marak pisze:
Generalnie każde odpowiedzi Plusa na moje reklamacje napawają mnie optymizmem. Nikt mnie nie olał, przyznali rację, piszą, że nad tym pracują. Spoko. Może to opanują w końcu (kiedyś) :) FUP trochę boli, ale póki nie płacę - nie nadwerężyli mojej cierpliwości.
Mi raz przyznali rację a dwie reklamacje jeszcze się toczą. Raz też olali. Tzn. wysłali standardową odpowiedź z szablonu o FUPIe. I na drugi dzień ta ich odpowiedź wraz z kopią reklamacji, regulaminem promocji i odpowiednią argumentacją wylądowała w UKE.
To teraz się trochę będą musieli tłumaczyć przed regulatorem dlaczego w ogóle nie odnieśli się do istoty sprawy.
substytut pisze:Lalik
wszystko ok, ale czemu masz zwracac sprzet? Z tego co pamietam Ci co pisali ze rozwiazuja umowe zachowuja go bo w koncu za niego placili....
Myślę, że chodzi tu o to, że umowa ma zostać niejako anulowana, a sprzęt był częścią umowy (co prawda kupiony) w sumie to mam gdzieś ten ich sprzęt i tak poniosłam koszty związane z zakupem anteny, a musiałam wrócić do lokalnego dostawcy Radiówki. Dla mnie satysfakcjonujące jest anulowanie tej umowy, telefony i tak od nich przeniosę, nie lubię jak ktoś mnie oszukuje, a tak się poczułam, zanim to cholerstwo kupiłam ponad 40 minut z nimi rozmawiałam mówiłam o FUPIE ale zapewniano mnie, że to tylko w ekstremalnych warunkach itp. spiewka którą usłyszał niejeden z was.
substytut pisze:Lalik
wszystko ok, ale czemu masz zwracac sprzet? Z tego co pamietam Ci co pisali ze rozwiazuja umowe zachowuja go bo w koncu za niego placili....
Myślę, że chodzi tu o to, że umowa ma zostać niejako anulowana, a sprzęt był częścią umowy (co prawda kupiony) w sumie to mam gdzieś ten ich sprzęt i tak poniosłam koszty związane z zakupem anteny, a musiałam wrócić do lokalnego dostawcy Radiówki. Dla mnie satysfakcjonujące jest anulowanie tej umowy, telefony i tak od nich przeniosę, nie lubię jak ktoś mnie oszukuje, a tak się poczułam, zanim to cholerstwo kupiłam ponad 40 minut z nimi rozmawiałam mówiłam o FUPIE ale zapewniano mnie, że to tylko w ekstremalnych warunkach itp. spiewka którą usłyszał niejeden z was.
Ale pamiętaj - następuje wzajemny zwrot świadczeń. Czyli Ty im router, oni zwrot abonamentu za cały okres.
substytut pisze:Lalik
wszystko ok, ale czemu masz zwracac sprzet? Z tego co pamietam Ci co pisali ze rozwiazuja umowe zachowuja go bo w koncu za niego placili....
Myślę, że chodzi tu o to, że umowa ma zostać niejako anulowana, a sprzęt był częścią umowy (co prawda kupiony) w sumie to mam gdzieś ten ich sprzęt i tak poniosłam koszty związane z zakupem anteny, a musiałam wrócić do lokalnego dostawcy Radiówki. Dla mnie satysfakcjonujące jest anulowanie tej umowy, telefony i tak od nich przeniosę, nie lubię jak ktoś mnie oszukuje, a tak się poczułam, zanim to cholerstwo kupiłam ponad 40 minut z nimi rozmawiałam mówiłam o FUPIE ale zapewniano mnie, że to tylko w ekstremalnych warunkach itp. spiewka którą usłyszał niejeden z was.
Ale pamiętaj - następuje wzajemny zwrot świadczeń. Czyli Ty im router, oni zwrot abonamentu za cały okres.
Wiem natomiast tu nie mają co zwracać bo 3-mc miało być gratis.
na speedtestnet.pl przy sprawdzaniu prędkości jest fajna reklama "Internet Power LTE
cyfrowypolsat.pl/Internet-lte bez limitu danych przez całą umowę takiej oferty jeszcze nie było"
dla ludzi z poczuciem humoru
bob608 pisze:na speedtestnet.pl przy sprawdzaniu prędkości jest fajna reklama "Internet Power LTE
cyfrowypolsat.pl/Internet-lte bez limitu danych przez całą umowę takiej oferty jeszcze nie było"
dla ludzi z poczuciem humoru
w takim przypadku klikacie w prawym górnym rogu na "x" a następnie wybieracie "nie na temat" lub "nieodpowiednie treści"
robimy tak w przypadku jakiejkolwiek reklamu neta od minusa. niestety na tym forum się nie da
ponadto wchodzimy na FB, na stronę "supersybkiego internetu LTE" i klikamy np. "spam / oszustwo"
jeszcze jedno bo bym zapomniał
w google wpisujemy "power lte" i klikamy na dwóch pierwszych stronach we wszystkie linki pokazujące prawdę o ich limitowanym internecie, wtedy istnieje możliwość, że będą one wyżej. i tak codziennie. to aż tyle limitu Wam nie zabierze
to są 2 minuty roboty dziennie, wielu z Was na pewno znajdzie tyle czasu
Ostatnio zmieniony 5 lis 2014, o 21:54 przez oloxx, łącznie zmieniany 3 razy.
Wysłałem reklamację jeszcze raz żądając rozwiązania umowy bez konieczności uiszczania kary z powodu nie wywiązywania sie sieci z warunków umowy. Dodatkowo przed wysłaniem zadzwoniłem na infolinie i poprosiłem aby konsultant potwierdził że zgodnie z umową i regulaminem prędkość po wykorzystaniu pakietu danych w najwyższym abonamencie powinna być nie ograniczona przez operatora , ma być maksymalna jaką mogę uzyskać w danym miejscu co Pan uczynił, a ja w reklamacji napisałem o której godzinie z jakim konsultantem rozmawiałem i by odsłuchali nagranie. Dodatkowo wysłałem skargę do prezesa UKE i zgłosiłem sprawę do miejskiego rzecznika UOKiK który podstemplował mi reklamację i taką dopiero wysłałem pocztą poleconym . I teraz to czekanie ...
PawelP7 pisze:jeden link już jest 2 w wyszukiwarce. Podbijajcie, lajkujcie funpage, komentujcie. Niech sprawa nie cichnie!
To już nie ucichnie - odsiewając nawet 50% negatywnych opinii zakładając, że to czarny Public Relations konkurencji, to Plus powinien schować głowę w piasek. Nie przypominam sobie od dawna tyle żółci wylewanej na jakiegokolwiek operatora...