Przedłużenie umowy
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
-
- Nowy
- Posty: 6
- Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
- Rejestracja: 17 gru 2016, o 22:01
Re: Przedłużenie umowy
Dzień dobry.
Mam podobny problem jak poprzednik. Moja aktualna taryfa w plus online to - Ja+ Internet LTE 60 GB Tymczasem w panelu pakiety nadal mam pakiet podstawowy ze starej taryfy 20GB (ponad 10 już wykorzystałem), brak pakietu nocnego i brak LTE bez limitu danych - w usługach te pakiety są aktywne. Wychodzi na to, że zostałem z niecałymi 10 GB danych na cały miesiąc Proszę o pomoc.
Mam podobny problem jak poprzednik. Moja aktualna taryfa w plus online to - Ja+ Internet LTE 60 GB Tymczasem w panelu pakiety nadal mam pakiet podstawowy ze starej taryfy 20GB (ponad 10 już wykorzystałem), brak pakietu nocnego i brak LTE bez limitu danych - w usługach te pakiety są aktywne. Wychodzi na to, że zostałem z niecałymi 10 GB danych na cały miesiąc Proszę o pomoc.
Re: Przedłużenie umowy
Czy nowa taryfa weszła w życie po cyklu bilingowym?R_T pisze:Dzień dobry.
Mam podobny problem jak poprzednik. Moja aktualna taryfa w plus online to - Ja+ Internet LTE 60 GB Tymczasem w panelu pakiety nadal mam pakiet podstawowy ze starej taryfy 20GB (ponad 10 już wykorzystałem), brak pakietu nocnego i brak LTE bez limitu danych - w usługach te pakiety są aktywne. Wychodzi na to, że zostałem z niecałymi 10 GB danych na cały miesiąc Proszę o pomoc.
Wysłane z mojego NEM-L21 przy użyciu Tapatalka
Do wszystkich taniej, a do Play drożej...absurdalnie proste.
Re: Przedłużenie umowy
Wygląda na to, że tak. Dzisiaj w godzinach porannych dostałem smsa, że korzystam z nowej oferty.
- Daniel_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 1629
- Rejestracja: 5 wrz 2016, o 14:01
Re: Przedłużenie umowy
R_T, jeśli informacje w Plus Online się nie zmieniły to prześlij mi proszę tym formularzem numer usługi Plus Internet.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Przedłużenie umowy
No to pięknie...20 GB wykorzystane i już mam prędkość 4KB! Ledwo można tu wejść żeby coś napisać. Tak wygląda Lte bez limitu 60GB Dziękuję.
Ostatnio zmieniony 20 gru 2016, o 19:56 przez R_T, łącznie zmieniany 1 raz.
- Krzysiek_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 17730
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 17:58
Re: Przedłużenie umowy
R_T, błąd z pakietem na Twoim numerze już przekazaliśmy do odpowiedniego działu, damy znać jak tylko otrzymamy odpowiedź.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Przedłużenie umowy
Bardzo pocieszające. Na bliżej nieokreślony czas zostaje bez internetu, bo wasz system ma jakiś błąd, przez co trzeba chamsko obciąć prędkość niemal do zera. Że też ten system w druga stronę nie chce się pomylić. Widać tak się dba o klienta, który przedłużył już umowę.
- Daniel_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 1629
- Rejestracja: 5 wrz 2016, o 14:01
Re: Przedłużenie umowy
R_T, przekazałem prośbę o przyśpieszenie rozwiązania Twojego problemu.
EDIT:
Problem został rozwiązany. Zresetuj urządzenie i sprawdź ponownie pakiet oraz połączenie.
EDIT:
Problem został rozwiązany. Zresetuj urządzenie i sprawdź ponownie pakiet oraz połączenie.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Przedłużenie umowy
Pakiet podstawowy i pakiet nocny mam już włączony. Niestety, jest kolejny problem, nie mam teraz Lte bez limitu. Wczoraj zły na zaistniałą sytuację dezaktywowałem go (bo przecież i tak nie działał), błędnie zakładając, że jak ponownie aktywuje, to może "coś w temacie ruszy". No i klops, teraz nie mam Lte bez limitu i nie mam jak aktywować. Proszę powiedzieć, co z tym fantem teraz zrobić?
- Daniel_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 1629
- Rejestracja: 5 wrz 2016, o 14:01
Re: Przedłużenie umowy
R_T, w celu ponownej aktywacji usługi skontaktuj się proszę z Działem Obsługi Klienta: http://www.plus.pl/kontakt
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Przedłużenie umowy
Już wszystko działa. Dziękuje Panu za pomoc.
Re: Przedłużenie umowy
Witam.
Ku przestrodze innym ,we wrześniu przedłużyłem umowę na LTE i wszystko było ok a po 3ech miesiącach rachunki coraz wieksze,dlaczego ?Weszła opłata za IPLA,a w następnym miesiącu za ochrone internetu.
Iple przeoczyłem ok,ale antywira posiadam prywatnie kupionego za niemałe pieniądze a Plus sobie kroi pienidze za Nortona ktorego mi nie dostarczyl bo jest opcjonalnie dostepny.Czyli placimy za niego bez wzgledu czy go uzywamy czy nie.
Brawo PLUS,place za cos co jest mi niepotrzebne i zbedne , za cos czego nie posiadam.
Ku przestrodze innym ,we wrześniu przedłużyłem umowę na LTE i wszystko było ok a po 3ech miesiącach rachunki coraz wieksze,dlaczego ?Weszła opłata za IPLA,a w następnym miesiącu za ochrone internetu.
Iple przeoczyłem ok,ale antywira posiadam prywatnie kupionego za niemałe pieniądze a Plus sobie kroi pienidze za Nortona ktorego mi nie dostarczyl bo jest opcjonalnie dostepny.Czyli placimy za niego bez wzgledu czy go uzywamy czy nie.
Brawo PLUS,place za cos co jest mi niepotrzebne i zbedne , za cos czego nie posiadam.
- Daniel_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 1629
- Rejestracja: 5 wrz 2016, o 14:01
Re: Przedłużenie umowy
edeward, jeśli chciałbyś zgłosić reklamację to możesz to zrobić w sposób opisany tutaj.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Przedłużenie umowy
Hehe,prosze mi wierzyć że jestem po pół godzinnej rozmowie z Waszym konsultantem który stwierdził że reklamacja nic nie da bo te "pseudo"bonusy są włączane z automatu.Zresztą,wiem z góry jaka będzie Wasza odpowiedż bo już zgłaszałem kilka reklamacjii u Was i zawsze jesteście niewinni.Napisałem ten post aby inni ludzie nie dawali się "kiwać".
Re: Przedłużenie umowy
Tu muszę stanąć w obronie plusa,bo każdy op przy zawieraniu umowy daje jakieś niepotrzebne usługi gratis przez jakiś czas,a potem kroi za nie kasę ,jak klient zapomnie wyłączyć. Fakt że w plusie jest tego najwięcej. Dobry sprzedawca powinien poinformować przy zawieraniu umowy,lub je od razu wyłączyć ,ale nie zawsze się da to zrobić od razu i klient musi pamiętać. Myślę że już każdy się nadział na taką minę i pamięta do końca zycia.