Nocny pakiet danych

Tematy związane z Internetem Mobilnym.
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Awatar użytkownika
Krzysiek_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 17730
Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
Rejestracja: 18 gru 2012, o 17:58

Re: Nocny pakiet danych

Post autor: Krzysiek_Plus »

HansuPolska, w takim wypadku do momentu obniżenia będzie pełna prędkość.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
HansuPolska
Prawie PlusManiak
Posty: 35
Rejestracja: 17 gru 2015, o 12:28

Re: Nocny pakiet danych

Post autor: HansuPolska »

Ok i jeszcze jedno pytanie. Czy ilość pozostałych danych do wykorzystania będę miał podane na Plus Online jeżeli obecnie wyświetla mi się informacja o pozostałych danych do wykorzystania?
Awatar użytkownika
Krzysiek_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 17730
Rejestracja: 18 gru 2012, o 17:58

Re: Nocny pakiet danych

Post autor: Krzysiek_Plus »

HansuPolska, tak, będzie wgląd na wykorzystanie pakietu nocnego.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
HansuPolska
Prawie PlusManiak
Posty: 35
Rejestracja: 17 gru 2015, o 12:28

Re: Nocny pakiet danych

Post autor: HansuPolska »

Dziękuję za informację :)
Pozdrawiam :)
HansuPolska
Prawie PlusManiak
Posty: 35
Rejestracja: 17 gru 2015, o 12:28

Re: Nocny pakiet danych

Post autor: HansuPolska »

Witam ponownie. Chcę sobie aktywować Pakiet Nocny w Ja+ LTE, ale nie ma takiej możliwości ponieważ dostaję SMS od numeru 2612 o treści: "Ta usluga nie jest dostepna dla obecnej taryfy." Posiadam Ja+ LTE za 49,90 i w tym 40 GB danych. Umowa była podpisana 19.12.2015 r. i nie mogę aktywować tego pakietu. Proszę o pomoc
Awatar użytkownika
Krzysiek_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 17730
Rejestracja: 18 gru 2012, o 17:58

Re: Nocny pakiet danych

Post autor: Krzysiek_Plus »

HansuPolska, to jest przedłużenie umowy czy nowa aktywacja? Jaki masz cykl rozliczeniowy?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
HansuPolska
Prawie PlusManiak
Posty: 35
Rejestracja: 17 gru 2015, o 12:28

Re: Nocny pakiet danych

Post autor: HansuPolska »

To była nowa aktywacja. Okres rozliczeniowy mam od 21 dnia każdego miesiąca czyli wczoraj dostałem nowy pakiet danych
Awatar użytkownika
Krzysiek_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 17730
Rejestracja: 18 gru 2012, o 17:58

Re: Nocny pakiet danych

Post autor: Krzysiek_Plus »

HansuPolska, w takim wypadku pozostaje tylko kontakt z BOK.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
HansuPolska
Prawie PlusManiak
Posty: 35
Rejestracja: 17 gru 2015, o 12:28

Re: Nocny pakiet danych

Post autor: HansuPolska »

Ok, zatem aktywowałem ten pakiet przez BOK. I teraz mam pytanie jeszcze jedno. Czy ta usługa działa w technologii LTE? W regulaminie jest informacja tylko o 2 planach. Nie ma tam mojego planu Ja + POWER LTE 40 GB. Nawet jeśli to dotyczy tego:
"Abonent korzystający z planów cenowych mających w nazwie „POWER LTE” lub „SUPER LTE” może aktywować limit 100 GB na wysłane i odebrane w technologii GPRS, EDGE lub HSPA+ dane dostępne w godzinach 1:00 - 7:00 w jednym okresie rozliczeniowym."
to dostałem nie 100GB a 200GB. Proszę o info
habish
Szalony PlusManiak
Posty: 5656
Rejestracja: 19 maja 2012, o 14:14
Lokalizacja: Polska

Re: Nocny pakiet danych

Post autor: habish »

Cytujesz starą wersję.
W nowej pakiet nocny masz w każdej technologi a działa w godzinach 1:00 - 8:00.
HansuPolska
Prawie PlusManiak
Posty: 35
Rejestracja: 17 gru 2015, o 12:28

Re: Nocny pakiet danych

Post autor: HansuPolska »

Poproszę o regulamin :)
habish
Szalony PlusManiak
Posty: 5656
Rejestracja: 19 maja 2012, o 14:14
Lokalizacja: Polska

Re: Nocny pakiet danych

Post autor: habish »

Awatar użytkownika
Krzysiek_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 17730
Rejestracja: 18 gru 2012, o 17:58

Re: Nocny pakiet danych

Post autor: Krzysiek_Plus »

HansuPolska pisze:Poproszę o regulamin :)
Był juz podawany linkt do strony oraz regulaminu:
Krzysiek_Plus pisze:HansuPolska,
Aktywacje możesz również zrealizować za pomocą komendy SMS: o treści: "AKT PN" na nr 2612, więcej szczegółów na stronie: o treści: http://www.plus.pl/uslugi/pakiet-nocny
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
arturo1132
PlusManiak
Posty: 73
Rejestracja: 10 cze 2014, o 15:16

Re: Nocny pakiet danych

Post autor: arturo1132 »

Witam serdecznie ja chciałbym się dowiedziec kiedy będzie można sprawdzić na plus online ilość wykorzystanych danych.Posiadam power le 2.0.
Awatar użytkownika
Krzysiek_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 17730
Rejestracja: 18 gru 2012, o 17:58

Re: Nocny pakiet danych

Post autor: Krzysiek_Plus »

arturo1132, to nie jest pytanie związane z tematem tego wątku. Proszę przestrzegaj regulaminu forum.
arturo1132 pisze:kiedy będzie można sprawdzić na plus online ilość wykorzystanych danych.Posiadam power le 2.0.
Prace z tym związane ciągle trwają, ale niestety nie jestem w stanie określić dokładnego terminu.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
ODPOWIEDZ