Strona 40 z 68

Re: Przedłużenie umowy

: 7 lis 2017, o 14:45
autor: Daniel_Plus
ekdar, super :-D

Re: Przedłużenie umowy

: 13 lis 2017, o 16:43
autor: ekdar
Daniel_Plus pisze:ekdar, super :-D
No i czar prysł...
podczas rozmowy z konsultantką usłyszałem że nowe warunki mają wejść w życie od 9.11.2017r
Ponieważ nie weszły zadzwoniłem do BOK,
Tam mi powiedziano ze nowe warunki wejdą od 09.grudnia to jeszcze mógłbym przeboleć ale konsultant stwierdził ze nowe warunki tak ale nie opłaty! Ktore niby mają zmaleć dopiero za pół roku.
Podsumowując:
Będę miał odrazu Ja + Internet LTE 60 GB a przez pół roku do końca starej umowy płacił za LTE 70 GB.
O czym kompletnie nie było mowy podczas rozmowy o przedłuzeniu.
Mógłbym prosic o jakieś szybsze wyjaśnienia? Telefonicznie złożyłem reklamacje nr 15599773 i powiedzialem ze nie chce rezygnowac tylko o dotrzymanie warunków jakie mialem przedstawione podczas rozmowy z konsultanką.
Pozdrawiam ekdar.

Re: Przedłużenie umowy

: 13 lis 2017, o 18:21
autor: Ewa_Plus
ekdar,
- poprosiłam już Departament Reklamacji o pilne zajęcie się Twoim zgłoszeniem.
Niedługo powinieneś otrzymać odpowiedź z wyjaśnieniami.

Re: Przedłużenie umowy

: 13 lis 2017, o 18:45
autor: ekdar
Ewa_Plus pisze:ekdar,
- poprosiłam już Departament Reklamacji o pilne zajęcie się Twoim zgłoszeniem.
Niedługo powinieneś otrzymać odpowiedź z wyjaśnieniami.
Ok. Dziękuję :-)
Edit:
Już wszystko wyjaśnine...
Wychodzi na to ze wczorajszy "konsultant" mi bzdur naopowiadał.
Jeszcze raz dziękuję :-)

Re: Przedłużenie umowy

: 14 lis 2017, o 13:08
autor: Michał_Plus
ekdar, bardzo się cieszymy, że już wszystko wyjaśnione.

Re: LTE bez limitu

: 2 sty 2018, o 12:09
autor: Budyn
Witam konczy mi sie umowa w lutym na internet w Smart Dom.Usluga jest na
numerze 697XXXXXX .Prosze o kontakt DUK w celu przedstawienia oferty.
Prosze o kontakt konsultanta na numer 605XXXXXX pod tym numerem jestem
dostepny.

Re: Przedłużenie umowy

: 2 sty 2018, o 14:12
autor: Daniel_Plus
Budyn, przekazałem prośbę o kontakt. Oczekuj na połączenie ze strony konsultanta ;-)

Re: Przedłużenie umowy

: 4 sty 2018, o 14:57
autor: Budyn
Witam
Ponawiam prosbe o kontakt konsultanta Dzialu Utrzymania Klienta w sprawie przedluzenia umowy. Konsultant dzwonil do mnie, poprosilem o kontakt za 15 minut i niestety juz nie zadzwonil.

Re: Przedłużenie umowy

: 4 sty 2018, o 16:17
autor: Daniel_Plus
Budyn, przekazałem prośbę o ponowny kontakt.

Re: Przedłużenie umowy

: 8 sty 2018, o 14:03
autor: Salvador
Witam. 26.01 wygasa obecna umowa JA+LTE 85GB, podstawowy produkt w smartdom. Czy składając wypowiedzenie mogę spodziewać się jakiejś lepszej oferty przedłużeniowej, bo to co proponuje wasza strona w zakładce przedłuż umowę to jest śmiech na sali.

Re: Przedłużenie umowy

: 8 sty 2018, o 15:06
autor: Michał_Plus
Salvador, podaj numer kontaktowy tym formularzem. Ktoś do Ciebie wkrótce zadzwoni.

Re: Przedłużenie umowy

: 8 sty 2018, o 17:07
autor: Salvador
Numer poszedł dzieki za pomoc

Re: Przedłużenie umowy

: 8 sty 2018, o 17:47
autor: Ewa_Plus
Dziękuję Salvador,
- przekazałam już prośbę o kontakt :-)

Przedłużenie uymowy.

: 12 sty 2018, o 08:41
autor: mwarz
Zadzwoniłem na infolinię w sprawie przedłużenia umowy na Internet LTE gdyż umowa kończy mi się za dwa miesiące. Niestety konsultant zaproponował mi ofertę gorszą niż osoby świeżo podpisujące umowę. Tak więc najkorzystniej jest zerwać umowę i podpisać nową. Troszeczkę to dziwne i pokazuje że dla PLUS ważniejsi są nowi klienci niż ci, którzy są wiernymi klientami.
Pozdrawiam.

Re: Przedłużenie uymowy.

: 12 sty 2018, o 11:06
autor: Michał_Plus
mwarz, podaj numer kontaktowy tym formularzem. Ktoś do Ciebie wkrótce zadzwoni.