Strona 29 z 29
Re: Nocny pakiet danych
: 25 wrz 2017, o 10:04
autor: Michał_Plus
Blank, jest. Warunki nie uległy zmianie.
Limit nocny
: 11 lut 2018, o 14:06
autor: latejo
Witam. Od kiedy jest tak zeby podczasz korzystania z limitu nocnego trzeba zmienic na zasieg 3g lub 2g?
Re: Limit nocny
: 12 lut 2018, o 11:08
autor: Michał_Plus
latejo, nie ma takiej potrzeby. Pakiet działa w każdym pasmie. Możesz opisać problem jaki u Ciebie występuje?
Aktywacja pakietu nocnego
: 20 mar 2018, o 15:36
autor: przemekkk
W plus online w zakładce Usługi mam:
Kod: Zaznacz cały
Pakiet noc i dzień 1:00 – 16:00
Pakiet Nocny 1:00-8:00
Aktywowałem opcje druga (Pakiet Nocny 1:00-8:00) - czyli dodatkowe 200 GB w nocy.
Czym różni się te pakiety?
Po aktywacji pakiet nocnego, pakiet noc i dzień znikł.
Re: Nocny pakiet danych
: 20 mar 2018, o 18:41
autor: Daniel_Plus
przemekkk, informacje na temat pakietów zostały podane
na tej stronie. Główne różnice to godziny, których dotyczą oraz cena. Regulamin promocji dostępny jest
tutaj.
Re: Limit nocny
: 23 kwie 2018, o 16:58
autor: 386dx
Michał_Plus pisze:latejo, nie ma takiej potrzeby. Pakiet działa w każdym pasmie. Możesz opisać problem jaki u Ciebie występuje?
Witam też tak mam jak kolega umowa do tej pory była stara bodajże od sierpnia 2015 r. I aby brało z pakietu nocnego trzeba było ustawić 3G. Wziąłem przedłużenie wczoraj 45 GB za 40 zł i czy to się zmieni przy kolejnym okresie rozliczeniowym ? tzn można zostawić na noc LTE w ruterze?
Poniżej jak to teraz wygląda u mnie okres rozliczeniowy mam 21 każdego miesiąca.
Limit roamingowy
2,60 GB od: 18.06.2017
Pakiet podstawowy
18,48 GB -
LTE bez limitu danych
Brak limitu -
Pakiet Ipla
Brak limitu -
Pakiet Nocny
100,00 GB
Re: Nocny pakiet danych
: 23 kwie 2018, o 17:51
autor: Ewa_Plus
Witaj 386dx,
- tak, warunki nowej umowy wejdą w życie z pierwszym dniem nowego okresu rozliczeniowego, czyli 21.05.2018 r.