Przedłużenie umowy

Tematy związane z Internetem Mobilnym.
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Awatar użytkownika
Michał_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5468
Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
Rejestracja: 1 lut 2017, o 09:13

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: Michał_Plus »

AngelDust, dziękuje za informację. Odpowiedz otrzymasz jak najszybciej.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
386dx
PlusManiak
Posty: 69
Rejestracja: 12 lut 2014, o 17:19
Lokalizacja: PL

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: 386dx »

Dzień Dobry.
Mam pytanie odnośnie zamówienia 201804225124209 - dziś mam nowy okres rozliczeniowy z nową umową i widzę 30 GB a zamawiałem 45 GB. Faktura przychodzi około 25 każdego miesiąca i zobaczę jaka będzie kwota.
Pozdrawiam
Awatar użytkownika
Michał_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5468
Rejestracja: 1 lut 2017, o 09:13

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: Michał_Plus »

386dx, postaram się sprawdzić i wrócę z odpowiedzią.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Awatar użytkownika
Michał_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5468
Rejestracja: 1 lut 2017, o 09:13

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: Michał_Plus »

386dx, jak najbardziej należy to poprawić. Prześlij proszę przez ten formularz dokładny opis sytuacji wraz z danymi:

- imię i nazwisko,
- numer telefonu lub konta klienta, którego dotyczy sprawa,
- PESEL (NIP i nazwa firmy w przypadku, gdy numer zarejestrowany jest na firmę),

bądź

- numer telefonu lub konta klienta,
- aktywny Plus Kod 5.

Następnie podaj mi tutaj numer zagadnienia, który dotrze w wiadomości zwrotnej. Poproszę wówczas o przyśpieszenie rozwiązania.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
386dx
PlusManiak
Posty: 69
Rejestracja: 12 lut 2014, o 17:19
Lokalizacja: PL

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: 386dx »

Dziękuję za zainteresowanie tematem.
Nie dostałem jak na razie numeru zagadnienia.
Pozdrawiam
Awatar użytkownika
Michał_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5468
Rejestracja: 1 lut 2017, o 09:13

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: Michał_Plus »

386dx, ok, czekam na informację.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
386dx
PlusManiak
Posty: 69
Rejestracja: 12 lut 2014, o 17:19
Lokalizacja: PL

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: 386dx »

Informacja zwrotna z numerem zagadnienia powinna przyjść na maila ? czy na nr karty SIM tego numeru od Internetu ? bo tu i tu nie mam nic a minęły już 24 godziny.
Pozdrawiam
Awatar użytkownika
Michał_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5468
Rejestracja: 1 lut 2017, o 09:13

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: Michał_Plus »

386dx, informacja zwrotna jest mailowa. Sprawdź folder SPAM, czy przypadkiem automatycznie nie została tam wrzucona.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
plusfon007
Nowy
Posty: 4
Rejestracja: 25 maja 2018, o 14:05

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: plusfon007 »

Witam. Został mi niecały miesiąc do końca umowy na Internet. Dzwoniłem na infolinie i pytałem o nową ofertę, zostałem przekierowany na infolinie DUK, gdzie rozmowa jest automatycznie rozłączana. Poza tym, na moim koncie jest adnotacja, że prosiłem o kontakt z DUK. To było ponad miesiąc temu, a nikt nie dzwonił. Rozumiem, że Plusowi nie zależy na utrzymaniu klienta?
Awatar użytkownika
Michał_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5468
Rejestracja: 1 lut 2017, o 09:13

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: Michał_Plus »

plusfon007, wszystkie prośby o kontakt są niezwłocznie realizowane. Sytuacja, jaką opisujesz, jest bardzo dziwna, ale zaręczam że nie wynika z naszej złej woli. Wyślij, proszę, numer telefonu którego dotyczy przedłużenie umowy, oraz ewentualnie numer kontaktowy na jaki mamy oddzwonić, na ten adres: spacjalista_plus@plus.pl. W temacie uwzględnij wyraz "forum". Skontaktujemy się jak najszybciej.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
plusfon007
Nowy
Posty: 4
Rejestracja: 25 maja 2018, o 14:05

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: plusfon007 »

Ok wysłałem maila z numerem, którego dotyczy przedłużenie oraz z moim numerem kontaktowym na podany adres. Czekam w takim razie na kontakt z Państwa strony. Wysłałem maila ponownie na adres specjalista_plus@plus.pl, ponieważ w powyższym poście jest literówka w adresie mailowym?
Awatar użytkownika
Michał_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5468
Rejestracja: 1 lut 2017, o 09:13

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: Michał_Plus »

plusfon007, kontakt został zlecony. Wkrótce ktoś się z Tobą skontaktuje.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
386dx
PlusManiak
Posty: 69
Rejestracja: 12 lut 2014, o 17:19
Lokalizacja: PL

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: 386dx »

Michał_Plus pisze:386dx, informacja zwrotna jest mailowa. Sprawdź folder SPAM, czy przypadkiem automatycznie nie została tam wrzucona.
Folder SPAM pusty.
Spróbuje napisać jeszcze raz.

Kolejna próba również zakończyła się bez powodzenia czy Wasz formularz kontaktowy obsługuję Pocztę Gmail ?
Ostatnio zmieniony 25 maja 2018, o 15:38 przez 386dx, łącznie zmieniany 1 raz.
Awatar użytkownika
Michał_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5468
Rejestracja: 1 lut 2017, o 09:13

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: Michał_Plus »

386dx, rozumiem. Czekam na informację.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
386dx
PlusManiak
Posty: 69
Rejestracja: 12 lut 2014, o 17:19
Lokalizacja: PL

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: 386dx »

Michał_Plus pisze:386dx, rozumiem. Czekam na informację.
Kolejna próba również zakończyła się bez powodzenia czy Wasz formularz kontaktowy obsługuję Pocztę Gmail ?
ODPOWIEDZ