Awaria sieci - Krościenko
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
-
- PlusManiak
- Posty: 105
- Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
- Rejestracja: 9 kwie 2013, o 15:17
- Lokalizacja: Bieszczady
Awaria sieci - Krościenko
Witam chciałbym zgłosić awarie sieci na nadajniku w Krościenku koło Ustrzyk Dolnych.
Problem polega na tym, że brak jest sieci 2g-EDGE-GPRS zamiast tego dostępna jest tylko sieć GSM, a co za tym idzie nie można korzystać z internetu używając sieci 2g.
Problem polega na tym, że brak jest sieci 2g-EDGE-GPRS zamiast tego dostępna jest tylko sieć GSM, a co za tym idzie nie można korzystać z internetu używając sieci 2g.
- Krzysiek_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 17730
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 17:58
Re: Awaria sieci.
Faza, a sieć 3G które jest w tej lokalizacji, również nie działa?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Awaria sieci.
Sieć 3g działa prawidłowo, ale niektóre osoby nadal korzystają z sieci 2g.
- Krzysiek_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 17730
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 17:58
Re: Awaria sieci.
Faza, przekazałem do weryfikacji, dam znać jak tylko otrzymam odpowiedź.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Awaria sieci.
Ok, dzięki.
Re: Awaria sieci.
Witam, wiadomo już coś ?
- Krzysiek_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 17730
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 17:58
Re: Awaria sieci.
Faza, sprawa jeszcze w toku.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Awaria sieci.
Wszystko jest już w porządku.
- Krzysiek_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 17730
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 17:58
Re: Awaria sieci.
Faza, super, dzięki za info
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Awaria sieci.
Żebym nie zakładał nowego tematu, móglby Pan napisać do odpowiednich osób które się tym zajmują, a dokładniej chodzi mi o lte800 na tej stacji... bardzo by się przydało. Pozdrawiam
- Krzysiek_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 17730
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 17:58
Re: Awaria sieci.
Faza, niestety na obecną chwile brak planów na LTE800 w tej lokalizacji.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Awaria sieci.
Chodzi mi o to, żeby przekazać do weryfikacji pewnym osobom w celu możliwego zaplanowania jednak instalacji lte na tej stacji. Ewentualnie czy musiałbym napisać petycje ?
- Krzysiek_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 17730
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 17:58
Re: Awaria sieci.
Faza, "weryfikacja" jest realizowana przed zgłoszeniem ewentualnych pozwoleń.
Tak jak wspominałem wcześniej na obecną chwile nie ma takich planów.
Tak jak wspominałem wcześniej na obecną chwile nie ma takich planów.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Awaria sieci.
Witam ponownie, tym razem problem jest z siecią 3g, internet strasznie zamula nie ma różnicy czy w dzień czy w nocy.
Problem występuje od południa dnia wczorajszego.
Tak działa internet w sieci hspa:
Problem występuje od południa dnia wczorajszego.
Tak działa internet w sieci hspa: