Przedłużenie umowy
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
- Michał_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5500
- Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
- Rejestracja: 1 lut 2017, o 09:13
Re: Przedłużenie umowy
AngelDust, dziękuje za informację. Odpowiedz otrzymasz jak najszybciej.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Przedłużenie umowy
Dzień Dobry.
Mam pytanie odnośnie zamówienia 201804225124209 - dziś mam nowy okres rozliczeniowy z nową umową i widzę 30 GB a zamawiałem 45 GB. Faktura przychodzi około 25 każdego miesiąca i zobaczę jaka będzie kwota.
Pozdrawiam
Mam pytanie odnośnie zamówienia 201804225124209 - dziś mam nowy okres rozliczeniowy z nową umową i widzę 30 GB a zamawiałem 45 GB. Faktura przychodzi około 25 każdego miesiąca i zobaczę jaka będzie kwota.
Pozdrawiam
- Michał_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5500
- Rejestracja: 1 lut 2017, o 09:13
Re: Przedłużenie umowy
386dx, postaram się sprawdzić i wrócę z odpowiedzią.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
- Michał_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5500
- Rejestracja: 1 lut 2017, o 09:13
Re: Przedłużenie umowy
386dx, jak najbardziej należy to poprawić. Prześlij proszę przez ten formularz dokładny opis sytuacji wraz z danymi:
- imię i nazwisko,
- numer telefonu lub konta klienta, którego dotyczy sprawa,
- PESEL (NIP i nazwa firmy w przypadku, gdy numer zarejestrowany jest na firmę),
bądź
- numer telefonu lub konta klienta,
- aktywny Plus Kod 5.
Następnie podaj mi tutaj numer zagadnienia, który dotrze w wiadomości zwrotnej. Poproszę wówczas o przyśpieszenie rozwiązania.
- imię i nazwisko,
- numer telefonu lub konta klienta, którego dotyczy sprawa,
- PESEL (NIP i nazwa firmy w przypadku, gdy numer zarejestrowany jest na firmę),
bądź
- numer telefonu lub konta klienta,
- aktywny Plus Kod 5.
Następnie podaj mi tutaj numer zagadnienia, który dotrze w wiadomości zwrotnej. Poproszę wówczas o przyśpieszenie rozwiązania.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Przedłużenie umowy
Dziękuję za zainteresowanie tematem.
Nie dostałem jak na razie numeru zagadnienia.
Pozdrawiam
Nie dostałem jak na razie numeru zagadnienia.
Pozdrawiam
- Michał_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5500
- Rejestracja: 1 lut 2017, o 09:13
Re: Przedłużenie umowy
386dx, ok, czekam na informację.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Przedłużenie umowy
Informacja zwrotna z numerem zagadnienia powinna przyjść na maila ? czy na nr karty SIM tego numeru od Internetu ? bo tu i tu nie mam nic a minęły już 24 godziny.
Pozdrawiam
Pozdrawiam
- Michał_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5500
- Rejestracja: 1 lut 2017, o 09:13
Re: Przedłużenie umowy
386dx, informacja zwrotna jest mailowa. Sprawdź folder SPAM, czy przypadkiem automatycznie nie została tam wrzucona.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
-
- Nowy
- Posty: 4
- Rejestracja: 25 maja 2018, o 14:05
Re: Przedłużenie umowy
Witam. Został mi niecały miesiąc do końca umowy na Internet. Dzwoniłem na infolinie i pytałem o nową ofertę, zostałem przekierowany na infolinie DUK, gdzie rozmowa jest automatycznie rozłączana. Poza tym, na moim koncie jest adnotacja, że prosiłem o kontakt z DUK. To było ponad miesiąc temu, a nikt nie dzwonił. Rozumiem, że Plusowi nie zależy na utrzymaniu klienta?
- Michał_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5500
- Rejestracja: 1 lut 2017, o 09:13
Re: Przedłużenie umowy
plusfon007, wszystkie prośby o kontakt są niezwłocznie realizowane. Sytuacja, jaką opisujesz, jest bardzo dziwna, ale zaręczam że nie wynika z naszej złej woli. Wyślij, proszę, numer telefonu którego dotyczy przedłużenie umowy, oraz ewentualnie numer kontaktowy na jaki mamy oddzwonić, na ten adres: spacjalista_plus@plus.pl. W temacie uwzględnij wyraz "forum". Skontaktujemy się jak najszybciej.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
-
- Nowy
- Posty: 4
- Rejestracja: 25 maja 2018, o 14:05
Re: Przedłużenie umowy
Ok wysłałem maila z numerem, którego dotyczy przedłużenie oraz z moim numerem kontaktowym na podany adres. Czekam w takim razie na kontakt z Państwa strony. Wysłałem maila ponownie na adres specjalista_plus@plus.pl, ponieważ w powyższym poście jest literówka w adresie mailowym?
- Michał_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5500
- Rejestracja: 1 lut 2017, o 09:13
Re: Przedłużenie umowy
plusfon007, kontakt został zlecony. Wkrótce ktoś się z Tobą skontaktuje.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Przedłużenie umowy
Folder SPAM pusty.Michał_Plus pisze:386dx, informacja zwrotna jest mailowa. Sprawdź folder SPAM, czy przypadkiem automatycznie nie została tam wrzucona.
Spróbuje napisać jeszcze raz.
Kolejna próba również zakończyła się bez powodzenia czy Wasz formularz kontaktowy obsługuję Pocztę Gmail ?
Ostatnio zmieniony 25 maja 2018, o 15:38 przez 386dx, łącznie zmieniany 1 raz.
- Michał_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5500
- Rejestracja: 1 lut 2017, o 09:13
Re: Przedłużenie umowy
386dx, rozumiem. Czekam na informację.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Przedłużenie umowy
Kolejna próba również zakończyła się bez powodzenia czy Wasz formularz kontaktowy obsługuję Pocztę Gmail ?Michał_Plus pisze:386dx, rozumiem. Czekam na informację.