Strona 45 z 45

Re: Przedłużenie umowy

PostNapisane: 12 cze 2018, o 17:13
przez dariuszmatysik
A co tu weryfikować? Po kilku dniach taka odpowiedź "Informuję, że wszystkie propozycje związane z ofertą są indywidualne dla każdego Klienta. Konsultanci Zespołu Obsługi Korespondencji Elektronicznej nie mogą takich ofert przedstawiać.

W związku z tym, otrzymaną korespondencję przekazałam do odpowiedniego działu sieci.

Proszę o cierpliwość w oczekiwaniu na telefoniczny kontakt naszego konsultanta, który przedstawi przygotowaną ofertę." inna to "serdecznie przepraszamy za długi czas oczekiwania na odpowiedź w sprawie 101154 .

Odpowiemy w możliwie najbliższym terminie. ' Tydzień mija jutro. Okres rozliczeniowy za 5 dni, czekaj tatka latka. wcześniejsze propozycje z DUK to żarty ze stałego klienta. Przecież wy nic nie macie do zaproponowania co mogłoby choć trochę konkurować z ofertą różowego.

Re: Przedłużenie umowy

PostNapisane: 13 cze 2018, o 11:57
przez Daniel_Plus
dariuszmatysik, przekazałem prośbę, aby ponownie został zrealizowany kontakt konsultanta, który będzie mógł przedstawić Tobie ofertę na przedłużenie umowy.

Re: Przedłużenie umowy

PostNapisane: 13 cze 2018, o 13:53
przez plusfon007
plusfon007 napisał(a):Czy numer 601102699 to numer od Państwa z DUK? Ktoś przed chwilą dzwonił fakt, telefon leżał obok mnie i dosłownie po jednym sygnale rozłączył się. Nie zdążyłem odebrać, mimo, że telefon miałem tuż przy ręku. Czy takie mają Państwo standardy, że tylko jeden sygnał i dzwoniący się rozłącza?


Podbijam swoje pytanie, od kilku dni znowu ktoś dzwoni do mnie z tego numeru tel. chociaż dzwonieniem tego nie można nazwać, nawet nie puszczeniem sygnału, ponieważ telefon w pracy leży obok mnie, a brak sygnały dzwonka, tylko w połączeniach nieodebranych jest info. Czy tak działa DUK Plusa? Skoro nie chcą rozmawiać, to po co dzwonią?

Re: Przedłużenie umowy

PostNapisane: 13 cze 2018, o 16:29
przez Daniel_Plus
plusfon007
Ewa_Plus napisał(a):plusfon007,
- tak, to numer naszego DUK.
Z informacji, które posiadam wynika, że już udało się nawiązać połączenie i rozmawiałeś z konsultantką.
Czy podczas ostatniej rozmowy sprawa została załatwiona? Czy mam przekazać prośbę o ponowny kontakt?