Teraz jest 21 lis 2017, o 23:53

Zostaw Kontakt



Etui Pancerne Huawei P10 lite
Etui Huawei P10 lite

Przedłużenie umowy

Tematy związane z Internetem Mobilnym.
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Przed założeniem tematu należy użyć opcji szukaj. Jeżeli temat był już poruszany to od razu otrzymasz odpowiedź.
  • Autor
  • Wiadomość
Offline
Avatar użytkownika

Daniel_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 928
  • Dołączył(a): 5 wrz 2016, o 13:01
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 152 razy

Re: Przedłużenie umowy

Post7 lis 2017, o 13:45

ekdar, super :-D
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

ekdar

Szalony PlusManiak

  • Posty: 1015
  • Dołączył(a): 8 sty 2009, o 16:34
  • Lokalizacja: Wielkie Księstwo Łowickie
  • Podziękował : 30 razy
    Otrzymał podziękowań: 65 razy
  • Moja taryfa: Ja + Mix
  • Model telefonu: Samsung Xcover3

Re: Przedłużenie umowy

Post13 lis 2017, o 15:43

Daniel_Plus napisał(a):ekdar, super :-D

No i czar prysł...
podczas rozmowy z konsultantką usłyszałem że nowe warunki mają wejść w życie od 9.11.2017r
Ponieważ nie weszły zadzwoniłem do BOK,
Tam mi powiedziano ze nowe warunki wejdą od 09.grudnia to jeszcze mógłbym przeboleć ale konsultant stwierdził ze nowe warunki tak ale nie opłaty! Ktore niby mają zmaleć dopiero za pół roku.
Podsumowując:
Będę miał odrazu Ja + Internet LTE 60 GB a przez pół roku do końca starej umowy płacił za LTE 70 GB.
O czym kompletnie nie było mowy podczas rozmowy o przedłuzeniu.
Mógłbym prosic o jakieś szybsze wyjaśnienia? Telefonicznie złożyłem reklamacje nr 15599773 i powiedzialem ze nie chce rezygnowac tylko o dotrzymanie warunków jakie mialem przedstawione podczas rozmowy z konsultanką.
Pozdrawiam ekdar.
Offline
Avatar użytkownika

Ewa_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 4337
  • Dołączył(a): 18 gru 2012, o 17:37
  • Lokalizacja: Warszawa
  • Podziękował : 74 razy
    Otrzymał podziękowań: 423 razy

Re: Przedłużenie umowy

Post13 lis 2017, o 17:21

ekdar,
- poprosiłam już Departament Reklamacji o pilne zajęcie się Twoim zgłoszeniem.
Niedługo powinieneś otrzymać odpowiedź z wyjaśnieniami.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ

Za ten post autor Ewa_Plus otrzymał podziękowanie od
ekdar(14 lis 2017, o 10:54)
Offline
Avatar użytkownika

ekdar

Szalony PlusManiak

  • Posty: 1015
  • Dołączył(a): 8 sty 2009, o 16:34
  • Lokalizacja: Wielkie Księstwo Łowickie
  • Podziękował : 30 razy
    Otrzymał podziękowań: 65 razy
  • Moja taryfa: Ja + Mix
  • Model telefonu: Samsung Xcover3

Re: Przedłużenie umowy

Post13 lis 2017, o 17:45

Ewa_Plus napisał(a):ekdar,
- poprosiłam już Departament Reklamacji o pilne zajęcie się Twoim zgłoszeniem.
Niedługo powinieneś otrzymać odpowiedź z wyjaśnieniami.

Ok. Dziękuję :-)
Edit:
Już wszystko wyjaśnine...
Wychodzi na to ze wczorajszy "konsultant" mi bzdur naopowiadał.
Jeszcze raz dziękuję :-)
Offline
Avatar użytkownika

Michał_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 628
  • Dołączył(a): 1 lut 2017, o 08:13
  • Podziękował : 2 razy
    Otrzymał podziękowań: 106 razy

Re: Przedłużenie umowy

Post14 lis 2017, o 12:08

ekdar, bardzo się cieszymy, że już wszystko wyjaśnione.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Poprzednia strona

Powrót do Plus Internet - Oficjalny Dział Plusa



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google Adsense [Bot], Majestic-12 [Bot] i 35 gości