Przedłużenie umowy

Tematy związane z Internetem Mobilnym.
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
slobodan
Prawie PlusManiak
Posty: 49
Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
Rejestracja: 6 sty 2016, o 12:14

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: slobodan »

12 sierpnia kończy mi się umowa, czy mogę poznać warunki jakie ma mi do zaoferowania Plus?
Awatar użytkownika
Michał_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5469
Rejestracja: 1 lut 2017, o 09:13

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: Michał_Plus »

slobodan, prześlij numer, którego dotyczy przedłużenie umowy oraz numer kontaktowy, tym formularzem. Oddzwonimy. :-)
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
rybka1209
Nowy
Posty: 1
Rejestracja: 9 kwie 2018, o 01:00

Po rozwiazaniu umowy, dzwonili z oferta na 30 dni....

Post autor: rybka1209 »

Witam, w dniu 2 kwietnia tato poszedł do salonu plusa złożyć wypowiedzenie umowy, której 2 letni okres upływa 2 maja. Złożył wypowiedzenie i umowa ma się zakończyć jakoś 16 maja. ( miesiąc od kolejnego okresu rozliczeniowego ) dziś tato mi mówi, ze dzwonili do niego z plusa, ze w salonie zrobili błąd bo nie zaproponowali oferty za 30 zł ( wcześniej placilismy 59 zł ) jednak umowa została rozwiązana nie że względu na cenę tylko ciągle zrywanie połączenia. No i zaproponowali tacie że wyślą do domu kartę na internet LTE na 30 dni do przetestowania za darmo. Po czym po chwili się przyznał że zapłacimy za to 30 zł. Czy przypadkiem ktoś nie chce telefonicznie naciągnąć na podpisanie umowy? Przyślą internet, tato podpisze umowę a po 30 dniach jak nie zrezygnuje to umowa zostanie? Ja to tak widzę. Tato twierdzi że to tylko internet za 30 zł na 30 dni, ale jakoś mi się wierzyć nie chce. Proszę o odpowiedź
Ostatnio zmieniony 9 kwie 2018, o 10:30 przez Daniel_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: przeniesienie do innego wątku
Awatar użytkownika
Daniel_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 1629
Rejestracja: 5 wrz 2016, o 14:01

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: Daniel_Plus »

rybka1209, niestety na forum nie mam możliwości zweryfikowania informacji i udzielenia odpowiedzi. Skontaktuj się proszę w tej sprawie z Działem Obsługi Klienta: http://www.plus.pl/kontakt
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
szeregus
Początkujący PlusManiak
Posty: 20
Rejestracja: 18 mar 2014, o 14:30

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: szeregus »

Witam, wysyłałem już swoje dane przez formularze tutaj dostępne i cisza. Ktoś coś fajnego zaproponuje.
Awatar użytkownika
Daniel_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 1629
Rejestracja: 5 wrz 2016, o 14:01

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: Daniel_Plus »

szeregus, przekazałem prośbę o kontakt konsultanta w sprawie oferty.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
rafalzz
Nowy
Posty: 2
Rejestracja: 24 kwie 2018, o 11:57

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: rafalzz »

Dzień dobry, za kilka dni kończy mi się okres wypowiedzenia. Obecnie mam abonament za 24,99 zł za 40 gb. Do tego umowa zawarta jest na czas nieokreślony.
DUK w zbliżonej cenie oferuje mi tylko wyłącznie umowę na 45 GB za 30 zł na 15 miesięcy (z czego ostatnie trzy miesiące cena wzrasta do 40 zł). W tym jest też 100 GB do wykorzystania przez cały okres umowy. Oferta bardzo średnia. Czy naprawdę nie możecie zaoferować czegoś lepszego (większego podstawowego limitu danych) dla klienta z 11 letnim stażem w Plus Internet :) ?
Awatar użytkownika
Michał_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5469
Rejestracja: 1 lut 2017, o 09:13

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: Michał_Plus »

rafalzz, prześlij numer, którego dotyczy przedłużenie umowy oraz numer kontaktowy, tym formularzem.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
rafalzz
Nowy
Posty: 2
Rejestracja: 24 kwie 2018, o 11:57

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: rafalzz »

Michał_Plus pisze:rafalzz, prześlij numer, którego dotyczy przedłużenie umowy oraz numer kontaktowy, tym formularzem.
Wysłane :)
Awatar użytkownika
Michał_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5469
Rejestracja: 1 lut 2017, o 09:13

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: Michał_Plus »

rafalzz, niestety, ale wiadomość do nas nie dotarła. Czy mógłbyś wysłać ją ponownie?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
386dx
PlusManiak
Posty: 69
Rejestracja: 12 lut 2014, o 17:19
Lokalizacja: PL

Re: Nocny pakiet danych

Post autor: 386dx »

Dzień Dobry
mam pytanie bo od 2 dni kurier nie może dostarczyć mi nowej umowy przychodzą smsy, że kurier nikogo nie został a w domu zawsze ktoś jest pełnoletni - na jaki adres zostało wysłane zamówienie 201804225124209 ? Oczywiście chciałbym otrzymać tą wiadomość prywatnie.
Być może poszła na korespondencyjny zamiast wysyłki, który tez podałem.
Pozdrawiam
Ostatnio zmieniony 26 kwie 2018, o 17:13 przez Daniel_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: przeniesienie do odpowiedniego wątku
Awatar użytkownika
Daniel_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 1629
Rejestracja: 5 wrz 2016, o 14:01

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: Daniel_Plus »

386dx, skontaktuj się proszę w tej sprawie z obsługą sklepu internetowego: http://bok.plusgsm.pl/Scripts/rightnow. ... faqid=4365
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
AngelDust
Nowy
Posty: 3
Rejestracja: 15 sty 2015, o 15:27

Co się dzieje umową po zakończeniu okresu oznaczonego?

Post autor: AngelDust »

Witam,

Niedługo kończy mi się umowa na czas oznaczony (18 miesięcy). Obecnie obowiązująca oferta to: Ja + Internet LTE 90GB w promocji o nazwie: Ja + Internet LTE - tylko SIM - 50% taniej dla stałych klientów (18m).
Rozumiem że po jej zakończeniu, umowa zmienia się w umowę na czas nieoznaczony. Ale co dzieje się z cennikiem? Przy poprzednim przedłużeniu otrzymałem tylko aneks do umowy, regulamin promocji i cennik promocyjny. Nie ma w żadnym z załączonych dokumentów wzmianki o tym co dzieje się po zakończeniu umowy, ani jakie ceny będą obowiązywać.

Na chwilę obecną złożyłem oświadczenie o rezygnacji, bojąc się wyższych cen po zakończeniu czasu oznaczonego umowy. Jednak byłbym skłonny je wycofać jeśli dostałbym potwierdzenie warunków umowy po zakończeniu czasu oznaczonego. Miła dziewczyna oferująca mi kontynuację współpracy kazała sprawdzić umowę. Jednak jak już wspomniałem w umowie nie ma żadnej wzmianki o tym. Gdzie szukać dokumentów? Kto może potwierdzić mi warunki umowy?
Ostatnio zmieniony 17 maja 2018, o 17:29 przez Michał_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Przeniesiono do odpowiedniego wątku.
Awatar użytkownika
Michał_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5469
Rejestracja: 1 lut 2017, o 09:13

Re: Co się dzieje umową po zakończeniu okresu oznaczonego?

Post autor: Michał_Plus »

AngelDust, prześlij proszę przez ten formularz dokładny opis sytuacji wraz z danymi:

- imię i nazwisko,
- numer telefonu lub konta klienta, którego dotyczy sprawa,
- PESEL (NIP i nazwa firmy w przypadku, gdy numer zarejestrowany jest na firmę),

bądź

- numer telefonu lub konta klienta,
- aktywny Plus Kod 5.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
AngelDust
Nowy
Posty: 3
Rejestracja: 15 sty 2015, o 15:27

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: AngelDust »

Witam,

Formularz własnie poszedł.

Pozdrawiam
ODPOWIEDZ