygodnia. Przepraszamy za niegodności.
Pozdrawiam
Krzysiek_Plus.
Do niektórych numerów zostały przypisane złe klasy, czekamy na korektę.
lazaj007, prześlij swój numer przez ten formularz.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Nie uwierzę aby zostały złe przypisane klasy, po drugie nie którzy opisali ze konsultanci infolinie mówią tak ma być!! A jedyny pan Krzysiek_Plus mówi takie rzeczy. Ja zgubie się wszystkim który Specjalista mówi prawdy.
Bardzo chciałbym żeby ktoś wyjaśnił oficjalny cale sytuacji problemy power LTE na stronie PlusBlog.pl
Panie Krzysiek, czytaj wczesnego wątki. http://www.plusforum.pl/viewtopic.php?f ... 60#p118541
Użytkownik brał 89 zł a został ograniczoną 10 Mb/s. A na infolinie pani mówiła mają prawo tak zrobić.
Wiec, który mamy specjalista wierzyć?