Przedłużenie umowy
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
-
- Początkujący PlusManiak
- Posty: 18
- Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
- Rejestracja: 6 mar 2016, o 17:47
Re: Przedłużenie umowy
Witam, jestem byłym pracownikiem Plusa i poziom prezentowany przez DUK jest żenujący, kończy się umowa na INT i zamiast dzwonić na nr kontaktowy to dzwonią na nr który jest w kompie :/ proszę o kontakt na nr konaktowy!!
- Krzysiek_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 17730
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 17:58
Re: Przedłużenie umowy
rzerzucha20, przekazałem prośbę o kontakt pod właściwy numer .
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
-
- Początkujący PlusManiak
- Posty: 18
- Rejestracja: 6 mar 2016, o 17:47
Re: Przedłużenie umowy
dziękuję :) a czy wiesz o jaki nr chodzi ? :D pewnie tak :D
Re: Przedłużenie umowy
Witam. Chciałem się podzielić swoimi spostrzeżeniami na temat przedłużenia umowy z Plusem. Pomijając to że oferta dla klienta z pełnoletnim już stażem była żenująco kiepska to w dodatku okazało się że przy próbie aktywacji nowej karty sim operator nie może sobie z tym faktem poradzić. Zgłoszenie przyjęte do realizacji i...Zostałem bez możliwości połaczeń narazie przez weekend. Jak usłyszałem od konsultanta Plus jako "doświadczony" operatotor nie umie sobie dać rady z tak prozaicznym działaniem. Brawo Plus !!! Może po fuzji finansowej z Polsatem firma się poczuła na tyle mocna że ma w pewnej części ciała klienta ,a może pora zmienić techników którzy poziomem wiedzy nie odbiegają od małoletnich graczy, którzy mają poczucie że są najlepszymi informatykami. Nie mam pojęcia...Jak dla mnie klapa na całej linii. Mało tego to zaraz po wysłaniu sms-a aktywującego system jednak zadziałał i zablokował mi starą karte SIM. Pozbawiając mnie możliwości docięcia na format nano i dalszego korzystania z numeru. Logika na "najwyższym" poziomie . Kolejne brawa za inteligencję. Nie pozdrawiam operatora.
- Michał_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5500
- Rejestracja: 1 lut 2017, o 09:13
Re: Przedłużenie umowy
rzerzucha20, wiemy
walpis, czy aktywacja nowej karty już nastąpiła?
walpis, czy aktywacja nowej karty już nastąpiła?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Przedłużenie umowy
Oczywiście do tej pory nie. Panowie i panie z biura obsługi wymyślają za każdym razem inną bajkę. A to że problemy techniczne , a to że musi być czas na aktywację albo z niewiadomych przyczyn. A może przez wojnę w Syrii ? Bo chyba tylko Plusa dotykają wszelkie nieszczęścia i kataklizmy...Wstyd żeby tak się męczyć z aktywacją w 21 wieku...A na dodatek nikt nie potrafi powiedzieć cokolwiek konkretnego. Wolałbym usłyszeć że tak , w przyszłym roku ...To by było przynajmniej adekwatne do działań plusa, a ja wiedziałbym na czym stoję. A tu jak zwykle robi się klientowi wodę z mózgu.
Najciekawsze jest to że z ciekawości wysłałem kolejnego sms-a z prośbą o aktywację. Dostałem zwrotne info że przyjęte do realizacji. Po kolejnnych paru minutach że serwis chwilowo niedostępny. I jak to w Plusie bywa chwile przeciągają się w nieskończonośc. Po kolejnych moich paru wiadomościach komunikat pojawiał się już niezmienny : "serwis chwilowo niedostępny" A czy wogóle coś w tej sieci jest dostępne oprócz konta do płacenia ? Jak się okazuje zresztą za nic ...
Kolejny dzień zmagań z aktywacją... Jak się okazało plus z nikomu nie znanych powodów odrzucił moją kartę ????? Pani zza biurka w salonie tej żałosnej sieci oświadczyła mi beznamiętnym głosem że muszę wykupić duplikat karty. Oniemiałem z wrażenia ... Po paru dniach szarpaniny bez aktywnej z nie mojej winy karty każą mi jeszcze płacić ??? Mistrzostwo świata. Myślałem do tej pory że tylko ZUS potrafi ograbiać ludzi z kasy. Plus jednak wygrał w tej kwestii zdecydowanie. Czyżby w miarę odpływu klientów operator sięgał po nowe metody zarabiania ? Tysiąc takich klientów i prezes ma wczasy na Punta Canie za free. No cóż... W końcu w/w pani niemrawo napisała reklamację w moim imieniu i kazała cierpliwie czekać. O dziwo wreszcie mam aktywny telefon. Cud ? Abonent wydymany na trzy dni z usług i jeszcze zapłacił 25 zeta za kartę SIM ....Gratulacje za inicjatywę w kręceniu ludzi. W końcu barany są po to żeby je strzyc... Niech każdy wyciągnie wnioski z sytuacji zanim sięgnie po długopis w celu przedłużenia umowy.
Najciekawsze jest to że z ciekawości wysłałem kolejnego sms-a z prośbą o aktywację. Dostałem zwrotne info że przyjęte do realizacji. Po kolejnnych paru minutach że serwis chwilowo niedostępny. I jak to w Plusie bywa chwile przeciągają się w nieskończonośc. Po kolejnych moich paru wiadomościach komunikat pojawiał się już niezmienny : "serwis chwilowo niedostępny" A czy wogóle coś w tej sieci jest dostępne oprócz konta do płacenia ? Jak się okazuje zresztą za nic ...
Kolejny dzień zmagań z aktywacją... Jak się okazało plus z nikomu nie znanych powodów odrzucił moją kartę ????? Pani zza biurka w salonie tej żałosnej sieci oświadczyła mi beznamiętnym głosem że muszę wykupić duplikat karty. Oniemiałem z wrażenia ... Po paru dniach szarpaniny bez aktywnej z nie mojej winy karty każą mi jeszcze płacić ??? Mistrzostwo świata. Myślałem do tej pory że tylko ZUS potrafi ograbiać ludzi z kasy. Plus jednak wygrał w tej kwestii zdecydowanie. Czyżby w miarę odpływu klientów operator sięgał po nowe metody zarabiania ? Tysiąc takich klientów i prezes ma wczasy na Punta Canie za free. No cóż... W końcu w/w pani niemrawo napisała reklamację w moim imieniu i kazała cierpliwie czekać. O dziwo wreszcie mam aktywny telefon. Cud ? Abonent wydymany na trzy dni z usług i jeszcze zapłacił 25 zeta za kartę SIM ....Gratulacje za inicjatywę w kręceniu ludzi. W końcu barany są po to żeby je strzyc... Niech każdy wyciągnie wnioski z sytuacji zanim sięgnie po długopis w celu przedłużenia umowy.
Ostatnio zmieniony 1 lip 2017, o 08:11 przez walpis, łącznie zmieniany 5 razy.
- Krzysiek_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 17730
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 17:58
Re: Przedłużenie umowy
walpis, jeśli karta nie została jeszcze aktywowana proszę prześlij numer telefonu przez ten formularz.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
-
- Nowy
- Posty: 8
- Rejestracja: 3 lip 2017, o 09:34
Re: Przedłużenie umowy
Witam,
Ostatnio przedłużałem umowę na internet LTE. Mam internet w pakiecie SmartDOM. Podałem numer na stronie, po pewnym czasie skontaktował się ze mną pracownik plusa i przedstawił mi ofertę. Nie była zbyt atrakcyjna, więc poprosiłem aby zadzwonił za kilka dni, żebym mógł sobie przekalkulować czy podpisywać. Umowa miała być na 42 zł/m-c (30 zł abonament + 12 zł urządzenie). Konsultant zadzwonił do mnie ponownie po dwóch dniach i przedstawił mi ofertę na 37 zł. Zaproponował mi 25 zł abonament i 12 zł za urządzenie. Dostałem informację, że mam przez 2 miesiące iple za darmo i chyba przez miesiąc ochronę internetu. Zgodziłem się na takie warunki umowy, co podkreśliłem w rozmowie telefonicznej. Zostałem zapewniony, że żadnej dodatkowej opłaty nie muszę płacić, tylko te kwoty, które padły w rozmowie. Kurier przyniósł umowę i urządzenie. Spytałem go w którym miejscu znajdują się warunki umowy na które się zgadzam. Uzyskałem odpowiedź że mam 14 dni na zerwanie umowy i najlepiej na infolinii się pytać. Zadzwoniłem na infolinię i spytałem jakie dokładnie te warunki mam. Otrzymałem informację, że umowa nie weszła w życie i muszę czekać na nowy okres rozliczeniowy. Dni mijały, wykonałem kolejne telefony, nadal informacji o warunkach nowej umowy nie otrzymałem. Rozpoczął się nowy okres rozliczeniowy i otrzymałem rachunek na 56,99 zł. Podkreślam, że zgadzałem się na 37 zł/m-c. Zadzwoniłem na infolinię i mówię o zaistniałej sytuacji. Otrzymałem informację, że IPLA jest płatna, bo 2 miesiące za darmo są tylko dla nowych użytkowników, a ja przedłużamto muszę płacić. Zaznaczyłem, że wyłączyłem takie usługi w poprzedniej umowie i w tej także nie chcę za nic dodatkowo płacić. Zostałem odesłany do działu reklamacji, żebym opisał sytuację. Opisałem całą historię i czekałem na odpowiedź. Zapłaciłem te 56,99 bo termin płatności się zbliżał. Otrzymałem wiadomość z działu reklamacji w piątek (30.06.2017). Dostałem informację, że mogę odesłać urządzenie w ciągu 14 dni, a umowa zostanie wycofana. Dodatkowo były informacje, że to moja wina, bo nie zainteresowałem się jaką umowę mam, ale niech znam łaskę osoby odpowiedzialnej za reklamacje i mogę wypowiedzieć umowę. Tylko dwie kwestie mnie ruszyły do opisania tej sytuacji. Dlaczego ja mam płacić za odesłanie urządzenia? Co z wystawioną już fakturą na 56,99 zł? Zostałem oszukany i mam jeszcze za to płacić?
Ostatnio przedłużałem umowę na internet LTE. Mam internet w pakiecie SmartDOM. Podałem numer na stronie, po pewnym czasie skontaktował się ze mną pracownik plusa i przedstawił mi ofertę. Nie była zbyt atrakcyjna, więc poprosiłem aby zadzwonił za kilka dni, żebym mógł sobie przekalkulować czy podpisywać. Umowa miała być na 42 zł/m-c (30 zł abonament + 12 zł urządzenie). Konsultant zadzwonił do mnie ponownie po dwóch dniach i przedstawił mi ofertę na 37 zł. Zaproponował mi 25 zł abonament i 12 zł za urządzenie. Dostałem informację, że mam przez 2 miesiące iple za darmo i chyba przez miesiąc ochronę internetu. Zgodziłem się na takie warunki umowy, co podkreśliłem w rozmowie telefonicznej. Zostałem zapewniony, że żadnej dodatkowej opłaty nie muszę płacić, tylko te kwoty, które padły w rozmowie. Kurier przyniósł umowę i urządzenie. Spytałem go w którym miejscu znajdują się warunki umowy na które się zgadzam. Uzyskałem odpowiedź że mam 14 dni na zerwanie umowy i najlepiej na infolinii się pytać. Zadzwoniłem na infolinię i spytałem jakie dokładnie te warunki mam. Otrzymałem informację, że umowa nie weszła w życie i muszę czekać na nowy okres rozliczeniowy. Dni mijały, wykonałem kolejne telefony, nadal informacji o warunkach nowej umowy nie otrzymałem. Rozpoczął się nowy okres rozliczeniowy i otrzymałem rachunek na 56,99 zł. Podkreślam, że zgadzałem się na 37 zł/m-c. Zadzwoniłem na infolinię i mówię o zaistniałej sytuacji. Otrzymałem informację, że IPLA jest płatna, bo 2 miesiące za darmo są tylko dla nowych użytkowników, a ja przedłużamto muszę płacić. Zaznaczyłem, że wyłączyłem takie usługi w poprzedniej umowie i w tej także nie chcę za nic dodatkowo płacić. Zostałem odesłany do działu reklamacji, żebym opisał sytuację. Opisałem całą historię i czekałem na odpowiedź. Zapłaciłem te 56,99 bo termin płatności się zbliżał. Otrzymałem wiadomość z działu reklamacji w piątek (30.06.2017). Dostałem informację, że mogę odesłać urządzenie w ciągu 14 dni, a umowa zostanie wycofana. Dodatkowo były informacje, że to moja wina, bo nie zainteresowałem się jaką umowę mam, ale niech znam łaskę osoby odpowiedzialnej za reklamacje i mogę wypowiedzieć umowę. Tylko dwie kwestie mnie ruszyły do opisania tej sytuacji. Dlaczego ja mam płacić za odesłanie urządzenia? Co z wystawioną już fakturą na 56,99 zł? Zostałem oszukany i mam jeszcze za to płacić?
- Michał_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5500
- Rejestracja: 1 lut 2017, o 09:13
Re: Przedłużenie umowy
Dobradobra, Twoje zapytania wymaga dokładnego sprawdzenia wszystkich kwestii, które zadziały się podczas tego procesu,. Niestety na forum nie jesteśmy w stanie tego sprawdzić. Proponuję wysłać reklamację przez ten formularz (po wysłaniu otrzymasz na swój adres e-mail informacje o numerze zgłoszenia).
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
-
- Nowy
- Posty: 8
- Rejestracja: 3 lip 2017, o 09:34
Re: Przedłużenie umowy
Jak opisałem w poprzednim poście, dostałem odpowiedź na reklamację i informację, że mogę się odwołać do np. UOKiK. Czyli rozumiem, że od nowa mam wygenerować zgłoszenie reklamacyjne z odwołaniem od poprzedniej decyzji?
- Michał_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5500
- Rejestracja: 1 lut 2017, o 09:13
Re: Przedłużenie umowy
Dobradobra, tak jak napisałem sprawa jest skomplikowana. Jeśli kwota abonamentu/usługi nie była zgodna z uzgodnieniami z Konsultantem podczas rozmowy telefonicznej, to jest to podstawa do zgłoszenia ponownej reklamacji.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Przedłużenie umowy
W sierpniu kończy mi się umowa na plus internet. Czy ktoś mógłby się ze mną skontaktować z Duk w sprawie przedłużenia abym nie musiał składać wypowiedzenia bo standardowe oferty są gorsze niż mam obecnie?
- Krzysiek_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 17730
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 17:58
Re: Przedłużenie umowy
Logi, proszę prześlij numer usługi Plus Internet oraz kontaktowy przez ten formularz.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Przedłużenie umowy
Dzięki bardzo za interwencję. Wszystko załatwione jednym telefonem. Tak to powinno się załatwiać właśnie Pozdrawiam.Krzysiek_Plus pisze:Logi, proszę prześlij numer usługi Plus Internet oraz kontaktowy przez ten formularz.
- Michał_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5500
- Rejestracja: 1 lut 2017, o 09:13
Re: Przedłużenie umowy
Logi, bardzo się cieszymy, że wszystko dobrze się zakończyło.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ