Teraz jest 23 cze 2018, o 16:32

Zostaw Kontakt





Problem z prędkością LTE

Tematy związane z Internetem Mobilnym.
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Przed założeniem tematu należy użyć opcji szukaj. Jeżeli temat był już poruszany to od razu otrzymasz odpowiedź.
Offline
Avatar użytkownika

Michał_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 1513
  • Dołączył(a): 1 lut 2017, o 08:13
  • Podziękował : 5 razy
    Otrzymał podziękowań: 364 razy

Re: Problem z prędkością LTE

Post13 cze 2018, o 09:09

toby13072, parametry wskazują na pewne zakłócenie i szumy. Ustaw antenę na wskazany przez Daniela BTS i przeprowadź testy ponownie. Tryb wyboru sieci ustaw na automatyczny.

DawidRos, modernizacja się odbyła, jednak nie została jeszcze uruchomiona.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

DawidRos

Nowy

  • Posty: 5
  • Dołączył(a): 14 maja 2018, o 21:18
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz

Re: Problem z prędkością LTE

Post13 cze 2018, o 17:15

DawidRos, modernizacja się odbyła, jednak nie została jeszcze uruchomiona.[/quote]

A kiedy nastąpi uruchomienie ?
Offline
Avatar użytkownika

Michał_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 1513
  • Dołączył(a): 1 lut 2017, o 08:13
  • Podziękował : 5 razy
    Otrzymał podziękowań: 364 razy

Re: Problem z prędkością LTE

Post14 cze 2018, o 09:00

DawidRos, takich informacji nie posiadam.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

mkrawcz1

Nowy

  • Posty: 5
  • Dołączył(a): 14 sty 2018, o 16:24
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz

Re: Problem z prędkością LTE

Post20 cze 2018, o 20:51

mkrawcz1 napisał(a):Zestaw ODU/IDU-200 działał do 10.01.2018 bez zastrzeżeń. Od mniej-więcej tego czasu zaczęło się bujanie transferem, rozłączenia, generalnie filmu nie sposób obejrzeć, a czasem to i o otworzeniu strony można zapomnieć...
Limit 60GB/miesiąc przekroczony, ale w poprzednich było tak samo i nie działo się nic złego (włączona usługa "do końca okresu rozliczeniowego LTE w pełnej prędkości"). Ping skacze w zakresie 40-500 ms.
Moja lokalizacja:
https://www.google.pl/maps/@52.1508038,21.1323803,16z
Parametry sygnału jak w załączeniu.


No i niestety problem wczoraj powrócił, jest tragicznie.
speedtest.PNG

ODU_IDU.PNG
ODU_IDU.PNG (11.67 KiB) Przeglądane 282 razy
Offline
Avatar użytkownika

Michał_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 1513
  • Dołączył(a): 1 lut 2017, o 08:13
  • Podziękował : 5 razy
    Otrzymał podziękowań: 364 razy

Re: Problem z prędkością LTE

Post21 cze 2018, o 09:02

mkrawcz1, wszystkie informacje jakie podałeś wskazują na zadziałanie systemu FUP. Prędkości powrócą wraz z nowych okresem rozliczeniowym.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ

Za ten post autor Michał_Plus otrzymał podziękowanie od
Ron(21 cze 2018, o 09:14)
Offline
Avatar użytkownika

mkrawcz1

Nowy

  • Posty: 5
  • Dołączył(a): 14 sty 2018, o 16:24
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz

Re: Problem z prędkością LTE

Post21 cze 2018, o 09:31

Jest aktywna usługa LTE bez limitu.
Offline
Avatar użytkownika

Michał_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 1513
  • Dołączył(a): 1 lut 2017, o 08:13
  • Podziękował : 5 razy
    Otrzymał podziękowań: 364 razy

Re: Problem z prędkością LTE

Post21 cze 2018, o 09:41

mkrawcz1, rozumiem, oznacza to jednak, że dostęp do LTE nigdy nie zostanie zablokowany, nawet po przekroczeniu pakietu podstawowego. Jednak, z uwagi na FUP i ściąganie znacznej ilości danych, maksymalna prędkość pobierania może zostać ograniczona.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

Kiaro

Nowy

  • Posty: 1
  • Dołączył(a): 22 cze 2018, o 14:48
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz
  • Moja taryfa: Ja+internet LTE 40

Re: Problem z prędkością LTE

Post22 cze 2018, o 15:00

Dzień dobry. I mnie także dosięgnął problem z internetem. Korzystam z internetu LTE od kilku lat i dopiero teraz dotyka mnie sytuacja w której net zwolnił do niemal niemożliwych do użytkowania prędkości. Mieszkam w Gorzowie Wlkp. Nigdy nie miałam problemów z LTE. Ale od jakiegoś czasu nie dość, że maksymalnie wyciągam 3-4mb/s to od dwóch dni net zwolnił mi do 50kb/s. Nie znam przyczyny. Wg mapy jestem w zasięgu LTE Advanced, nie zmieniałam sprzętu i działa on poprawnie bo sprawdzałam na telefonie i prędkość jest taka sama. Moja taryfa to Internet LTE 40. W umowie jest wyraźnie napisane, że LTE jest zawsze dostępne bez limitu GB, oraz bez limitu prędkości. Moj sprzęt to Huawei E3272. Pingi są całkowicie normalne około 30-40, upoload jest o wiele mniejszy jak download.

Obrazek

Pozdrawiam
Offline
Avatar użytkownika

Daniel_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 1236
  • Dołączył(a): 5 wrz 2016, o 13:01
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 285 razy

Re: Problem z prędkością LTE

Post22 cze 2018, o 16:43

Kiaro, podaj proszę zużycie pakietu podstawowego. Możesz to sprawdzić w Plus Online lub w aplikacji.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Poprzednia strona

Powrót do Plus Internet - Oficjalny Dział Plusa



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Majestic-12 [Bot], patryk7588, sowa198310 i 39 gości