Przedłużenie umowy

Tematy związane z Internetem Mobilnym.
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Awatar użytkownika
Przemek_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 1261
Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
Rejestracja: 17 mar 2016, o 13:51

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: Przemek_Plus »

edeward, w regulaminie promocji, na którą się zdecydowałeś, znajduje się dokładny opis promocji "ochrona internetu" wraz z zaznaczeniem, iż:
20.W ramach Promocji, opłata za Usługę przez pierwszy pełny Okres rozliczeniowy jest wliczona w opłatę abonamentową. Jeżeli Abonent nie dezaktywuje Usługi przed końcem pierwszego Okresu rozliczeniowego, Usługa zostanie automatycznie przedłużona na kolejne płatne okresy rozliczeniowe. Opłata za korzystanie z Usługi w każdym okresie rozliczeniowym wynosi 9 zł.
21. Aby wyłączyć Usługę Abonent musi wysłać bezpłatną wiadomość SMS na numer 80088 o treści „USUN OCHRONA7”. Usługę można wyłączyć również przez Plus Online lub dzwoniąc do konsultanta Działu Obsługi Klienta pod nr 6011026014).
22. Abonent zostanie poinformowany za pomocą wiadomości SMS o zbliżającym się zakończeniu bezpłatnego okresu korzystania z Usługi, sposobie wyłączenia Usługi oraz automatycznym przedłużeniu Usługi na kolejne płatne okresy rozliczeniowe. Dodatkowo na adres e-mail podany przez Abonenta do otrzymywania Zielonej faktury Abonent otrzyma również informacje o aktywowaniu Usługi, sposobie korzystania z niej, o zbliżającym się zakończeniu bezpłatnego okresu korzystania z Usługi oraz o wyłączeniu Usługi.
Dlatego też - jeżeli klient nie chce skorzystać z licencji na ochronę internetu, to może po prostu bez ponoszenia jakichkolwiek kosztów zrezygnować z tej usługi. Jeżeli mimo to nie zgadzasz się z naliczoną opłatą, to tak jak wspomniał wcześniej Daniel_Plus - możesz złożyć reklamację, aczkolwiek my jako obsługa forum nie mamy wpływu na jej pozytywne bądź negatywne rozpatrzenie.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Niszczu
Nowy
Posty: 6
Rejestracja: 15 gru 2015, o 08:48

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: Niszczu »

Owszem, również i mnie poinformowano, że dodatki trzeba wyłączyć. Wyłączyłem, miałem potwierdzenie na papierze, następnie w drugim miesiącu miałem również potwierdzenie o wyłączeniu pakietów płatnych od pracownika Plusa i co? Przychodzi faktura po 3 miesiącu a tu wszystkie pakiety płatne włączone, korzystam sam z tego internetu, a więc nikt go nie wyłączył i nie dostałem takiej informacji że włączyłem. Nikt w plusie nie wiedział dlaczego jest naliczone, bo niby u nich jest informacja że mam włączone( ja też miałem po tych 3 miesiącach jak z ciekawości sprawdziłem), a ponieważ wiedziałem kiedy wyłączyłem, poprosiłem o informację kiedy z powrotem włączyłem. I co? Nagle się okazało, że Plus..... nie posiada takich informacji i skorygowali fakturę po informacji, że sprawa ta trafia do UOKiK-u. Śmiech na sali, uważajcie na tych oszustów, ja pilnuje każdej faktury, ale myślę, że wiele osób jest co płacą bo "się właczył" pakiet :)
Awatar użytkownika
Daniel_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 1629
Rejestracja: 5 wrz 2016, o 14:01

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: Daniel_Plus »

Niszczu, udzieliliśmy już odpowiedzi w Twojej sprawie w niniejszym wątku. Jeśli chcesz dalszego wyjaśnienia problemu to zgłoś reklamację.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
bartek1985
Początkujący PlusManiak
Posty: 28
Rejestracja: 8 lip 2016, o 18:36

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: bartek1985 »

mam takie pytanie niedawno przedłużyłem umowę na internet ale do tej pory pakiet tego podpisanego aneksu do umowy nie został włączony jak sprawdzić kiedy zostanie on włączony :?:
Awatar użytkownika
Daniel_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 1629
Rejestracja: 5 wrz 2016, o 14:01

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: Daniel_Plus »

bartek1985, kiedy przedłużyłeś umowę oraz jaki jest okres rozliczeniowy (od którego dnia miesiąca) na numerze?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
bartek1985
Początkujący PlusManiak
Posty: 28
Rejestracja: 8 lip 2016, o 18:36

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: bartek1985 »

okres rozliczeniowy do 09,11,2016-08,12,2016 a umowa podpisana 15.12.2016
KtosieG
Starszy Plusmaniak
Posty: 150
Rejestracja: 30 kwie 2014, o 15:39

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: KtosieG »

Witam, mam umowę na internet i telewizję z "plusem" i cyfrowym polsatem (umowa podpisana w salonie plusa ale wszystko jest z cp i nikt o tym fakcie podczas podpisywania umowy mnie nie poinformował ale mniejsza z tym) Umowa wychodzi mi na początku kwietnia.. Czy istnieje możliwość przedłużenia jej w plusie? W taki sposób żeby umowa była faktycznie podpisana z Plusem? Aktualnie mam ofertę smartdom z trzema "produktami"
Awatar użytkownika
Daniel_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 1629
Rejestracja: 5 wrz 2016, o 14:01

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: Daniel_Plus »

bartek1985, nowy pakiet będzie zatem działać od najbliższego cyklu rozliczeniowego, czyli od 9 stycznia.

KtosieG, umowę w CP możesz przedłużyć w CP. Żeby mieć umowę w Plusie to musiałbyś zawrzeć nową umowę.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
konrad12601
Początkujący PlusManiak
Posty: 12
Rejestracja: 5 sty 2016, o 17:11

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: konrad12601 »

witam,konczy mi sie umowa na internet lte 8sierpnia 2017roku.W lutym chcialbym przedluzyc umowe.Obecnie place 37zl z rabatem smartdom za 40gb.co w lutym moglbym ugrac przez telefon?
Awatar użytkownika
Przemek_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 1261
Rejestracja: 17 mar 2016, o 13:51

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: Przemek_Plus »

konrad12601, jako obsługa forum nie znamy szczegółów oferty, jaką może przedstawić Ci Dział Utrzymania Klienta. Jeżeli jednak masz takie życzenie, to podeślij mi tym formularzem numer telefonu przypisany do umowy, a także numer kontaktowy, a poproszę naszego pracownika o kontakt z Tobą i przedstawienie oferty.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
konrad12601
Początkujący PlusManiak
Posty: 12
Rejestracja: 5 sty 2016, o 17:11

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: konrad12601 »

Dzwonił konsultant.Dostałem ofertę 70gb+200gb limit nocny+lte bez limitu po wykorzystaniu pakietu za 34,90zl.Dobra oferta czy targowac cos wiecej? obecnie place 35zl za 40gb.Umowa konczy sie w sierpniu 2017
ktry
Szalony PlusManiak
Posty: 212
Rejestracja: 4 maja 2014, o 13:18
Lokalizacja: ZACH-POM

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: ktry »

Myślę że dobra szczególnie że na nowe warunki wchodzisz od następnego miesiąca i nie czekasz do końca starej umowy . Oczywiście te kilka miesięcy starej doliczone zostaje do nowej ,ale na lepszych warunkach.
Niszczu
Nowy
Posty: 6
Rejestracja: 15 gru 2015, o 08:48

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: Niszczu »

Mam internet Power LTE 2.0 50 Gb 49,99 zł bez sprzętu. @Patryk7588 napisałeś, że można na 7 miesięcy przed składać wypowiedzenie, rozumiem, że z dopiskiem na końcu "na koniec okresu podstawowego"?. Czy orientuje się ktoś jaką ofertę można uzyskać przez DUK? Pakiet 50 Gb jest wystarczający. Oferta ze sprzętem lub bez. Czy można na 7 miesięcy przed składać wypowiedzenie na koniec okresu podstawowego w celu zmiany umowy przez DUK?
pilipukas
Nowy
Posty: 4
Rejestracja: 3 lut 2017, o 01:19

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: pilipukas »

Mam umowę na internet w Plusie za 69(nie uwzględniając SD), która przeszła na czas nieokreślony we wrześniu 2016. Czekałem aż skończy mi się trzecia umowa w Smart Dom na telewizją aby ewentualnie obie je wypowiedzieć i może przejść na kablówkę. To co oferuje mi Plus przez stronę internetową nie jest bardzo satysfakcjonujące. Czy powinienem wypowiedzieć umowę żeby odezwał się ktoś z DUK?
Awatar użytkownika
Daniel_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 1629
Rejestracja: 5 wrz 2016, o 14:01

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: Daniel_Plus »

pilipukas, prześlij mi proszę tym formularzem numer kontaktowy oraz numer usługi Plus Internet.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
ODPOWIEDZ