Nocny pakiet danych
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
-
- PlusManiak
- Posty: 73
- Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
- Rejestracja: 10 cze 2014, o 15:16
Re: Nocny pakiet danych
tak ale pakietu nocnego tez nie widzę a jest to jako dodatkowy pakiet
Re: Nocny pakiet danych
Witam, zakupilam wczoraj wieczorem na plus online pakiet nocny. Jest juz w zakladce pakiety. Dzis rano, czyli przed osma zaczelismy sciagac grę i od razu zauwazylam, ze zaliczylo 1Gb z pakietu podstawowego. Tu moje pytanie. Skoro mam umowe power lte z urzadzeniem, to dalej obowiazuja jakies ograniczenia co do predkoci pobierania pakietu nocnego 2G/3G? Przeczytalam regulamin promocji pakiet nocny i nie zauwazylam tam nic na ten temat no i juz sama nie wiem co jest :) Plus, pomozecie?
- Przemek_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 1261
- Rejestracja: 17 mar 2016, o 13:51
Re: Nocny pakiet danych
gosiak317, pobieranie danych w ramach pakietu nocnego nie wpływa na nałożenie ewentualnego limitu prędkości. Możesz więc pobrać w godzinach 01.00-08.00 nawet 200 GB i w żadnym stopniu nie przyśpieszy to nałożenia tzw. „lejka”.
Gdyby jednak system nałożył limit prędkości z powodu znacznego przekroczenia pakietu podstawowego, to w takiej sytuacji prędkość zostanie ograniczona również w czasie korzystania z pakietu nocnego.
Gdyby jednak system nałożył limit prędkości z powodu znacznego przekroczenia pakietu podstawowego, to w takiej sytuacji prędkość zostanie ograniczona również w czasie korzystania z pakietu nocnego.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Nocny pakiet danych
Jasne jest, że zużywanie pakietu nocnego, gdy pakiet podstawowy nie jest jeszcze przekroczony, nie wpłynie na działanie FUP (bo przekroczenie pakietu podstawowego jest warunkiem nałożenia ograniczenia prędkości w ramach FUP).
Ale chcę zapytać dla pewności:
Jeśli korzystam z pakietu nocnego, gdy pakiet podstawowy został już przekroczony (powiedzmy, o 5 GB) to czy wtedy dane zużywane w ramach pakietu nocnego są wliczane w ilość pobranych danych, która brana jest pod uwagę przez system FUP?
Ale chcę zapytać dla pewności:
Jeśli korzystam z pakietu nocnego, gdy pakiet podstawowy został już przekroczony (powiedzmy, o 5 GB) to czy wtedy dane zużywane w ramach pakietu nocnego są wliczane w ilość pobranych danych, która brana jest pod uwagę przez system FUP?
- Przemek_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 1261
- Rejestracja: 17 mar 2016, o 13:51
Re: Nocny pakiet danych
kmicki, wygląda to następująco: ilość danych pobranych w ramach pakietu nocnego w żadnym przypadku nie wpłynie na przyśpieszenie nałożenia tzw. „lejka”. Nawet, jeżeli korzystasz z niego już po wykorzystaniu pakietu podstawowego, na przykład ponad o wspomniane 5GB. Tym niemniej, jeżeli pakiet podstawowy został już przekroczony na tyle znacząco, że system nałożył limit w ramach FUP-a, to wówczas będzie on dotyczył również transferu w ramach pakietu nocnego.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Nocny pakiet danych
Posiadam limit nocny 0100-0700 100 gb dziś tj. 13 grudnia korzystając z internetu w limicie nocnym oczywiście w technologi WCDMA dostałem wiadomość na aplikację mobile partner iż wykorzystałem 80% z limitu podstawowego.W obecnym okresie rozliczeniowym (do godz. 0000 24 -tego ) korzystałem 3 razy z pakietu nocnego wliczając dzień dzisiejszy pobierając ok. 5-6 gb / na noc .Wchodząc w plus online na moje konto w zakładce pakiety widzę że pozostało mi 3 gb limitu podstawowego , pakiet ipla bez limitu i to wszystko. Gdzie jest limit nocny ? w/g moich wyliczeń powinno być ok. 80 gb do wykorzystania.Czy Plus mi zabrał cały limit nie informując mnie ? bo w zakładce usługi mam go na zielono czyli aktywny.
- Przemek_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 1261
- Rejestracja: 17 mar 2016, o 13:51
Re: Nocny pakiet danych
aqua, skoro w zakładce "usługi" pakiet nocny jest aktywny, to jego wykorzystanie powinno być widoczne w zakładce "pakiety". Rozumiem, że wcześniej tak właśnie było? Możesz wstawić tu, na forum, screena z ekranu „pakiety” (oczywiście zamazując numer telefonu)?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Nocny pakiet danych
Screen zrobiony numer zamazany tylko nie potrafię go dodać do wiadomości.
- Przemek_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 1261
- Rejestracja: 17 mar 2016, o 13:51
Re: Nocny pakiet danych
aqua, poniżej pola, w którym wpisujesz tekst odszukaj zakładę "Dodaj załącznik" (zaraz obok zakładki "opcje").
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Nocny pakiet danych
OK chyba się udało.
EDIT:
Ooooo nie pdf nie obsługuje co to ma być?
Jaki format rozszerzenie screena?
EDIT:
Ooooo nie pdf nie obsługuje co to ma być?
Jaki format rozszerzenie screena?
Ostatnio zmieniony 13 gru 2016, o 12:29 przez Krzysiek_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Połączenie postów, proszę nie pisz post pod postem, korzystaj z opcji edytuj/zmień!
Powód: Połączenie postów, proszę nie pisz post pod postem, korzystaj z opcji edytuj/zmień!
- Przemek_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 1261
- Rejestracja: 17 mar 2016, o 13:51
Re: Nocny pakiet danych
aqua, najprościej - obrazy, na przykład pliki typu: png, jpg...
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
- Przemek_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 1261
- Rejestracja: 17 mar 2016, o 13:51
Re: Nocny pakiet danych
aqua, jak rozumiem, chodzi o numer, który już kiedyś wysyłałeś nam poprzez formularz. Zgłoszę problem do odpowiedniej komórki naszej firmy z prośbą o przywrócenie widoczności pakietu. Dam znać, gdy uzyskam już jakieś informacje w sprawie.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Nocny pakiet danych
Tak zaczyna się na 727...... a co z pakietem podstawowym bo wszystkie dane zabierało mi po LTE zamiast WCDMA ?
- Przemek_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 1261
- Rejestracja: 17 mar 2016, o 13:51
Re: Nocny pakiet danych
aqua, problem z widocznością pakietu jest już w trakcie rozwiązywania. Proszę o cierpliwość. Dodam, że samo rozliczenie usług jest prawidłowe, brak tylko widoczności pakietu nocnego w Plus Online.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ