Przedłużenie umowy

Tematy związane z Internetem Mobilnym.
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
matus45
Szalony PlusManiak
Posty: 496
Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
Rejestracja: 16 lis 2014, o 17:04

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: matus45 »

Dziękuję za informację i rysunek.
smietan
Nowy
Posty: 1
Rejestracja: 26 gru 2014, o 23:31

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: smietan »

I tutaj pojawia się moje pytanie do Specjalisty Plusa, w dniu dzisiejszym rozmawiałem z konsultantem który rzekomo potwierdzał z waszym działem technicznym iż oferowane przez was routery E5180 nie posiadają takiego wtyku na antenę zewnętrzną... Bardzo proszę o ustosunkowanie się do tej informacji... staram się przedłużyć umowę przez telefon ale informacje przekazywane przez was są rozbieżne...

Jeżeli takie złącze istnieje proszę o potwierdzenie iż będę mógł wzmocnić sygnał poprzez antenę : BURO akc2 uni .
Dodatkowo nurtuje mnie pytanie czy model ten (z złączem anteny zewnętrznej) jest produkowany dla was specjalnie? Ponieważ nie widziałem takie złącza w tym produkcie ani w internecie ani u konkurencji na żywo...
Nawet na zdjęciach na waszej stronie ich nie widać więc o co tutaj chodzi...
Awatar użytkownika
Joanna_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 22365
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: Joanna_Plus »

smietan,
smietan pisze:I tutaj pojawia się moje pytanie do Specjalisty Plusa, w dniu dzisiejszym rozmawiałem z konsultantem który rzekomo potwierdzał z waszym działem technicznym iż oferowane przez was routery E5180 nie posiadają takiego wtyku na antenę zewnętrzną...
Odpowiedź Krzyśka powyżej.
smietan pisze:Jeżeli takie złącze istnieje proszę o potwierdzenie iż będę mógł wzmocnić sygnał poprzez antenę : BURO akc2 uni .
Ten router posiada złącze TS-5.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
tomek23gdz
Nowy
Posty: 2
Rejestracja: 6 sty 2015, o 22:28

przedłużenie umowy

Post autor: tomek23gdz »

Witam czy jak mam zaległości w jednej usłudze np.mix to moge wtedy przedłużyć umowę na drugą usługę np , internet która jest regularnie placona ??
Ostatnio zmieniony 7 sty 2015, o 12:45 przez Joanna_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Połączono wątki – ten sam temat.
Awatar użytkownika
Joanna_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 22365
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: Joanna_Plus »

Witaj tomek23gdz,

przy przedłużeniu umowy, płatności na wszystkich numerach powinny być uregulowane.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
tomek23gdz
Nowy
Posty: 2
Rejestracja: 6 sty 2015, o 22:28

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: tomek23gdz »

Dziękuję ;)
madz_9404@wp.pl
Nowy
Posty: 7
Rejestracja: 20 gru 2014, o 16:25

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: madz_9404@wp.pl »

WITAM,
Przedłużyłam umowę 18.12.2015r, była to kontynuacja umowy podpisanej w 2008 roku - z którą wiązała się promocją Pakiet Internet Security jako plus do zawieranej wówczas umowy. Znalazłam informacje na stronie Plus.pl, że promocja ta dalej jest kontynuowama jeżeli przedłuża się umowę, natomiast jeżeli chce się z tej promocji skorzystać do 30 dni od podpisania nowej umowy należy wysłać sms-a na podany nr aby otrzymać kod instalacyjny do Kaspersky Internet Security licencja na 24 miesiące. Teraz moje pytanie, proszę mi powiedzieć ile kod ten jest ważny od momentu jego otrzymania od Plusa. Np: wysyłam SMSa dnia 10.01.2015 o kod na licencję Kaspersky, kod ten otrzymuje w dniu następnym czyli 11.01.2015 r, ile mam czasu na instalację programu i aktywowanie kodu od dnia jego otrzymania w sms-ie zwrotnym.?
Z góry dziękuję za odpowiedź.
Awatar użytkownika
Krzysiek_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 17730
Rejestracja: 18 gru 2012, o 17:58

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: Krzysiek_Plus »

madz_9404@wp.pl, promocja na Kasperskiego zakończyła się 02 września 2014.

Obecnie możesz skorzystać z usługi "Ochrona Internetu": http://www.plus.pl/uslugi/ochronainternetu
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
TPiotr
PlusManiak
Posty: 51
Rejestracja: 17 lip 2013, o 17:09

Problem z przedłużeniem umowy

Post autor: TPiotr »

Witam,

Od jakiegoś czasu próbuję przedłużyć umowę ze sprzętem LENOVO Yoga 2 Pro 13,3 z lub bez routera obojętnie, choć inny router już mam. W dziale lojalnościowym ktoś próbuje (?) ten sprzęt zmagazynować, ale zaproponowano mi też sprawdzenie w salonach, bo oferta jest taka sama. Znalazłem salon, który fizycznie posiada ten sprzęt, ale nie można go wydać na raty bez routera. Jedynie zaoferowali mi go tylko w ofercie niemożliwej do przyjęcia przez normalnego zdrowego człowieka.

Czy jest jakakolwiek możliwość sprzedaży samego LENOVO Yoga 2 Pro 13,3 na raty lub w jakiejś normalnej ofercie?

Jako ciekawostkę dodam, że na aukcji allegro widziałem ten sprzęt, który został zakupiony przez kogoś na raty w Plusie i na udostępnionej tam fakturze, było widać, że został zakupiony sam laptop na raty (bez routera).
Ostatnio zmieniony 14 sty 2015, o 17:28 przez TPiotr, łącznie zmieniany 4 razy.
Awatar użytkownika
Joanna_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 22365
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: Joanna_Plus »

Witaj TPiotr,

w których placówkach była próba realizacji tej umowy?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
TPiotr
PlusManiak
Posty: 51
Rejestracja: 17 lip 2013, o 17:09

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: TPiotr »

Próbowałem przedłużyć umowę z tym sprzętem w salonie Plusa w Częstochowie.
Ostatnio zmieniony 14 sty 2015, o 17:10 przez TPiotr, łącznie zmieniany 2 razy.
szewol
Szalony PlusManiak
Posty: 387
Rejestracja: 9 sie 2008, o 18:56
Lokalizacja: Śląsk

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: szewol »

Witam,

przed chwilą telefonicznie przedłużyłem umowę na internet bez modemu (7 GB za 9,99 zł) na rok. Nowe warunki wejdą w życie z nowym okresem rozliczeniowym, czyli 5 lutego. Od kiedy obowiązuje mnie okres 14 dni na ewentualne rozwiązanie umowy? Od dzisiaj (dnia podpisania umowy) czy też od 5 lutego (wejścia w życie nowych warunków)?

Pytam, bo chcę sprawdzić czy po wejściu nowego kontraktu na internet, utrzyma się pakiet "Iplus razem lepiej" na numerze głosowym.
Awatar użytkownika
Krzysiek_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 17730
Rejestracja: 18 gru 2012, o 17:58

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: Krzysiek_Plus »

szewol, od podpisania umowy.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
TPiotr
PlusManiak
Posty: 51
Rejestracja: 17 lip 2013, o 17:09

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: TPiotr »

Czy naprawdę w mojej sprawie nic nie da się zrobić?

Ewentualnie czy pojawi się na dniach jakaś ciekawsza oferta w abonamencie ok. 129,90zł na 3 lata+to co zostało z laptopem Lenovo Yoga 2 Pro?
Awatar użytkownika
Krzysiek_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 17730
Rejestracja: 18 gru 2012, o 17:58

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: Krzysiek_Plus »

TPiotr, tak z oferty dalej można skorzystać ale tylko z opcji indywidualnej.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
ODPOWIEDZ