Nocny pakiet danych

Tematy związane z Internetem Mobilnym.
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
aqua
PlusManiak
Posty: 102
Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
Rejestracja: 31 mar 2011, o 13:17

Re: Nocny pakiet danych

Post autor: aqua »

Chce Pan powiedzieć że te niecałe 3gb w pakiecie podstawowym to prawidłowa wartość

Wysłane z mojej smyczy
Awatar użytkownika
Przemek_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 1261
Rejestracja: 17 mar 2016, o 13:51

Re: Nocny pakiet danych

Post autor: Przemek_Plus »

aqua, problem dotyczy widoczności pakietu, nie samego rozliczania.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
aqua
PlusManiak
Posty: 102
Rejestracja: 31 mar 2011, o 13:17

Re: Nocny pakiet danych

Post autor: aqua »

No to mamy następny problem

Wysłane z mojej smyczy
Awatar użytkownika
Przemek_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 1261
Rejestracja: 17 mar 2016, o 13:51

Re: Nocny pakiet danych

Post autor: Przemek_Plus »

aqua, jesteś pewien, że realizowałeś wówczas (w godzinach 01.00-07.00) połączenie w 3G, nie w LTE?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
aqua
PlusManiak
Posty: 102
Rejestracja: 31 mar 2011, o 13:17

Re: Nocny pakiet danych

Post autor: aqua »

Tak 100%

Wysłane z mojej smyczy
Awatar użytkownika
Przemek_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 1261
Rejestracja: 17 mar 2016, o 13:51

Re: Nocny pakiet danych

Post autor: Przemek_Plus »

aqua, jako obsługa forum nie jestem w stanie tego zweryfikować. Dlatego też proszę, żebyś zgłosił reklamację w kwestii błędnego Twoim zdaniem rozliczenia usług. Możesz następnie podać tutaj numer zgłoszenia, a postaram się przyśpieszyć rozpatrzenie sprawy.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
aqua
PlusManiak
Posty: 102
Rejestracja: 31 mar 2011, o 13:17

Re: Nocny pakiet danych

Post autor: aqua »

Czy na przywrócenie pakietu nocnego też trzeba czekać 30 dni jak z reklamacją?
ps.reklamacja wysłana w statusie zlecenia widnieje zrealizowana co to znaczy bo na moim koncie nie ma żadnych zmian
Awatar użytkownika
Przemek_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 1261
Rejestracja: 17 mar 2016, o 13:51

Re: Nocny pakiet danych

Post autor: Przemek_Plus »

aqua pisze:Czy na przywrócenie pakietu nocnego też trzeba czekać 30 dni jak z reklamacją?
Nie jestem w stanie określić, kiedy dokładnie zostanie przywrócona widoczność pakietu nocnego w Plus Online. Problem jest w trakcie rozwiązywania.
aqua pisze:ps.reklamacja wysłana w statusie zlecenia widnieje zrealizowana co to znaczy bo na moim koncie nie ma żadnych zmian
Jeżeli chodzi o kwestię rozliczenia usług i reklamację zgłoszoną w tej sprawie - to w chwili obecnej czeka ona jeszcze na rozpatrzenie, jednak poprosiłem o przyśpieszenie jej rozwiązania. Informacje o statusie reklamacji powinieneś otrzymywać drogą SMSową na numer, którego zgłoszenie dotyczy.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
aqua
PlusManiak
Posty: 102
Rejestracja: 31 mar 2011, o 13:17

Re: Nocny pakiet danych

Post autor: aqua »

Czyli klient uziemniony a może by tak płacić za rachunki do 30 dni po terminie ale pewnie tu komornik by już czekał. Dobra wiem że trzeba czekać narazie dzięki za pomoc.

Wysłane z mojej smyczy
aqua
PlusManiak
Posty: 102
Rejestracja: 31 mar 2011, o 13:17

Re: Nocny pakiet danych

Post autor: aqua »

Pakiet nocny już widoczny ale z podstawowego ok.10 GB poszło w chmurę

Wysłane z mojej smyczy
Awatar użytkownika
Przemek_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 1261
Rejestracja: 17 mar 2016, o 13:51

Re: Nocny pakiet danych

Post autor: Przemek_Plus »

aqua, nie znam treści Twojej reklamacji, ale czy zaznaczyłeś tam, że chcesz przywrócenia transferu dla pakietu podstawowego, np. o wspomniane 10 GB? Jeżeli nie, to pracownik obsługujący Twoje zgłoszenie mógł po prostu przywrócić pakiet nocny i na tym zakończyć działania związane z obsługą reklamacji. W takiej sytuacji proponuję złożyć kolejną reklamację, w której opiszesz sytuację oraz swoje oczekiwania względem rekompensaty.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Pio123
Początkujący PlusManiak
Posty: 19
Rejestracja: 5 sie 2015, o 23:48

Re: Nocny pakiet danych

Post autor: Pio123 »

mam pytanie o pakiet nocny, jesli sie przekroczy limit pakietu podstawowego i dostanie sie lejek tzn ze na pakiecie nocnym tez ma sie ten lejek ? bo mam przekroczony limit pakietu podstawowego i mam ten lejek i ten lejek tez jest na pakiecie nocnym gdzie mam jeszcze 195GB do wykorzystania, tak powinno byc ?
habish
Szalony PlusManiak
Posty: 5656
Rejestracja: 19 maja 2012, o 14:14
Lokalizacja: Polska

Re: Nocny pakiet danych

Post autor: habish »

Tak
Awatar użytkownika
Przemek_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 1261
Rejestracja: 17 mar 2016, o 13:51

Re: Nocny pakiet danych

Post autor: Przemek_Plus »

Pio123, potwierdzam – jest to standardowe działanie systemu. W sytuacji, gdy po przekroczeniu pakietu podstawowego załączy się tzw. „lejek”, to wówczas dotyczy od również transmisji w ramach pakietu nocnego.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
adrianu
Początkujący PlusManiak
Posty: 12
Rejestracja: 24 sty 2013, o 17:46

Re: Nocny pakiet danych

Post autor: adrianu »

Chciałbym uzyskać informacje na temat nocnego pakietu danych w smartfirmie dla abonamentu ja+ INternet LTE dla firm 70 gb na jaki numer trzeba wyslac smsa i ile wynosi oplata za usluge i czy to jest pakiet noc (1:00-8:00) czy noc i dzien (1:00-16:00).
ODPOWIEDZ