Teraz jest 22 cze 2018, o 23:55

Zostaw Kontakt





Nocny pakiet danych

Tematy związane z Internetem Mobilnym.
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Przed założeniem tematu należy użyć opcji szukaj. Jeżeli temat był już poruszany to od razu otrzymasz odpowiedź.
Offline
Avatar użytkownika

jovi123

PlusManiak

  • Posty: 73
  • Dołączył(a): 24 sty 2017, o 16:10
  • Podziękował : 3 razy
    Otrzymał podziękowań: 0 raz

Re: Nocny pakiet danych

Post21 lut 2017, o 18:28

dzięki Krzysiek teraz wszystko rozumiem
Offline
Avatar użytkownika

adrianu

Początkujący PlusManiak

  • Posty: 10
  • Dołączył(a): 24 sty 2013, o 16:46
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz
  • Moja taryfa: Bez limitu
  • Model telefonu: Samsung s7 edge

Re: Nocny pakiet danych

Post21 lut 2017, o 19:37

Daniel_Plus napisał(a):patryk7588, masz rację.

adrianu, SMS-em o treści: AKT PND na numer 2612 aktywujesz Pakiet Noc i Dzień dla Firm 1:00 - 16:00 za 6,15 zł brutto (nowa umowa) lub za 2,46 zł brutto (aneks do umowy). Przepraszam za pomyłkę.



Czy zmienia się coś jeśli internet jest w opcji smartfirma za 50%??
Offline
Avatar użytkownika

patryk7588

Szalony PlusManiak

  • Posty: 5300
  • Dołączył(a): 19 maja 2012, o 13:14
  • Lokalizacja: Wielkopolska
  • Podziękował : 346 razy
    Otrzymał podziękowań: 457 razy
  • Ostrzeżenia: 1
  • Moja taryfa: Plus Abonament
  • Model telefonu: Samsung Galaxy S9

Re: Nocny pakiet danych

Post21 lut 2017, o 19:49

Nie.
Offline
Avatar użytkownika

Dashe

Początkujący PlusManiak

  • Posty: 22
  • Dołączył(a): 18 kwi 2017, o 08:16
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz

Re: Nocny pakiet danych

Post19 kwi 2017, o 11:31

Czy jeśli uruchomię sobie pakiet nocny (1-8) to po pierwsze będzie on mi zabierał dane z pakietu podstawowego? I po drugie czy po "zwolnieniu internetu" na nim też będzie po przekroczeniu pakietu podstawowego?
Offline
Avatar użytkownika

Daniel_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 1236
  • Dołączył(a): 5 wrz 2016, o 13:01
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 285 razy

Re: Nocny pakiet danych

Post19 kwi 2017, o 11:50

Dashe napisał(a):Czy jeśli uruchomię sobie pakiet nocny (1-8) to po pierwsze będzie on mi zabierał dane z pakietu podstawowego?
W godzinach od 8 do 1 będziesz korzystać z pakietu podstawowego, a w godzinach od 1 do 8 z pakietu nocnego. Pakiety zliczane są oddzielnie, więc nie ma tu kolejności ich wykorzystywania.

Zapoznaj się również z poniższymi, wcześniejszymi postami:
kmicki napisał(a):Jasne jest, że zużywanie pakietu nocnego, gdy pakiet podstawowy nie jest jeszcze przekroczony, nie wpłynie na działanie FUP (bo przekroczenie pakietu podstawowego jest warunkiem nałożenia ograniczenia prędkości w ramach FUP).
Ale chcę zapytać dla pewności:
Jeśli korzystam z pakietu nocnego, gdy pakiet podstawowy został już przekroczony (powiedzmy, o 5 GB) to czy wtedy dane zużywane w ramach pakietu nocnego są wliczane w ilość pobranych danych, która brana jest pod uwagę przez system FUP?
Przemek_Plus napisał(a):kmicki, wygląda to następująco: ilość danych pobranych w ramach pakietu nocnego w żadnym przypadku nie wpłynie na przyśpieszenie nałożenia tzw. „lejka”. Nawet, jeżeli korzystasz z niego już po wykorzystaniu pakietu podstawowego, na przykład ponad o wspomniane 5GB. Tym niemniej, jeżeli pakiet podstawowy został już przekroczony na tyle znacząco, że system nałożył limit w ramach FUP-a, to wówczas będzie on dotyczył również transferu w ramach pakietu nocnego.
Pio123 napisał(a):mam pytanie o pakiet nocny, jesli sie przekroczy limit pakietu podstawowego i dostanie sie lejek tzn ze na pakiecie nocnym tez ma sie ten lejek ? bo mam przekroczony limit pakietu podstawowego i mam ten lejek i ten lejek tez jest na pakiecie nocnym gdzie mam jeszcze 195GB do wykorzystania, tak powinno byc ?
Przemek_Plus napisał(a):Pio123, potwierdzam – jest to standardowe działanie systemu. W sytuacji, gdy po przekroczeniu pakietu podstawowego załączy się tzw. „lejek”, to wówczas dotyczy od również transmisji w ramach pakietu nocnego.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

bart223

PlusManiak

  • Posty: 58
  • Dołączył(a): 5 kwi 2014, o 23:42
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz

Re: Nocny pakiet danych

Post21 kwi 2017, o 09:24

Witam,
Dziś rozpoczął się pierwszy okres rozliczeniowy po przedłużeniu umowy - 90GB, pierwszy produkt w SmartDom, czy po włączeniu pakietu nocnego będę miał go za darmo jak to było przed aneksem? Działałby też tylko nadal w 3G czy i w LTE? I dlaczego mimo że mam ofertę indywidualną w Plus Online widnieje też pakiet 1-16? :D
Offline
Avatar użytkownika

Daniel_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 1236
  • Dołączył(a): 5 wrz 2016, o 13:01
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 285 razy

Re: Nocny pakiet danych

Post21 kwi 2017, o 12:05

bart223, dla przedłużających umowę pakiet nocny jest bezpłatny (http://www.plus.pl/documents/16/59c1142 ... 1.2016.pdf).
bart223 napisał(a):Działałby też tylko nadal w 3G czy i w LTE?
4. "W ramach Promocji oferowana jest promocyjna usługa Pakiet Nocny („Usługa ” lub „Pakiet Nocny”), w ramach której abonent korzystający z planów cenowych mających w nazwie „Ja + LTE” może aktywować pakiet 200 GB transmisji danych na wysłane i odebrane w technologii GPRS, EDGE, HSPA+ lub LTE dane dostępne w godzinach 1:00 - 8:00 w jednym okresie rozliczeniowym."
bart223 napisał(a):I dlaczego mimo że mam ofertę indywidualną w Plus Online widnieje też pakiet 1-16? :D
Czy numer był wcześniej zarejestrowany na firmę, a teraz jest na osobę indywidualną?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

bart223

PlusManiak

  • Posty: 58
  • Dołączył(a): 5 kwi 2014, o 23:42
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz

Re: Nocny pakiet danych

Post21 kwi 2017, o 12:24

Cały czas był na indywidualną, widnieje jako pakiet do włączenia. :D Wszystkie opłaty przy nim pokazuje na 0zł, za to w pakiecie 1:00-8:00 pokazuje comiesięczną 2,90zł.
Offline
Avatar użytkownika

Daniel_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 1236
  • Dołączył(a): 5 wrz 2016, o 13:01
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 285 razy

Re: Nocny pakiet danych

Post21 kwi 2017, o 13:37

bart223, prześlij mi proszę tym formularzem numer telefonu. Przekażę do zweryfikowania.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

wymiatacz97

Początkujący PlusManiak

  • Posty: 10
  • Dołączył(a): 21 gru 2016, o 13:45
  • Podziękował : 3 razy
    Otrzymał podziękowań: 0 raz
  • Moja taryfa: Internet Domowy LTE
  • Model telefonu: Xiaomi Redmi 4 Pro

Re: Nocny pakiet danych

Post12 lip 2017, o 09:01

Witam,
W zeszłym miesiącu aktywowałem Pakiet Nocny. Przed wczoraj dostałem fakturę na której dwukrotnie została naliczona opłata za ten pakiet. Chyba tak być nie powinno?
Pozdrawiam
Offline
Avatar użytkownika

Michał_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 1513
  • Dołączył(a): 1 lut 2017, o 08:13
  • Podziękował : 5 razy
    Otrzymał podziękowań: 364 razy

Re: Nocny pakiet danych

Post12 lip 2017, o 09:23

wymiatacz97, rozliczenie jest poprawne. Pakiet opłacany jest z góry, stad na FV jest naliczenie za poprzedni miesiąc korzystania z usługi i już za kolejny.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

wymiatacz97

Początkujący PlusManiak

  • Posty: 10
  • Dołączył(a): 21 gru 2016, o 13:45
  • Podziękował : 3 razy
    Otrzymał podziękowań: 0 raz
  • Moja taryfa: Internet Domowy LTE
  • Model telefonu: Xiaomi Redmi 4 Pro

Re: Nocny pakiet danych

Post12 lip 2017, o 11:18

Faktycznie, nie zauważyłem że jest za poprzedni i następny, a pakiet włączyłem w połowie zeszłego miesiąca, to też dlatego.
Przepraszam i pozdrawiam :)
Offline
Avatar użytkownika

Michał_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 1513
  • Dołączył(a): 1 lut 2017, o 08:13
  • Podziękował : 5 razy
    Otrzymał podziękowań: 364 razy

Re: Nocny pakiet danych

Post12 lip 2017, o 11:39

wymiatacz97, cieszę się że udało się wyjaśnić temat. :)
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

Blank

Nowy

  • Posty: 1
  • Dołączył(a): 23 wrz 2017, o 12:19
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz
  • Model telefonu: LG G4

Re: Nocny pakiet danych

Post23 wrz 2017, o 12:22

Czy w nowych ofertach internetowych (Ja+ Internet LTE) można korzystać z pakietu nocnego? Jeśli tak to na tych samych zasadach co w Ja+LTE czy innych?
Offline
Avatar użytkownika

patryk7588

Szalony PlusManiak

  • Posty: 5300
  • Dołączył(a): 19 maja 2012, o 13:14
  • Lokalizacja: Wielkopolska
  • Podziękował : 346 razy
    Otrzymał podziękowań: 457 razy
  • Ostrzeżenia: 1
  • Moja taryfa: Plus Abonament
  • Model telefonu: Samsung Galaxy S9

Re: Nocny pakiet danych

Post23 wrz 2017, o 12:36

Tak samo.
Poprzednia stronaNastępna strona

Powrót do Plus Internet - Oficjalny Dział Plusa



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot], Tomasz_z_Wawy i 21 gości