Przedłużenie umowy

Tematy związane z Internetem Mobilnym.
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
R_T
Nowy
Posty: 6
Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
Rejestracja: 17 gru 2016, o 22:01

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: R_T »

Dzień dobry.

Mam podobny problem jak poprzednik. Moja aktualna taryfa w plus online to - Ja+ Internet LTE 60 GB Tymczasem w panelu pakiety nadal mam pakiet podstawowy ze starej taryfy 20GB (ponad 10 już wykorzystałem), brak pakietu nocnego i brak LTE bez limitu danych - w usługach te pakiety są aktywne. Wychodzi na to, że zostałem z niecałymi 10 GB danych na cały miesiąc Proszę o pomoc.

Obrazek
kosa1127
Szalony PlusManiak
Posty: 571
Rejestracja: 17 cze 2009, o 15:15
Lokalizacja: PlusForum.pl

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: kosa1127 »

R_T pisze:Dzień dobry.

Mam podobny problem jak poprzednik. Moja aktualna taryfa w plus online to - Ja+ Internet LTE 60 GB Tymczasem w panelu pakiety nadal mam pakiet podstawowy ze starej taryfy 20GB (ponad 10 już wykorzystałem), brak pakietu nocnego i brak LTE bez limitu danych - w usługach te pakiety są aktywne. Wychodzi na to, że zostałem z niecałymi 10 GB danych na cały miesiąc Proszę o pomoc.

Obrazek
Czy nowa taryfa weszła w życie po cyklu bilingowym?

Wysłane z mojego NEM-L21 przy użyciu Tapatalka
Do wszystkich taniej, a do Play drożej...absurdalnie proste.
R_T
Nowy
Posty: 6
Rejestracja: 17 gru 2016, o 22:01

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: R_T »

Wygląda na to, że tak. Dzisiaj w godzinach porannych dostałem smsa, że korzystam z nowej oferty.
Awatar użytkownika
Daniel_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 1629
Rejestracja: 5 wrz 2016, o 14:01

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: Daniel_Plus »

R_T, jeśli informacje w Plus Online się nie zmieniły to prześlij mi proszę tym formularzem numer usługi Plus Internet.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
R_T
Nowy
Posty: 6
Rejestracja: 17 gru 2016, o 22:01

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: R_T »

No to pięknie...20 GB wykorzystane i już mam prędkość 4KB! Ledwo można tu wejść żeby coś napisać. Tak wygląda Lte bez limitu 60GB Dziękuję.
Ostatnio zmieniony 20 gru 2016, o 19:56 przez R_T, łącznie zmieniany 1 raz.
Awatar użytkownika
Krzysiek_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 17730
Rejestracja: 18 gru 2012, o 17:58

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: Krzysiek_Plus »

R_T, błąd z pakietem na Twoim numerze już przekazaliśmy do odpowiedniego działu, damy znać jak tylko otrzymamy odpowiedź.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
R_T
Nowy
Posty: 6
Rejestracja: 17 gru 2016, o 22:01

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: R_T »

Bardzo pocieszające. Na bliżej nieokreślony czas zostaje bez internetu, bo wasz system ma jakiś błąd, przez co trzeba chamsko obciąć prędkość niemal do zera. Że też ten system w druga stronę nie chce się pomylić. Widać tak się dba o klienta, który przedłużył już umowę.
Awatar użytkownika
Daniel_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 1629
Rejestracja: 5 wrz 2016, o 14:01

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: Daniel_Plus »

R_T, przekazałem prośbę o przyśpieszenie rozwiązania Twojego problemu.

EDIT:
Problem został rozwiązany. Zresetuj urządzenie i sprawdź ponownie pakiet oraz połączenie.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
R_T
Nowy
Posty: 6
Rejestracja: 17 gru 2016, o 22:01

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: R_T »

Pakiet podstawowy i pakiet nocny mam już włączony. Niestety, jest kolejny problem, nie mam teraz Lte bez limitu. Wczoraj zły na zaistniałą sytuację dezaktywowałem go (bo przecież i tak nie działał), błędnie zakładając, że jak ponownie aktywuje, to może "coś w temacie ruszy". No i klops, teraz nie mam Lte bez limitu i nie mam jak aktywować. Proszę powiedzieć, co z tym fantem teraz zrobić?
Awatar użytkownika
Daniel_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 1629
Rejestracja: 5 wrz 2016, o 14:01

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: Daniel_Plus »

R_T, w celu ponownej aktywacji usługi skontaktuj się proszę z Działem Obsługi Klienta: http://www.plus.pl/kontakt
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
R_T
Nowy
Posty: 6
Rejestracja: 17 gru 2016, o 22:01

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: R_T »

Już wszystko działa. Dziękuje Panu za pomoc.
edeward
Nowy
Posty: 5
Rejestracja: 13 paź 2014, o 12:54

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: edeward »

Witam.
Ku przestrodze innym ,we wrześniu przedłużyłem umowę na LTE i wszystko było ok a po 3ech miesiącach rachunki coraz wieksze,dlaczego ?Weszła opłata za IPLA,a w następnym miesiącu za ochrone internetu.
Iple przeoczyłem ok,ale antywira posiadam prywatnie kupionego za niemałe pieniądze a Plus sobie kroi pienidze za Nortona ktorego mi nie dostarczyl bo jest opcjonalnie dostepny.Czyli placimy za niego bez wzgledu czy go uzywamy czy nie.
Brawo PLUS,place za cos co jest mi niepotrzebne i zbedne , za cos czego nie posiadam.
Awatar użytkownika
Daniel_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 1629
Rejestracja: 5 wrz 2016, o 14:01

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: Daniel_Plus »

edeward, jeśli chciałbyś zgłosić reklamację to możesz to zrobić w sposób opisany tutaj.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
edeward
Nowy
Posty: 5
Rejestracja: 13 paź 2014, o 12:54

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: edeward »

Hehe,prosze mi wierzyć że jestem po pół godzinnej rozmowie z Waszym konsultantem który stwierdził że reklamacja nic nie da bo te "pseudo"bonusy są włączane z automatu.Zresztą,wiem z góry jaka będzie Wasza odpowiedż bo już zgłaszałem kilka reklamacjii u Was i zawsze jesteście niewinni.Napisałem ten post aby inni ludzie nie dawali się "kiwać".
ktry
Szalony PlusManiak
Posty: 212
Rejestracja: 4 maja 2014, o 13:18
Lokalizacja: ZACH-POM

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: ktry »

Tu muszę stanąć w obronie plusa,bo każdy op przy zawieraniu umowy daje jakieś niepotrzebne usługi gratis przez jakiś czas,a potem kroi za nie kasę ,jak klient zapomnie wyłączyć. Fakt że w plusie jest tego najwięcej. Dobry sprzedawca powinien poinformować przy zawieraniu umowy,lub je od razu wyłączyć ,ale nie zawsze się da to zrobić od razu i klient musi pamiętać. Myślę że już każdy się nadział na taką minę i pamięta do końca zycia.
ODPOWIEDZ