Problem z prędkością LTE

Tematy związane z Internetem Mobilnym.
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
cyberdriver
Nowy
Posty: 8
Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
Rejestracja: 26 sie 2016, o 09:25

Re: Problem z prędkością LTE

Post autor: cyberdriver »

w czasie pisania postów na forum technicy z CP potwierdzili, ze łącze się przez 1800 z Janczewa i że mój modem nie obsługuje 800 mhz.
Awatar użytkownika
Krzysiek_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 17730
Rejestracja: 18 gru 2012, o 17:58

Re: Problem z prędkością LTE

Post autor: Krzysiek_Plus »

cyberdriver, jak już wyjaśniłem w poprzednim poście to urządzenia obsługuje LTE800 (sugeruje sprawdzić specyfikacje).
cyberdriver pisze:w czasie pisania postów na forum technicy z CP potwierdzili
Czyli rozumiem, że nie jest to aktywacja w ramach naszej sieci? Jeśli tak, to związku z tym, że pracownicy naszej sieci nie posiadają dostępu do numerów z sieci CP, proszę o kontynuowanie tematu już tylko z BOK CP. Na forum zajmujemy się tylko zgłoszeniami związanymi z numerach zarejestrowanymi w sieci Plus.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
cyberdriver
Nowy
Posty: 8
Rejestracja: 26 sie 2016, o 09:25

Re: Problem z prędkością LTE

Post autor: cyberdriver »

Krzysiek_Plus pisze:cyberdriver, jak już wyjaśniłem w poprzednim poście to urządzenia obsługuje LTE800 (sugeruje sprawdzić specyfikacje).
cyberdriver pisze:w czasie pisania postów na forum technicy z CP potwierdzili
Czyli rozumiem, że nie jest to aktywacja w ramach naszej sieci? Jeśli tak, to związku z tym, że pracownicy naszej sieci nie posiadają dostępu do numerów z sieci CP, proszę o kontynuowanie tematu już tylko z BOK CP. Na forum zajmujemy się tylko zgłoszeniami związanymi z numerach zarejestrowanymi w sieci Plus.
No proszę bez przesady. Jedna sieć i usługa też taka sama. Jeżeli PLUS stawia nadajnik LTE 800 to jest on dostępny w sieci PLUS która to obsługuje zakupiony przez CP dostęp do internetu..
habish
Szalony PlusManiak
Posty: 5656
Rejestracja: 19 maja 2012, o 14:14
Lokalizacja: Polska

Re: Problem z prędkością LTE

Post autor: habish »

Infrastruktura wspólna ale BOK już nie, obsługa Plusa nie ma dostępu do twojego konta abonenta w CP.
clidu
Nowy
Posty: 1
Rejestracja: 9 sie 2016, o 22:22

Re: Problem z prędkością LTE

Post autor: clidu »

Mam taki problem, otoz od 3 dni nie dziala mi internet.
Posiadam oferte power lte 2.0
Wedlug danych z routera jest 4/5 kresek zasiegu oczywiscie LTE. Pasmo 1800

I tutaj najciekawsze.
Jezeli chce wejsc na strone www to mieli i mieli brak polaczenia, wyrzuca blad DNS lub siec offline.
Zmienialem DNSy na te googlowskie (8.8.8.8), opendns itd. i nic kompletnie nie pomaga.
Ping do serwisow jak wp,onet itd koncza sie bledem.
Zauwazylem, ze internet tj na chwile zalapuje ale to tak na 10-15 sekund i znowu jest "odciecie".
Probowalem zglosic to do ICOK, jednak tam wymagaja testu speedtest, meczylem sie z 15 minut, niestety jak juz uda mi sie zaladowac strone speedtest.net i wybrac serwer to mierzy mi tylko predkosc downloadu (ok 50 Mbps) poczym wyrzuca czerwony error (brak internetu) i test jest przerywany.

Odkrylem, ze Internet nie dziala na porcie 80. Musialem polaczyc sie przez tunnel (socks5) do serwera w pracy.
O dziwo internet dzialal normalnie (tzn konsola ssh).
Ustawilem sobie tunnel w putty i zmienilem w chrome port.
Problem naprawiony, internet dziala ale przez tunnel serwera z firmy.
Jak tylko odepne tunnel i przejde na normalny "plus" internet pada.

W telefonach po polaczeniu do sieci wifi, brak internetu, strony sie nie laduja.


I teraz moje pytanie. Czy ja zostalem jakos zbanowany, czy jakos blokniety przez plus?
O co chodzi bo umowe mam od 1 sierpnia.
Wykorzystalem okolo 40 GB danych. Przez tunnel jak cos pobieram np test pliki to praktycznie uzyskuje 5-10 MB/s
(KLIK ABY ZOBACZYC OBRAZEK Z PREZENTACJA BLEDU)
http://hostmat.eu/images/31246143479037513824.png

Tunnel dziala tylko wiadomo w przegladarce + programach w ktorych mozna na sztywno ustawic sobie tunnel np IDM
reszta jak skype, konsola cmd, windows update nie dziala wyrzuca blad internetu.

Czyli podsumowujac:
- nie dzialaja strony www
- nie pinguje do serwisow
- port 80 jest "zblokowany" reszta portow dziala

Bardzo prosze o pomoc
Awatar użytkownika
sl@w_es
Moderator
Posty: 4064
Rejestracja: 4 cze 2011, o 12:09
Lokalizacja: Wielkopolska

Re: Problem z prędkością LTE

Post autor: sl@w_es »

clidu pisze:(...) Probowalem zglosic to do ICOK (...)
Czy ja zostalem jakos zbanowany, czy jakos blokniety przez plus?
To z kim podpisałeś umowę - CP czy Plus? Jeśli z CP to czego oczekujesz od Plusa :?: :shock:
W/w firmy to odrębne podmioty gospodarcze.

Regulamin Plus Forum pkt:
1. Forum jest miejscem wymiany informacji, poglądów, pomysłów pod warunkiem respektowania postanowień niniejszego regulaminu. PlusForum.pl dotyczy oferty operatora sieci Plus.

25. PlusForum.pl dotyczy oferty operatora sieci Plus, posty lub wątki dotyczące usług innych operatorów będą usuwane.
„Nie wystarczy mówić do rzeczy, trzeba mówić do ludzi.” - Stanisław Jerzy Lec
maciek2303
Nowy
Posty: 3
Rejestracja: 30 sie 2016, o 18:48

Slaby upload i wysokie pingi

Post autor: maciek2303 »

Witam.
11.07.16 podpisalem umowe z Plusem na internet LTE 40GB bez limitu, abonament 3 miesiace za darmo.Przez pierwsze 2 tyg internet dzialal wrecz idealnie, gra online bez zadnych lagow, pobieranie i wysylanie plikow nie bylo problemem. Po wykorzystaniu pakietu 40GB internet nadal ladnie chodzil, mozna bylo ogladac filmy etc bez zastrzezen. Lecz pewnego dnia wracajac do domu chcialem pograc online i sie rozczarowalem poniewaz gra nie byla wrecz mozliwa ze wzgledu na ping, poczatkowo myslalem ze to przez pogode (aktualnie pora deszczowa byla) wiec sie nie przejalem tym. Minal miesiac, rachunek zaplacilem (aktywacja+rata za zestaw ODU IDU 200) pakiet GB wrocil ale internet nie nadaje sie do uzytku pod katem wysylania plikow/grania online. Robilem wiele speed testow na PC, Xbox one i smartfonie na kazdym urzadzeniu wysoki ping (~200-300) wysylanie danych MAKSYMALNIE 0,03mb/s download na poziomie 3-10mb/s.
Prosze o pomoc bo wyglada to wrecz na oszustwo, przez czas testowania i pierwszego miesiaca gdy moglbym zerwac umowe bez konsekwencji internet byl naprawde dobry, gdy miesiac minal i mam zwiazane rece zostalem okradziony z wysylania danych...
Lokalizacja: Mała Piaśnica, woj. pomorskie, powiat Pucki
Ostatnio zmieniony 31 sie 2016, o 10:04 przez Przemek_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: przeniesiono do odpowiedniego wątku
Awatar użytkownika
Przemek_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 1261
Rejestracja: 17 mar 2016, o 13:51

Re: Problem z prędkością LTE

Post autor: Przemek_Plus »

maciek2303, podaj proszę trochę więcej informacji. Czy możesz wejść w panel admina urządzenia i napisać, jakie wartości RSRP i RSRQ osiągasz?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
maciek2303
Nowy
Posty: 3
Rejestracja: 30 sie 2016, o 18:48

Re: Problem z prędkością LTE

Post autor: maciek2303 »

RSRP 125-130 dBm
RSRQ 15-20 dBm
Sprawdzalem juz na pasmie 800 i 1800 ustawiajac je recznie i na kazdym z nich jest to samo (w trybie auto laczy z 1800)
screen z wlasnie zrobionego testu : Obrazek
Awatar użytkownika
Krzysiek_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 17730
Rejestracja: 18 gru 2012, o 17:58

Re: Problem z prędkością LTE

Post autor: Krzysiek_Plus »

maciek2303 pisze:RSRP 125-130 dBm
RSRQ 15-20 dBm
Parametry sugerują bardzo niski poziom sygnału, tutaj ściąga jak odczytywać informacje na ten temat: http://plusforum.pl/viewtopic.php?f=48& ... 20#p152784
Bez poprawy poziomu sygnału uzyskanie wyższego UL jest raczej mało prawdopodobne.
maciek2303 pisze:Sprawdzalem juz na pasmie 800 i 1800 ustawiajac je recznie i na kazdym z nich jest to samo (w trybie auto laczy z 1800)

Najprawdopodobniej uzyskujesz połączenie z BTS w Leśniewie ( od 06/2016 jest tam LTE). Spróbuj zmienić położenie samego ODU lub zmianę jego kierunku, jednocześnie sprawdzając czy jest poprawa w przypadku parametrów. Przetestuj przy wymuszonym LTE1800 jak i 800.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
maciek2303
Nowy
Posty: 3
Rejestracja: 30 sie 2016, o 18:48

Re: Problem z prędkością LTE

Post autor: maciek2303 »

polozenie samego ODU juz mienialem chociaz nie wiem czy to cos daje skoro jest on podlaczony dodatkowo do anteny satelitarnej. Fakt, z tgo co widze to mam slaby zasieg, pojawia sie inne pytanie dlaczego przez pierwszy miesiac wszystko dzialalo idealnie a nagle z dnia na dzien przestalo?
Lub ewentualnie w ktorym kierunku przestawic antene?
Awatar użytkownika
Krzysiek_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 17730
Rejestracja: 18 gru 2012, o 17:58

Re: Problem z prędkością LTE

Post autor: Krzysiek_Plus »

maciek2303 pisze:Lub ewentualnie w ktorym kierunku przestawic antene?
Ustaw "frontem" w stronę BTS w Leśniewie. Front rozpoznasz po napisie LTE na obudowie lub oznaczeniu na obudowie (napis front i strzałka).
front.jpg
ODU%20IDU%20Front.jpg
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
mateusz099
Nowy
Posty: 5
Rejestracja: 14 cze 2016, o 16:26

Re: Problem z prędkością LTE

Post autor: mateusz099 »

Modem DWR-921

Od kilku miesięcy download i upload wygląda jak na screenie ze speed-test.

Miejscowość Jarocin.

Obrazek
Awatar użytkownika
Krzysiek_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 17730
Rejestracja: 18 gru 2012, o 17:58

Re: Problem z prędkością LTE

Post autor: Krzysiek_Plus »

mateusz099, proszę podaj dokładniejszą lokalizację.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
mateusz099
Nowy
Posty: 5
Rejestracja: 14 cze 2016, o 16:26

Re: Problem z prędkością LTE

Post autor: mateusz099 »

Wysłałem na PW
ul. B. Chrobrego
63-200 Jarocin
ODPOWIEDZ