Re: Przedłużenie umowy
: 25 maja 2018, o 15:49
386dx, sprawdzę jaki jest problem i wrócę z odpowiedzią
Niezależne forum o sieci plus
https://plusforum.pl/
Dotarła wiadomośćMichał_Plus pisze:386dx, rozumiem. Czekam na informację.
DziękujęMichał_Plus pisze:386dx, dziękuję. Zajmiemy się sprawą jak najszybciej.
Witam czy już może coś wiadomo w Nr zagadnienia [#86046] ? Ile macie dni na rozpatrzenie ?Michał_Plus pisze:386dx, dziękuję. Zajmiemy się sprawą jak najszybciej.
Dzień dobry, czy można wiedzieć jaka jest odpowiedź na to pytanie?AngelDust pisze:Witam,
Niedługo kończy mi się umowa na czas oznaczony (18 miesięcy). Obecnie obowiązująca oferta to: Ja + Internet LTE 90GB w promocji o nazwie: Ja + Internet LTE - tylko SIM - 50% taniej dla stałych klientów (18m).
Rozumiem że po jej zakończeniu, umowa zmienia się w umowę na czas nieoznaczony. Ale co dzieje się z cennikiem? Przy poprzednim przedłużeniu otrzymałem tylko aneks do umowy, regulamin promocji i cennik promocyjny. Nie ma w żadnym z załączonych dokumentów wzmianki o tym co dzieje się po zakończeniu umowy, ani jakie ceny będą obowiązywać.
Na chwilę obecną złożyłem oświadczenie o rezygnacji, bojąc się wyższych cen po zakończeniu czasu oznaczonego umowy. Jednak byłbym skłonny je wycofać jeśli dostałbym potwierdzenie warunków umowy po zakończeniu czasu oznaczonego. Miła dziewczyna oferująca mi kontynuację współpracy kazała sprawdzić umowę. Jednak jak już wspomniałem w umowie nie ma żadnej wzmianki o tym. Gdzie szukać dokumentów? Kto może potwierdzić mi warunki umowy?
Dostępny jest Pakiet Nocny Bis: http://www.plus.pl/documents/16/1257339 ... ny_bis.pdfbramowicz1 pisze:Pytanie co w nowej ofercie stało się z transferem nocnym bo nie wspomniano o tym nigdzie w nowym regulaminie
Oferty różnią się w kanałach sprzedaży. Ofertę w punkcie możesz uzyskać bezpośrednio w salonie stacjonarnym.bramowicz1 pisze:Pytanie do pracowników Plusa czy umowę mogę przedłużyć również w stacjonarnym Plusa na tych samych warunkach?
Będziesz miał zniżkę 10 zł na drugą posiadaną usługę.bramowicz1 pisze:Dodatkowe pytanie to czy na nowych warunkach zachowam Smart Dom z drugim numerem na abonament telefoniczny?
Prześlij proszę numer telefonu, którego sprawa dotyczy pod adres: specjalista_plus@plus.pl, a w temacie wiadomości dodaj słowo: FORUM oraz zawrzyj też swoją nazwę użytkownika.bramowicz1 pisze:Mogę ewentualnie wysłać swoje dane do ponownej weryfikacji przez pracownika Plus.