Nocny pakiet danych
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
-
- Prawie PlusManiak
- Posty: 43
- Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
- Rejestracja: 31 mar 2014, o 10:26
Re: Nocny pakiet danych
Dziękuję
Wysłane z mojego GT-I9305 przy użyciu Tapatalka
Wysłane z mojego GT-I9305 przy użyciu Tapatalka
Re: Nocny pakiet danych
W dniu wczorajszym aktywowałem przez BOK Nocny Transfer. Ale jakoś w Plus Online go nie widzę, tzn. Nie widać ile jeszcze zostało z tych 100GB.
Czy to tak jest w taryfie 25GB 2xLTE?
Czy to tak jest w taryfie 25GB 2xLTE?
Re: LTE bez limitu pytanie
U mnie po nocnym pobieraniu w 3G, ubyło z pakietu podstawowego, zamiast z nocnego. Co jest grane? Kolego Krzysiek_Plus, możesz mi to jakoś wytłumaczyć?
Ostatnio zmieniony 5 wrz 2014, o 16:43 przez Krzysiek_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: zmiana wątku, na zgodny z treścią postu
Powód: zmiana wątku, na zgodny z treścią postu
Re: LTE bez limitu pytanie
Sprawdź w Plus Online czy w zakładce "Usługi" masz aktywny "Limit Nocny".
Re: LTE bez limitu pytanie
Dziękuję za wskazówkę. Faktycznie, limit nocny nie jest aktywny. Dlaczego, kiedy chcę go aktywować, pojawia się informacja o kosztach miesięcznych wysokości 2,36zł?? Przecież, według konsultanta, miałem mieć ten pakiet aktywny za darmo...patryk7588 pisze:Sprawdź w Plus Online czy w zakładce "Usługi" masz aktywny "Limit Nocny".
Re: LTE bez limitu pytanie
Jeśli kupiłeś internet w salonie jako nową aktywację to płacisz 2,36zł.
Jeśli kupiłeś w inny sposób, jest to darmowe
Jeśli kupiłeś w inny sposób, jest to darmowe
Re: LTE bez limitu pytanie
Kupiłem poprzez konsultanta telefonicznego i pakiet nocny miał być ZA DARMO (w ramach kosztów abonamentu). Z jakiej strony mam płacić miesięcznie 2,36zł?? Co to ma znaczyć?
Re: LTE bez limitu pytanie
Przeczytaj jeszcze raz to co napisałem.
Re: LTE bez limitu pytanie
To przepraszam, że jestem tak głupi i nie rozumiem, o co chodzi w Twojej wypowiedzi. Możesz trochę prościej mi to wytłumaczyć? Nie kupowałem przecież internetu w salonie...
Re: LTE bez limitu pytanie
To że w Plus Online pisze 2,36zł to nic, tam zawsze tak pisze, nawet dla tych którzy mają to za darmo.
- Krzysiek_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 17730
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 17:58
Re: Nocny pakiet danych
dawidos88, poniżej odpowiedź co do opłaty.
Krzysiek_Plus pisze: Usługa nocny limit jest bezpłatna tylko w przypadku przedłużenia umowy lub przy zakupie przez sklep internetowy. Standardowa opłata 2,90zł.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Nocny pakiet danych
Witam, a czy w taryfach powerLTE (mam powerlte 69,90zł) też limit nocny jest darmowy?
- Byłem pare dni na działce gdzie nie ma LTE, więc aby siedząc w nocy nie "zżerało" mi z 30GB limitu aktywowałem w plus online Limit nocny, co prawda była informacja o cenie 2,90 ale sugerowałem się tym wątkiem i założyłem że jest darmowy.
Dziś po zalogowaniu się do plus online pobrałem świeżą fakturę i widzę że pakiet jest wyszczególniony i kosztował 2,90zł.
Power LTE kupowałem przez sklep internetowy.
Chcę się upewnić, bo nie wiem czy dzwonić i składać reklamację.
Pozdrawiam
- Byłem pare dni na działce gdzie nie ma LTE, więc aby siedząc w nocy nie "zżerało" mi z 30GB limitu aktywowałem w plus online Limit nocny, co prawda była informacja o cenie 2,90 ale sugerowałem się tym wątkiem i założyłem że jest darmowy.
Dziś po zalogowaniu się do plus online pobrałem świeżą fakturę i widzę że pakiet jest wyszczególniony i kosztował 2,90zł.
Power LTE kupowałem przez sklep internetowy.
Chcę się upewnić, bo nie wiem czy dzwonić i składać reklamację.
Pozdrawiam
- Krzysiek_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 17730
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 17:58
Re: Nocny pakiet danych
cieftek, w przypadku umów realizowanych przez sklep internetowy usługa jest darmowa, w przypadku naliczenia opląty sugeruje zgłosić reklamacje.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Nocny pakiet danych
Krzysiek_plus: Zanim przeczytałem twoją odpowiedź zadzwoniłem na infolinię z tym właśnie pytaniem. Konsultantka odpowiedziała że dla nowych umów PowerLte nie ma już tego "gratisu" czy zatem wprowadziła mnie w błąd?
Po tej rozmowie pogodziłem się z tym i wyłączyłem pakiet nocny, teraz jednak jak przeczytałem Twoją odpowiedź już sam nie wiem...
Czy na 100% mogę zgłosić reklamację, a konsultantka wprowadziła mnie w błąd??
PS. OK, znalazłem regulamin w pdfie
http://www.plus.pl/documents/16/07ea905 ... 480bc6b9c4
i rzeczywiście pakiet nocny powinien być gratis...
Po tej rozmowie pogodziłem się z tym i wyłączyłem pakiet nocny, teraz jednak jak przeczytałem Twoją odpowiedź już sam nie wiem...
Czy na 100% mogę zgłosić reklamację, a konsultantka wprowadziła mnie w błąd??
PS. OK, znalazłem regulamin w pdfie
http://www.plus.pl/documents/16/07ea905 ... 480bc6b9c4
i rzeczywiście pakiet nocny powinien być gratis...
Re: Nocny pakiet danych
Czy owy pakiet można również aktywować w przypadku nowego internetu Power LTE 30 GB kupionego w ramach oferty Smartdom za 34,95/msc przez stronę internetową?