Teraz jest 23 cze 2018, o 16:27

Zostaw Kontakt





Przedłużenie umowy

Tematy związane z Internetem Mobilnym.
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Przed założeniem tematu należy użyć opcji szukaj. Jeżeli temat był już poruszany to od razu otrzymasz odpowiedź.
Offline
Avatar użytkownika

Michał_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 1513
  • Dołączył(a): 1 lut 2017, o 08:13
  • Podziękował : 5 razy
    Otrzymał podziękowań: 364 razy

Re: Przedłużenie umowy

Post18 maja 2018, o 11:47

AngelDust, dziękuje za informację. Odpowiedz otrzymasz jak najszybciej.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

386dx

PlusManiak

  • Posty: 64
  • Dołączył(a): 12 lut 2014, o 16:19
  • Lokalizacja: PL
  • Podziękował : 7 razy
    Otrzymał podziękowań: 0 raz
  • Model telefonu: D-Link DWR 921

Re: Przedłużenie umowy

Post21 maja 2018, o 19:34

Dzień Dobry.
Mam pytanie odnośnie zamówienia 201804225124209 - dziś mam nowy okres rozliczeniowy z nową umową i widzę 30 GB a zamawiałem 45 GB. Faktura przychodzi około 25 każdego miesiąca i zobaczę jaka będzie kwota.
Pozdrawiam
Offline
Avatar użytkownika

Michał_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 1513
  • Dołączył(a): 1 lut 2017, o 08:13
  • Podziękował : 5 razy
    Otrzymał podziękowań: 364 razy

Re: Przedłużenie umowy

Post22 maja 2018, o 11:39

386dx, postaram się sprawdzić i wrócę z odpowiedzią.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ

Za ten post autor Michał_Plus otrzymał podziękowanie od
386dx(23 maja 2018, o 15:47)
Offline
Avatar użytkownika

Michał_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 1513
  • Dołączył(a): 1 lut 2017, o 08:13
  • Podziękował : 5 razy
    Otrzymał podziękowań: 364 razy

Re: Przedłużenie umowy

Post23 maja 2018, o 12:26

386dx, jak najbardziej należy to poprawić. Prześlij proszę przez ten formularz dokładny opis sytuacji wraz z danymi:

- imię i nazwisko,
- numer telefonu lub konta klienta, którego dotyczy sprawa,
- PESEL (NIP i nazwa firmy w przypadku, gdy numer zarejestrowany jest na firmę),

bądź

- numer telefonu lub konta klienta,
- aktywny Plus Kod 5.

Następnie podaj mi tutaj numer zagadnienia, który dotrze w wiadomości zwrotnej. Poproszę wówczas o przyśpieszenie rozwiązania.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ

Za ten post autor Michał_Plus otrzymał podziękowanie od
386dx(23 maja 2018, o 15:47)
Offline
Avatar użytkownika

386dx

PlusManiak

  • Posty: 64
  • Dołączył(a): 12 lut 2014, o 16:19
  • Lokalizacja: PL
  • Podziękował : 7 razy
    Otrzymał podziękowań: 0 raz
  • Model telefonu: D-Link DWR 921

Re: Przedłużenie umowy

Post23 maja 2018, o 15:54

Dziękuję za zainteresowanie tematem.
Nie dostałem jak na razie numeru zagadnienia.
Pozdrawiam
Offline
Avatar użytkownika

Michał_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 1513
  • Dołączył(a): 1 lut 2017, o 08:13
  • Podziękował : 5 razy
    Otrzymał podziękowań: 364 razy

Re: Przedłużenie umowy

Post24 maja 2018, o 09:02

386dx, ok, czekam na informację.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

386dx

PlusManiak

  • Posty: 64
  • Dołączył(a): 12 lut 2014, o 16:19
  • Lokalizacja: PL
  • Podziękował : 7 razy
    Otrzymał podziękowań: 0 raz
  • Model telefonu: D-Link DWR 921

Re: Przedłużenie umowy

Post24 maja 2018, o 16:40

Informacja zwrotna z numerem zagadnienia powinna przyjść na maila ? czy na nr karty SIM tego numeru od Internetu ? bo tu i tu nie mam nic a minęły już 24 godziny.
Pozdrawiam
Offline
Avatar użytkownika

Michał_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 1513
  • Dołączył(a): 1 lut 2017, o 08:13
  • Podziękował : 5 razy
    Otrzymał podziękowań: 364 razy

Re: Przedłużenie umowy

Post25 maja 2018, o 09:05

386dx, informacja zwrotna jest mailowa. Sprawdź folder SPAM, czy przypadkiem automatycznie nie została tam wrzucona.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

plusfon007

Nowy

  • Posty: 4
  • Dołączył(a): 25 maja 2018, o 13:05
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz

Re: Przedłużenie umowy

Post25 maja 2018, o 13:11

Witam. Został mi niecały miesiąc do końca umowy na Internet. Dzwoniłem na infolinie i pytałem o nową ofertę, zostałem przekierowany na infolinie DUK, gdzie rozmowa jest automatycznie rozłączana. Poza tym, na moim koncie jest adnotacja, że prosiłem o kontakt z DUK. To było ponad miesiąc temu, a nikt nie dzwonił. Rozumiem, że Plusowi nie zależy na utrzymaniu klienta?
Offline
Avatar użytkownika

Michał_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 1513
  • Dołączył(a): 1 lut 2017, o 08:13
  • Podziękował : 5 razy
    Otrzymał podziękowań: 364 razy

Re: Przedłużenie umowy

Post25 maja 2018, o 13:20

plusfon007, wszystkie prośby o kontakt są niezwłocznie realizowane. Sytuacja, jaką opisujesz, jest bardzo dziwna, ale zaręczam że nie wynika z naszej złej woli. Wyślij, proszę, numer telefonu którego dotyczy przedłużenie umowy, oraz ewentualnie numer kontaktowy na jaki mamy oddzwonić, na ten adres: spacjalista_plus@plus.pl. W temacie uwzględnij wyraz "forum". Skontaktujemy się jak najszybciej.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

plusfon007

Nowy

  • Posty: 4
  • Dołączył(a): 25 maja 2018, o 13:05
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz

Re: Przedłużenie umowy

Post25 maja 2018, o 13:30

Ok wysłałem maila z numerem, którego dotyczy przedłużenie oraz z moim numerem kontaktowym na podany adres. Czekam w takim razie na kontakt z Państwa strony. Wysłałem maila ponownie na adres specjalista_plus@plus.pl, ponieważ w powyższym poście jest literówka w adresie mailowym?
Offline
Avatar użytkownika

Michał_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 1513
  • Dołączył(a): 1 lut 2017, o 08:13
  • Podziękował : 5 razy
    Otrzymał podziękowań: 364 razy

Re: Przedłużenie umowy

Post25 maja 2018, o 13:50

plusfon007, kontakt został zlecony. Wkrótce ktoś się z Tobą skontaktuje.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

386dx

PlusManiak

  • Posty: 64
  • Dołączył(a): 12 lut 2014, o 16:19
  • Lokalizacja: PL
  • Podziękował : 7 razy
    Otrzymał podziękowań: 0 raz
  • Model telefonu: D-Link DWR 921

Re: Przedłużenie umowy

Post25 maja 2018, o 14:31

Michał_Plus napisał(a):386dx, informacja zwrotna jest mailowa. Sprawdź folder SPAM, czy przypadkiem automatycznie nie została tam wrzucona.


Folder SPAM pusty.
Spróbuje napisać jeszcze raz.

Kolejna próba również zakończyła się bez powodzenia czy Wasz formularz kontaktowy obsługuję Pocztę Gmail ?
Ostatnio edytowano 25 maja 2018, o 14:38 przez 386dx, łącznie edytowano 1 raz
Offline
Avatar użytkownika

Michał_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 1513
  • Dołączył(a): 1 lut 2017, o 08:13
  • Podziękował : 5 razy
    Otrzymał podziękowań: 364 razy

Re: Przedłużenie umowy

Post25 maja 2018, o 14:37

386dx, rozumiem. Czekam na informację.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

386dx

PlusManiak

  • Posty: 64
  • Dołączył(a): 12 lut 2014, o 16:19
  • Lokalizacja: PL
  • Podziękował : 7 razy
    Otrzymał podziękowań: 0 raz
  • Model telefonu: D-Link DWR 921

Re: Przedłużenie umowy

Post25 maja 2018, o 14:39

Michał_Plus napisał(a):386dx, rozumiem. Czekam na informację.

Kolejna próba również zakończyła się bez powodzenia czy Wasz formularz kontaktowy obsługuję Pocztę Gmail ?
Poprzednia stronaNastępna strona

Powrót do Plus Internet - Oficjalny Dział Plusa



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot], Majestic-12 [Bot], patryk7588, sowa198310 i 34 gości