Nocny pakiet danych
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
- Krzysiek_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 17730
- Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 17:58
Re: Nocny pakiet danych
HansuPolska, w takim wypadku do momentu obniżenia będzie pełna prędkość.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
-
- Prawie PlusManiak
- Posty: 35
- Rejestracja: 17 gru 2015, o 12:28
Re: Nocny pakiet danych
Ok i jeszcze jedno pytanie. Czy ilość pozostałych danych do wykorzystania będę miał podane na Plus Online jeżeli obecnie wyświetla mi się informacja o pozostałych danych do wykorzystania?
- Krzysiek_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 17730
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 17:58
Re: Nocny pakiet danych
HansuPolska, tak, będzie wgląd na wykorzystanie pakietu nocnego.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
-
- Prawie PlusManiak
- Posty: 35
- Rejestracja: 17 gru 2015, o 12:28
Re: Nocny pakiet danych
Dziękuję za informację :)
Pozdrawiam :)
Pozdrawiam :)
-
- Prawie PlusManiak
- Posty: 35
- Rejestracja: 17 gru 2015, o 12:28
Re: Nocny pakiet danych
Witam ponownie. Chcę sobie aktywować Pakiet Nocny w Ja+ LTE, ale nie ma takiej możliwości ponieważ dostaję SMS od numeru 2612 o treści: "Ta usluga nie jest dostepna dla obecnej taryfy." Posiadam Ja+ LTE za 49,90 i w tym 40 GB danych. Umowa była podpisana 19.12.2015 r. i nie mogę aktywować tego pakietu. Proszę o pomoc
- Krzysiek_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 17730
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 17:58
Re: Nocny pakiet danych
HansuPolska, to jest przedłużenie umowy czy nowa aktywacja? Jaki masz cykl rozliczeniowy?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
-
- Prawie PlusManiak
- Posty: 35
- Rejestracja: 17 gru 2015, o 12:28
Re: Nocny pakiet danych
To była nowa aktywacja. Okres rozliczeniowy mam od 21 dnia każdego miesiąca czyli wczoraj dostałem nowy pakiet danych
- Krzysiek_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 17730
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 17:58
Re: Nocny pakiet danych
HansuPolska, w takim wypadku pozostaje tylko kontakt z BOK.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
-
- Prawie PlusManiak
- Posty: 35
- Rejestracja: 17 gru 2015, o 12:28
Re: Nocny pakiet danych
Ok, zatem aktywowałem ten pakiet przez BOK. I teraz mam pytanie jeszcze jedno. Czy ta usługa działa w technologii LTE? W regulaminie jest informacja tylko o 2 planach. Nie ma tam mojego planu Ja + POWER LTE 40 GB. Nawet jeśli to dotyczy tego:
to dostałem nie 100GB a 200GB. Proszę o info"Abonent korzystający z planów cenowych mających w nazwie „POWER LTE” lub „SUPER LTE” może aktywować limit 100 GB na wysłane i odebrane w technologii GPRS, EDGE lub HSPA+ dane dostępne w godzinach 1:00 - 7:00 w jednym okresie rozliczeniowym."
Re: Nocny pakiet danych
Cytujesz starą wersję.
W nowej pakiet nocny masz w każdej technologi a działa w godzinach 1:00 - 8:00.
W nowej pakiet nocny masz w każdej technologi a działa w godzinach 1:00 - 8:00.
-
- Prawie PlusManiak
- Posty: 35
- Rejestracja: 17 gru 2015, o 12:28
Re: Nocny pakiet danych
Poproszę o regulamin :)
- Krzysiek_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 17730
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 17:58
Re: Nocny pakiet danych
Był juz podawany linkt do strony oraz regulaminu:HansuPolska pisze:Poproszę o regulamin :)
Krzysiek_Plus pisze:HansuPolska,
Aktywacje możesz również zrealizować za pomocą komendy SMS: o treści: "AKT PN" na nr 2612, więcej szczegółów na stronie: o treści: http://www.plus.pl/uslugi/pakiet-nocny
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
-
- PlusManiak
- Posty: 73
- Rejestracja: 10 cze 2014, o 15:16
Re: Nocny pakiet danych
Witam serdecznie ja chciałbym się dowiedziec kiedy będzie można sprawdzić na plus online ilość wykorzystanych danych.Posiadam power le 2.0.
- Krzysiek_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 17730
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 17:58
Re: Nocny pakiet danych
arturo1132, to nie jest pytanie związane z tematem tego wątku. Proszę przestrzegaj regulaminu forum.
Prace z tym związane ciągle trwają, ale niestety nie jestem w stanie określić dokładnego terminu.arturo1132 pisze:kiedy będzie można sprawdzić na plus online ilość wykorzystanych danych.Posiadam power le 2.0.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ