zatem proszę już taką prośbę skierować,tak, żebym miała decyzję jak najszybciej, żeby w Arvato wiedzieli, że mają tą przesyłkę przyjąć. Bo dziś wg maila od firmy kurierskiej ma się pojawić kurier po odbiór przesyłki.
EDIT:
Krzysiek_Plus pisze:
brokenangel pisze:no i pewnie znów nie zdążę w terminie, bo w liście, który otrzymałam z działu reklamacji ( napisany 12.12.2014 ) jest napisane, że mam to zwrócić w terminie 14 dni.
W takim wypadku ponownie drogą reklamacyjną wydłużymy termin na zwrot.
Proszę o wystosowanie takiej reklamacji, tak żebym już zakończyła w tym roku tą sprawę, a firma arvato przyjęła przesyłkę, którą kurier ma dziś ode mnie odbierze.
Ostatnio zmieniony 29 gru 2014, o 16:19 przez Krzysiek_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód:Połączenie postów. Nie pisz post pod postem - korzystaj z możliwości jego edycji
Krzysiek_Plus pisze:brokenangel, info wysłałem już na Twojego maila.
Dziękuję. To poproszę również o informację ,jak już tylko będzie odpowiedź z departamentu reklamacji-mam nadzieję,że pozytywna.
Witam w Nowym Roku, właśnie w systemie firmy kurierskiej sprawdziłam, że rano przesyłkę wydano kurierowi do doręczenia. Mam nadzieję, że arvato zostało poinformowane, że mają moją przesyłkę odebrać i uznać za dostarczoną w terminie i otrzymam od Polkomtela oficjalne pismo o uznaniu umowy za niezawartą.Wolałabym nie zaczynać roku od ciągania się po urzędach ochrony konsumenta itd.
Magda_Plus pisze:brokenangel sprawa jest w toku. Mam nadzieję, że problem zostanie finalnie już zamknięta z pozytywnym skutkiem.
Wczoraj dostałam maila o zakończeniu bezpłatnego okresu na ochronę internetu i chmurę. Zamiast się zakończyć to dochodzą kolejne " kwiatki" . Dezaktywuję to zgodnie z tym, co jest w tej wiadomości,bo nie zamierzam za nic płacić.
Krzysiek_Plus pisze:brokenangel, opłaty za ochronę internetu i chmurę będą anulowane wraz z rozwiązaniem umowy.
Czyli nic mam z tym nie robić,tak?nie dezaktywować chmury i ochrony?a jest już decyzja o ponownym wydłużeniu terminu?bo 31 grudnia kurier dostarczył moją przesyłkę do Arvato.
skorzystałam z prawa odstąpienia od umowy nr 23/11/2015/14302722.
Dnia 26.11.2015r. przesłałam oświadczenie o odstąpieniu od umowy pocztą elektroniczną, dnia następnego tj, 27.11.2015r. odesłałam towar jaki otrzymałam + dołączyłam również ww. oświadczenie w formie pisemnej.
Wczoraj paczka do mnie wróciła, ponieważ adresat odmówił przyjęcia!
Na jakiej podstawie-nie wiem, paczka nie została nawet otwarta.
Od wczoraj kontaktuje się z biurem obsługi klienta i proszą aby czekać, ponieważ muszą skontaktować się z magazynem.
Tylko ile to jeszcze ma trwać? Termin 14 dni na odesłanie towaru ucieka.
Rozumiem, że czas pracuje na korzyść Plusa, tylko gdzie tu dobre praktyki?
Witam,
Na początku przepraszam, że odkopuję temat, ale chyba nie ma sensu zakładać nowego ze starym problemem.
Otóż mam dokładnie taki sam problem jak poprzednicy.
W streszczeniu:
Usługa zamówiona przez infolinię, przesyłka wraz z routerem dotarła 06.03.2017r. i na umowie widnieje również taka sama data.
Dokumenty rezygnacji wypełnione z datą 13.03, wysłane 14.03 po czym Arvato paczki nie przyjęło. W protokole czytam, że przeterminowany termin 14 dni...
Kontakt na czacie - przedstawiciel kazał wysłać na Warszawę
Na:
Polkomtel sp. z.o.o
ul. Postępu 3
02-676 Warszawa
Ok, więc wysyłam. Po kilku dniach zwrot - siedziba przeniesiona...
W tym momencie już termin 14 dni na zwrot minął.
Czyli kontakt w salonie - przedstawiciel kazał wysłać ponownie na Arvato i że mają przyjąć.
Paczkę wysyłam, po czym ponownie dostaję zwrot. W protokole oczywiście to samo - upłynęło 14 dni.
Kolejny kontakt - czat - przedstawiciel nakazuje wysyłkę na Warszawę, jednak pod inny adres:
ul. Konstruktorska 4
02-673 Warszawa
Przed chwilą dostałem smsa, że odmówiono odbioru przesyłki.
Czy ktoś, za przeproszeniem, jest w Państwa firmie w stanie mi pomóc?
Nie mam zamiaru płacić za internet LTE, który u mnie ledwo dobija do 0,5Mb/s oraz za błędy Arvato czy innych przedstawicieli. Same przesyłki kosztowały mnie już prawie 100zł i wiele nerwów.
Proszę o kontakt, co dalej w tej sprawie mam zrobić, bo teraz już nie mam pomysłu. Jeżeli odeślę na Arvato to i tak do mnie wróci...
Jurkins, zgłoś w tej sprawie reklamację na adres: bok@plus.pl lub w inny sposób opisany tutaj. Na podanej stronie znajdziesz też szczegóły, jakie powinna zawierać reklamacja. Jeśli wyślesz reklamację drogą e-mail to podaj mi za pomocą tego formularza numer zgłoszenia, abym mógł przyśpieszyć rozwiązanie Twojej sprawy.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ