Teraz jest 22 lis 2017, o 00:00

Zostaw Kontakt



Etui Pancerne Huawei P10 lite
Etui Huawei P10 lite

Przedłużenie umowy

Tematy związane z Internetem Mobilnym.
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Przed założeniem tematu należy użyć opcji szukaj. Jeżeli temat był już poruszany to od razu otrzymasz odpowiedź.
  • Autor
  • Wiadomość
Offline
Avatar użytkownika

patryk7588

Szalony PlusManiak

  • Posty: 4943
  • Dołączył(a): 19 maja 2012, o 13:14
  • Lokalizacja: Wyskoć / Kościan
  • Podziękował : 255 razy
    Otrzymał podziękowań: 404 razy
  • Ostrzeżenia: 1
  • Moja taryfa: Plus Abonament
  • Model telefonu: Samsung Galaxy S7

Re: Przedłużenie umowy

Post29 sie 2017, o 10:23

Komu mogę zostawić prośbę o kontakt z DUK? :-)
Offline
Avatar użytkownika

Daniel_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 928
  • Dołączył(a): 5 wrz 2016, o 13:01
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 152 razy

Re: Przedłużenie umowy

Post29 sie 2017, o 10:40

patryk7588, polecam się :-D

Prześlij mi proszę tym formularzem numer kontaktowy oraz numer, którego ma dotyczyć oferta.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ

Za ten post autor Daniel_Plus otrzymał podziękowanie od
patryk7588(29 sie 2017, o 10:58)
Offline
Avatar użytkownika

tedd55

Nowy

  • Posty: 3
  • Dołączył(a): 14 wrz 2017, o 12:48
  • Lokalizacja: ROW
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz
  • Moja taryfa: Ja+POWER LTE 50
  • Model telefonu: Samsung Tab2

Re: Przedłużenie umowy

Post14 wrz 2017, o 19:59

Czy to matactwo? Mam CP z umową na czas nieokreślony, którą wypowiadam, a do grudnia internet LTE w Plusie z 50% zniżką SD. Teraz chciałem tą umowę przedłużyć, ale rezygnując z SD i płacić pełną kwotę tj. 59.99 zł uprawniającą do ".... będziesz mógł dokupić telefon lub telewizję nawet za 50% abonamentu" (tak pisze w waszej ofercie). W tej sprawie rozmawiałem dzisiaj z panią DUK. Wpierw nie rozumiała o co mi chodzi, potem była zdziwiona, że coś takiego mi przyszło na myśl. Na koniec oskarżyła mnie o matactwo. Teraz chyba muszę spodziewać się prokuratora, bo rozmowa była nagrywana.
Ja biedny chciałem tylko zaoszczędzić parę groszy i nie rozwiązywać umowy z Plusem, bo nowa umowa wiąże się z 6 miesięcznym oczekiwaniem (według p. z DUK) na skorzystanie z kolejnego smart domu. Przepraszam CP&Plusa i obiecuję, że sam się ukarzę, rychło składając wypowiedzenia.
Offline
Avatar użytkownika

patryk7588

Szalony PlusManiak

  • Posty: 4943
  • Dołączył(a): 19 maja 2012, o 13:14
  • Lokalizacja: Wyskoć / Kościan
  • Podziękował : 255 razy
    Otrzymał podziękowań: 404 razy
  • Ostrzeżenia: 1
  • Moja taryfa: Plus Abonament
  • Model telefonu: Samsung Galaxy S7

Re: Przedłużenie umowy

Post14 wrz 2017, o 20:03

Po wypowiedzeniu CP rozpadnie Ci się SmartDom a umowa Internet LTE będzie mogła stać się umową uprawniającą.
Offline
Avatar użytkownika

tedd55

Nowy

  • Posty: 3
  • Dołączył(a): 14 wrz 2017, o 12:48
  • Lokalizacja: ROW
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz
  • Moja taryfa: Ja+POWER LTE 50
  • Model telefonu: Samsung Tab2

Re: Przedłużenie umowy

Post14 wrz 2017, o 20:27

To nie jest odpowiedź na moje pytanie.
Poza tym na jakich warunkach, na dotychczasowych?
Co z wymianą wadliwego sprzętu, tj. akumulatorem w modemie?
O tym chciałem rozmawiać z panią DUK, ale ......
Ostatnio edytowano 14 wrz 2017, o 20:34 przez tedd55, łącznie edytowano 1 raz
Offline
Avatar użytkownika

patryk7588

Szalony PlusManiak

  • Posty: 4943
  • Dołączył(a): 19 maja 2012, o 13:14
  • Lokalizacja: Wyskoć / Kościan
  • Podziękował : 255 razy
    Otrzymał podziękowań: 404 razy
  • Ostrzeżenia: 1
  • Moja taryfa: Plus Abonament
  • Model telefonu: Samsung Galaxy S7

Przedłużenie umowy

Post14 wrz 2017, o 20:30

Kobietę trochę poniosło.

Pytanie czy chcesz zostawić sobie tylko internet czy od początku kompletować SmartDom?
Jeśli SmartDom to jakie usługi chcesz łączyć?
Offline
Avatar użytkownika

Michał_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 628
  • Dołączył(a): 1 lut 2017, o 08:13
  • Podziękował : 2 razy
    Otrzymał podziękowań: 106 razy

Re: Przedłużenie umowy

Post15 wrz 2017, o 09:04

tedd55, jeśli chodzi o sprzęt:
tedd55 napisał(a):Co z wymianą wadliwego sprzętu, tj. akumulatorem w modemie?
Jeśli jest na gwarancji to podlega serwisowi.

Jeśli po rozwiązaniu umowy na TV pozostawisz Internet to będzie on umową uprawniającą do SmartDomu. Oczywiście warunki umowy na internet pozostaną bez zmian, jedynie nie będzie ona posiadała rabatu zgodnie z SmartDom.

Jeśli rozwiążesz obie umowy to po prze-procesowaniu wypowiedzeń (zamknięciu i rozliczeniu końcowym) będziesz mógł ponownie zawrzeć umowy w SM.
tedd55 napisał(a):bo nowa umowa wiąże się z 6 miesięcznym oczekiwaniem
Nie ma żadnego oczekiwania.


patryk7588, jest dokładnie jak mówisz.
patryk7588 napisał(a):Po wypowiedzeniu CP rozpadnie Ci się SmartDom a umowa Internet LTE będzie mogła stać się umową uprawniającą.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

monika_robert

Nowy

  • Posty: 1
  • Dołączył(a): 25 wrz 2017, o 15:45
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz

Przedłużenie umowy na czas nieokreślony a zniżki

Post25 wrz 2017, o 15:54

Witam,
W dniu 02.11.2017 kończy mi się 2 letnia umowa na internet Ja+power Lte 2xGB w 50% w ofercie smart dom (płacę 29,99zł za 100GB), jako pierwszy mam oferte w mix plus za 50zł.

Czy jeżeli nie wypowiem umowy to przedłuży się ona na czas nieokreślony i warunki pozostaną te same - 29,99zł za 100GB?

Z góry dziękuję za odpowiedź.

Pozdrawiam
Ostatnio edytowano 25 wrz 2017, o 16:42 przez Daniel_Plus, łącznie edytowano 1 raz
Powód: przeniesienie do bardziej pasującego wątku
Offline
Avatar użytkownika

Daniel_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 928
  • Dołączył(a): 5 wrz 2016, o 13:01
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 152 razy

Re: Przedłużenie umowy

Post25 wrz 2017, o 16:53

monika_robert, po okresie promocyjnym umowa będzie kontynuowana przez czas nieokreślony. Zniżka zostanie utracona w sytuacji, gdy któraś z umów przestanie spełniać warunki programu np. nastąpi rozwiązanie umowy uprawniającej lub obniżenie abonamentu na drugiej umowie. Dodatkowo warunki umowy mogą również ulec zmianie, jeśli np. podwójny pakiet danych był przyznany na 24 miesiące. W tym wypadku, gdy zacznie obowiązywać umowa na czas nieokreślony to pakiet będzie zmniejszony. Odpowiedni zapis możesz znaleźć w regulaminie promocji, który potwierdzi tę informację. Jeśli chciałbyś, aby nasz konsultant zadzwonił do Ciebie i wyjaśnił Ci warunki przedłużenia umowy to prześlij mi proszę tym formularzem numer usługi Plus Internet oraz numer kontaktowy.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

ArtHouse

Początkujący PlusManiak

  • Posty: 16
  • Dołączył(a): 15 lip 2014, o 18:49
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz

Re: Przedłużenie umowy

Post26 wrz 2017, o 19:27

Chcę podpisać nową umowę i teraz kilka pytań się zrodziło do ekspertów technologi LTE. Mam to super LTE od pojawienia się opcji bez limitu w SD -50% na słynnym już Huawei B93s-22. Mieszkam w Nowym Ciechocinku najbliższy BTS ul. Bema w Ciechocinku pow. aleksandrowski w odległości ok 2km w linii prostej. Dawno temu zakupiłem do tego antenę cybertecha aby ciut lepiej działało z czyjegoś polecenia. Działa to jak działa czyli nijak... głównie 2/3 mbps pobierania co cieszy a ostatnie dwa tygodnie istnej porażki 0,28 mbps i gorzej aż człowiek się zastanawiał nad sensem istnienia.Speedtest nie chciał się ukończyć :lol: . Parametry jakie występują RSSI od -63 do -69 RSRP -95/96 RSRQ -8 do -12. Jest teraz opcja podpisania nowej umowy i co tu zrobić aby było lepiej jaki ruter i jaką antenkę do tego? Czy może ODO IDU ale w kierunku BTSów w Aleksandrowie Kujawskim (odległość ok 4/4,5 km) bo talerz od anteny jest na ścianie w tamtą stronę. Nie mam wygórowanych wymagań prędkościowych chcę tylko większej stabilności. W załączniku prędkości z ostatniego okresu. Wiem że w okolicy się trochę podziało na masztach (w końcu korzystam z tego ponad 4 lata) dlatego zadaję pytanie czy po podpisaniu nowej umowy i nabyciu nowego sprzętu coś da się uzyskać lepszego
Załączniki
Internet 26.09.2017.PNG
Offline
Avatar użytkownika

Michał_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 628
  • Dołączył(a): 1 lut 2017, o 08:13
  • Podziękował : 2 razy
    Otrzymał podziękowań: 106 razy

Re: Przedłużenie umowy

Post27 wrz 2017, o 09:13

ArtHouse, na BT42655 w Aleksandrowie dodaliśmy właśnie LTE2600. Co do możliwych prędkości to proponowałbym sprawdzić bezpośrednio pod BTSem. Wystarczy telefon z kartą Plusa i aplikacja Network cell info. Niestety zdalnie nie mam możliwości sprawdzenia takich informacji.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

ArtHouse

Początkujący PlusManiak

  • Posty: 16
  • Dołączył(a): 15 lip 2014, o 18:49
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz

Re: Przedłużenie umowy

Post27 wrz 2017, o 19:44

a w Ciechocinku co jest na masztach?
Offline
Avatar użytkownika

Michał_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 628
  • Dołączył(a): 1 lut 2017, o 08:13
  • Podziękował : 2 razy
    Otrzymał podziękowań: 106 razy

Re: Przedłużenie umowy

Post28 wrz 2017, o 09:09

ArtHouse, na BT44077 jest komplet pasm.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

patryk7588

Szalony PlusManiak

  • Posty: 4943
  • Dołączył(a): 19 maja 2012, o 13:14
  • Lokalizacja: Wyskoć / Kościan
  • Podziękował : 255 razy
    Otrzymał podziękowań: 404 razy
  • Ostrzeżenia: 1
  • Moja taryfa: Plus Abonament
  • Model telefonu: Samsung Galaxy S7

Re: Przedłużenie umowy

Post3 paź 2017, o 09:58

Kiedy w ofercie znów pojawią się routery stacjonarne obsługujące agregację pasm?
Od dłuższego czasu już ich nie ma: https://www.plus.pl/modemy-routery?devi ... tCode=RR36
Offline
Avatar użytkownika

Daniel_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 928
  • Dołączył(a): 5 wrz 2016, o 13:01
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 152 razy

Re: Przedłużenie umowy

Post3 paź 2017, o 10:44

patryk7588, niestety nie będzie dostaw w najbliższym czasie. Prawdopodobnie będą dopiero w listopadzie.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Poprzednia stronaNastępna strona

Powrót do Plus Internet - Oficjalny Dział Plusa



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Bing [Bot], Google Adsense [Bot], Rudzki.damian i 34 gości