Teraz jest 25 cze 2018, o 08:33

Zostaw Kontakt





Przedłużenie umowy

Tematy związane z Internetem Mobilnym.
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Przed założeniem tematu należy użyć opcji szukaj. Jeżeli temat był już poruszany to od razu otrzymasz odpowiedź.
Offline
Avatar użytkownika

pim4

Nowy

  • Posty: 5
  • Dołączył(a): 15 kwi 2013, o 17:59
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz

Stały klient ma gorzej.

Post18 sty 2018, o 15:31

Witam,
Chciałbym się dowiedzieć dlaczego przedłużając umowę umowę w plus internet ma się gorsze warunki oferty niż nowy numer:
Nowa umowa na 24 miesiące a przedłużenie na 26 miesięcy. ????
Cena sprzętu też różna, dla nowej umowy: modem-router ZTE MF971V bądź Huawei E5785Lh kosztuje na 24 raty 12zł miesięcznie,
Obrazek
a dla przedłużenia umowy raty na 24 miesiące 15zł.
Obrazek
Gdzie tu dbanie o stałego klienta.
Pozdrawiam
Ostatnio edytowano 18 sty 2018, o 15:47 przez Michał_Plus, łącznie edytowano 1 raz
Powód: Przeniesiono do odpowiedniego wątku.
Offline
Avatar użytkownika

Michał_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 1513
  • Dołączył(a): 1 lut 2017, o 08:13
  • Podziękował : 5 razy
    Otrzymał podziękowań: 364 razy

Re: Przedłużenie uymowy.

Post18 sty 2018, o 15:50

pim4, podaj numer kontaktowy tym formularzem. Ktoś do Ciebie wkrótce zadzwoni.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

TheFarmer

Prawie PlusManiak

  • Posty: 40
  • Dołączył(a): 29 sty 2014, o 17:21
  • Lokalizacja: Skaryszew
  • Podziękował : 4 razy
    Otrzymał podziękowań: 1 raz
  • Model telefonu: LG G6

Re: Przedłużenie umowy

Post19 sty 2018, o 12:13

W środę otrzymałem aneks do umowy wraz z nowym sprzętem. Kiedy wchodzą w życie nowe warunki?
Konsultant zapewniał mnie, że dotychczasowe 2 opłaty (tyle mi zostało do końca starej umowy) Będą anulowane i dopiero zapłacę w najbliższym okresie rozliczeniowym nową niższą kwotę za internet, ale już na drugi dzień przyszła mi faktura ze starą kwotą. Mam to zignorować i czekać na wejście w życie aneksu czy zostałem oszukany?
Offline
Avatar użytkownika

Michał_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 1513
  • Dołączył(a): 1 lut 2017, o 08:13
  • Podziękował : 5 razy
    Otrzymał podziękowań: 364 razy

Re: Przedłużenie umowy

Post19 sty 2018, o 13:40

TheFarmer, nowe warunki wejdą w życie wraz z nowym okresem rozliczeniowym. Faktura, zapewne, przyszła na poprzednią kwotę z uwagi na cykl rozliczeniowy i konieczność jej wcześniejszego przygotowania. Proponowałbym ją zapłacić, do następnej faktury zostanie przygotowana odpowiednia korekta.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

annplis

Początkujący PlusManiak

  • Posty: 12
  • Dołączył(a): 3 sie 2014, o 13:56
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz

Re: Przedłużenie umowy

Post19 sty 2018, o 21:08

Witam,
w dn. 24.01.2018, kończy się umowa na Plus Internet 110 GB proszę o kontakt ze strony DUK
Offline
Avatar użytkownika

krzyss79

Szalony PlusManiak

  • Posty: 227
  • Dołączył(a): 3 lut 2013, o 22:15
  • Lokalizacja: Małopolskie
  • Podziękował : 4 razy
    Otrzymał podziękowań: 18 razy
  • Moja taryfa: Ja+...
  • Model telefonu: Xiaomi Redmi Note 4

Re: Przedłużenie umowy

Post19 sty 2018, o 23:32

link do wątku
http://www.plusforum.pl/viewtopic.php?f=100&t=12391
pawel980 napisał(a):Witam,
........kończy mi się umowa na internet. Wiem, że trzeba miesiąc wcześniej zdecydować czy rezygnuję z dalszej umowy bo inaczej automatycznie umowa sama się przedłuża na czas nieokreślony.

czy coś takiego miało miejsce?. nie...... hmm, dalej jesteś klientem.
więc DUK działa poprawnie.
zadzwoń do BUK. i tam próbuj.
lub zostaw wiadomość tu link
Offline
Avatar użytkownika

Ewa_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 4721
  • Dołączył(a): 18 gru 2012, o 17:37
  • Lokalizacja: Warszawa
  • Podziękował : 83 razy
    Otrzymał podziękowań: 518 razy

Re: Przedłużenie umowy

Post22 sty 2018, o 10:34

Witaj annplis,
- prośba o kontakt przekazana. Nasz konsultant wkrótce powinien do Ciebie oddzwonić.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

marson87

Nowy

  • Posty: 1
  • Dołączył(a): 21 lut 2018, o 08:32
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz

Re: Przedłużenie umowy

Post21 lut 2018, o 08:52

Witajcie

W kwietniu kończy mi się umowa na net mobilny z plusa. Na tą chwilę płacę 17 zł za 15 GB limitu przy czym muszę teraz wziąć sprzęt bo zdechł mi router i chciałbym coś z LTE Advanced. Standardowa infolinia proponuje mi 30 zł za 30 GB netu + 20 zł za jakiegoś huaweia z LTE-A i 10 zł rabatu za smartdom (polsat), da się coś zjechać z ceny czy to już minimum? W szczególności w kwestii sprzętu? Bo nie ukrywam, że w ogóle zastanawiam się czy nie wypowiedzieć umowy i albo podpisać nowej (wtedy jest 2 miesiące za 0 zł) albo w ogóle wypowiedszieć i podpisać umowę u konkurencji, wychodzi taniej za więcej.
Offline
Avatar użytkownika

Michał_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 1513
  • Dołączył(a): 1 lut 2017, o 08:13
  • Podziękował : 5 razy
    Otrzymał podziękowań: 364 razy

Re: Przedłużenie umowy

Post21 lut 2018, o 10:09

marson87, prześlij numer, którego dotyczy przedłużenie umowy oraz numer kontaktowy, tym formularzem. Sprawdzimy co możesz uzyskać i zadzwonimy z ofertą.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

mathias65

Prawie PlusManiak

  • Posty: 33
  • Dołączył(a): 14 lis 2014, o 12:20
  • Podziękował : 1 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz

Re: Przedłużenie umowy

Post26 lut 2018, o 08:29

Moja umowa na internet też powoli zbliża się do końca, a żadnych propozycji nie ma :)
Mam wrażenie już od dłuższego czasu, że Polkomtelowi przestało zależeć na stałych klientach.
Offline
Avatar użytkownika

Michał_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 1513
  • Dołączył(a): 1 lut 2017, o 08:13
  • Podziękował : 5 razy
    Otrzymał podziękowań: 364 razy

Re: Przedłużenie umowy

Post26 lut 2018, o 10:14

mathias65, prześlij numer, którego dotyczy przedłużenie umowy oraz numer kontaktowy, tym formularzem. Oddzwonimy. :-)
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

TheFarmer

Prawie PlusManiak

  • Posty: 40
  • Dołączył(a): 29 sty 2014, o 17:21
  • Lokalizacja: Skaryszew
  • Podziękował : 4 razy
    Otrzymał podziękowań: 1 raz
  • Model telefonu: LG G6

Re: Przedłużenie umowy

Post1 mar 2018, o 12:20

Michał_Plus napisał(a):TheFarmer, nowe warunki wejdą w życie wraz z nowym okresem rozliczeniowym. Faktura, zapewne, przyszła na poprzednią kwotę z uwagi na cykl rozliczeniowy i konieczność jej wcześniejszego przygotowania. Proponowałbym ją zapłacić, do następnej faktury zostanie przygotowana odpowiednia korekta.


Tak jak przewidywałem. Nie ma żadnej korekty. Kolejny miesiąc i opłata, a Pan na infolinii obiecywał co innego.
Offline
Avatar użytkownika

Michał_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 1513
  • Dołączył(a): 1 lut 2017, o 08:13
  • Podziękował : 5 razy
    Otrzymał podziękowań: 364 razy

Re: Przedłużenie umowy

Post1 mar 2018, o 12:31

TheFarmer na forum nie mamy wglądu do Twojego konta ani rozliczeń. Zgłoś to jak najszybciej za pomocą zakładki Zadaj Pytanie na naszej stronie internetowej.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

Boloasasyn

Nowy

  • Posty: 1
  • Dołączył(a): 19 mar 2017, o 13:56
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz

Re: Przedłużenie umowy

Post25 mar 2018, o 21:43

Witam.

Miałem napisać umowa36 na 2601 po 62 dniach. Oczywiście, nie udało się, bo w odpowiedzi dostaje "nie na moją taryfę". Co mam zrobić by poszło?
Offline
Avatar użytkownika

Daniel_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 1236
  • Dołączył(a): 5 wrz 2016, o 13:01
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 285 razy

Re: Przedłużenie umowy

Post26 mar 2018, o 12:38

Boloasasyn, w tej sprawie skontaktuj się proszę z naszym Działem Obsługi Klienta: http://www.plus.pl/kontakt
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Poprzednia stronaNastępna strona

Powrót do Plus Internet - Oficjalny Dział Plusa



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 29 gości