LTE bez limitu

Tematy związane z Internetem Mobilnym.
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Awatar użytkownika
sl@w_es
Moderator
Posty: 4063
Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
Rejestracja: 4 cze 2011, o 12:09
Lokalizacja: Wielkopolska

Re: LTE bez limitu

Post autor: sl@w_es »

@ nery,

bardzo proszę o poprawę swoich dotychczasowych wypowiedzi zawierających rażące błędy ortograficzne - Regulamin Plus Forum (pkt 10).
„Nie wystarczy mówić do rzeczy, trzeba mówić do ludzi.” - Stanisław Jerzy Lec
Awatar użytkownika
Michał_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5474
Rejestracja: 1 lut 2017, o 09:13

Re: LTE bez limitu

Post autor: Michał_Plus »

nery, zapis w umowie mówi o braku limitu na ilość ściągniętych danych. Niestety po wykorzystaniu pakietu może zostać uruchomiony system FUP.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
zawsze_pomocny
PlusManiak
Posty: 86
Rejestracja: 1 sie 2014, o 12:51

Re: LTE bez limitu

Post autor: zawsze_pomocny »

to jest ok, zamiast wyjasnic problem, ludzie dzisiaj czepiaja sie polskiej pisowni, moze facet jest dysklektykiem

pytalem wzoraj w plusie jak masz pakiet 40GB to juz w 41GB pobranych danych mozesz dostac FUPA..

niestety po kilku latach sie musimy roztsac, a tak fajnie bylo
nery
Prawie PlusManiak
Posty: 30
Rejestracja: 30 cze 2017, o 16:36

Re: LTE bez limitu

Post autor: nery »

Do Michał_Plus ja rozumiem FUP ale taka prędkość 3kbs to w ogóle nie można nazwać internetem i dlaczego przy podpisywaniu umowy nie powiedziono mi nic o FUP ?Moze dostaliście za mało kary https://bezprawnik.pl/power-lte-bez-lim ... -smartdom/ ?




EDIT: wtorek, 4 lipca 2017, 09:00
Od sl@w_es:
korekta błędnej pisowni - Regulamin Plus Forum pkt 10:

- wogule
- dla czego
Poprawną pisownię wyróżniono w poście.
Awatar użytkownika
Krzysiek_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 17730
Rejestracja: 18 gru 2012, o 17:58

Re: LTE bez limitu

Post autor: Krzysiek_Plus »

nery pisze:i dla czego przy podpisywaniu umowy nie powiedziono mi nic o FUP ?
Wszelkie zasady działania danej oferty są opisane w umowie, z którą należy się zapoznać przed jej podpisaniem.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
zawsze_pomocny
PlusManiak
Posty: 86
Rejestracja: 1 sie 2014, o 12:51

Re: LTE bez limitu

Post autor: zawsze_pomocny »

to nie reklamujcie tego jako bez limitu, skoro jest limit
ogolne stiwerdzenie sugeruje iz zadnych limitow nie ma tak jak przyjelo sie to w tradycyjnych kablowych laczach internetowych,
Awatar użytkownika
Krzysiek_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 17730
Rejestracja: 18 gru 2012, o 17:58

Re: LTE bez limitu

Post autor: Krzysiek_Plus »

nery, proszę skontaktuj się z naszym BOK, gdyż jeśli uzyskujesz ograniczenie zaraz po wykorzystaniu limitu podstawowego to na 99% powodem jest brak usługi "LTE bez limitu".
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
nery
Prawie PlusManiak
Posty: 30
Rejestracja: 30 cze 2017, o 16:36

Re: LTE bez limitu

Post autor: nery »

Krzysiek_Plus sprawdzałem na 100% mam włączoną usługę "LTE bez limitu
Awatar użytkownika
Krzysiek_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 17730
Rejestracja: 18 gru 2012, o 17:58

Re: LTE bez limitu

Post autor: Krzysiek_Plus »

nery, w jaki dokładnie sposób to zweryfikowałeś?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
nery
Prawie PlusManiak
Posty: 30
Rejestracja: 30 cze 2017, o 16:36

Re: LTE bez limitu

Post autor: nery »

byłem rano w salonie plusa pani sprawdziła jest aktywna
Awatar użytkownika
Krzysiek_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 17730
Rejestracja: 18 gru 2012, o 17:58

Re: LTE bez limitu

Post autor: Krzysiek_Plus »

nery, opisany przez Ciebie problem wskazuje jednak na brak takiej usługi, dlatego też mimo to sugeruje to zweryfikować poprzez wysłanie zapytania przez ten formularz (po wysłaniu otrzymasz na swój adres e-mail informacje o numerze zgłoszenia, proszę, podaj go tutaj na forum, pamiętaj, by w zgłoszeniu podać dane: numer usługi Plus Internet oraz dane, na które jest zarejestrowana umowa).
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
nery
Prawie PlusManiak
Posty: 30
Rejestracja: 30 cze 2017, o 16:36

Re: LTE bez limitu

Post autor: nery »

Krzysiek_Plus wysłałem numer zgłoszenia w jakim czasie mogę się spodziewać odpowiedzi ?
Awatar użytkownika
Krzysiek_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 17730
Rejestracja: 18 gru 2012, o 17:58

Re: LTE bez limitu

Post autor: Krzysiek_Plus »

nery, odpowiedź już powinna być na Twoim mailu (jeśli nie widzisz jej w głównej skrzynce, sprawdź również SPAM).
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Awatar użytkownika
sl@w_es
Moderator
Posty: 4063
Rejestracja: 4 cze 2011, o 12:09
Lokalizacja: Wielkopolska

Re: LTE bez limitu

Post autor: sl@w_es »

zawsze_pomocny pisze:(...) zamiast wyjasnic problem, ludzie dzisiaj czepiaja sie polskiej pisowni, moze facet jest dysklektykiem (...)
zawsze_pomocny,

Twój komentarz jest zbędny ponieważ nie dotyczy zagadnienia poruszanego w tym wątku.

Specjalnie dla Ciebie zacytuję punkt 10 Regulaminu Plus Forum:
Wszyscy użytkownicy forum podlegają tym samym zasadom dotyczącym dbałości o ortografię, sposobu logicznego wyrażania się. Nie jest stosowana żadna taryfa ulgowa dla użytkowników posiadających różnego rodzaju dysfunkcje w tym zakresie.
.
„Nie wystarczy mówić do rzeczy, trzeba mówić do ludzi.” - Stanisław Jerzy Lec
mkfan
Nowy
Posty: 6
Rejestracja: 4 lip 2017, o 18:31

Re: LTE bez limitu

Post autor: mkfan »

Zgłoszenie nr C00000001385869.

A teraz objaśnienie. Mam pakiet Ja+Internet LTE 50 GB. Jestem non stop w zasięgu LTE. W zeszłym miesiącu odpaliłem w końcu platformę Netflix czym zostałem "nagrodzony" przez Plusa przycięciem prędkości kilka dni temu do 5 Mb/s, dzisiaj jest to już 0,34 Mb/s. Oczywiście mam aktywną usługę "LTE bez limitu danych za 0 zł". W umowie, którą zawarłem z Polkomtel widnieje taki punkt w PAKIETY TARYFOWE I INNE UPRAWNIENIA ABONENTA: "Maksymalna prędkość pobierania danych w ramach usługi Inetnet LTE bez limitu danych za 0 zł po przekroczeniu podstawowego limitu danych". W odpowiednim polu dla pakietu Ja+Internet LTE 50 GB widnieje MAKSYMALNA.
Z kogo oni robią głupków? Z klientów, którzy czytali umowę i rozumieją co podpisali (patrz powyżej) czy z siebie? 30,7 mln kary od UOKiK niczego jeszcze nie nauczyło? To możę teraz 370 mln kary?
Specjalista z pomocy technicznej nie potrafił odpowiedzieć co dzieje się z moim zgłoszeniem, więc może tu otrzymam odpowiedź. Zażądałem dotrzymywania warunków umowy przez Polkomtel i przywrócenia mi pełnej prędkości internetu.
Dodam tylko, że potrzebny mi jest do pracy a w chwili obecnej, aż do 17.07.2017 zostałem pozbawiony usługi, za którą regularnie płacę.
Ostatnio zmieniony 5 lip 2017, o 08:33 przez mkfan, łącznie zmieniany 1 raz.
ODPOWIEDZ