Problem z prędkością LTE
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
- Michał_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5499
- Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
- Rejestracja: 1 lut 2017, o 09:13
Re: Problem z prędkością LTE
kubaaa216, w opisywanej przez Ciebie sytuacji, spadek prędkości jest spowodowany najprawdopodobniej przez działanie systemu FUP. W takim przypadku, prędkość zostanie przywrócona, wraz z rozpoczęciem nowego okresu rozliczeniowego.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Problem z prędkością LTE
Kocham FUP-a.
Re: Problem z prędkością LTE
Człowieku, co ty bredzisz??? Mam wykupiony Netflix i nie mogę z niego korzystać od początku lipca. Na ponad 2 tygodnie zostałem pozbawiony usługi, za którą płacę przez oszustów z Plusa! Nie trzeba być piratem, żeby wykorzystać te żałosne limity w "LTE bez limitu danych".Jak widać maniaków anty-FUP jest kupa i tu ostro marudzą, wpisów jak twój dużo mniej mimo, że to dotyczy ze 20-50 razy więcej ludzi. Rozwiązanie podawałem wiele razy: tak jak w telefonach 29 gr za minutę, tu też np. 50 gr za 1 GB i niech sobie pirat maniak ciągnie 10 TB na miesiąc (~5000 zł). Można też wprowadzić 1 zł za 1 GB w godzinach 19-22 itp.
Ktoś mi odda pieniądze za brak dostępu do internetu, brak dostępu do Netflixa???
Ostatnio zmieniony 17 lip 2017, o 10:32 przez Daniel_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Proszę o stosowanie się do regulaminu PlusForum: Pkt. 4. (...) Wypowiedzi na forum powinny być formułowane w atmosferze wzajemnego szacunku do innych Użytkowników forum.
Powód: Proszę o stosowanie się do regulaminu PlusForum: Pkt. 4. (...) Wypowiedzi na forum powinny być formułowane w atmosferze wzajemnego szacunku do innych Użytkowników forum.
Re: Problem z prędkością LTE
Nikt nie odda, niestety... Takie realia robią nas w wała z tym FUPem ale nic nie poradzimy. Nawet pomijając FUPa robią nas w wała - ja tylko w nocy mam download normalny na poziomie kilku mb/s, w dzień męczę się z 300-600 kb/s............ Pozdrawiammkfan pisze:Człowieku, co ty bredzisz??? Mam wykupiony Netflix i nie mogę z niego korzystać od początku lipca. Na ponad 2 tygodnie zostałem pozbawiony usługi, za którą płacę przez oszustów z Plusa! Nie trzeba być piratem, żeby wykorzystać te żałosne limity w "LTE bez limitu danych".Jak widać maniaków anty-FUP jest kupa i tu ostro marudzą, wpisów jak twój dużo mniej mimo, że to dotyczy ze 20-50 razy więcej ludzi. Rozwiązanie podawałem wiele razy: tak jak w telefonach 29 gr za minutę, tu też np. 50 gr za 1 GB i niech sobie pirat maniak ciągnie 10 TB na miesiąc (~5000 zł). Można też wprowadzić 1 zł za 1 GB w godzinach 19-22 itp.
Ktoś mi odda pieniądze za brak dostępu do internetu, brak dostępu do Netflixa???
Re: Problem z prędkością LTE
Ale nadal nie rozumiem tego, że prędkość wysyłania do 24 czerwca była na poziomie 20Mbps i wzwyż, później do 9 lipca tylko 2 razy przekroczyła 7Mbps (7.01 i 7.04Mbps), następnie 1,5Mbps a teraz poniżej 0,20Mbps.
Re: Problem z prędkością LTE
Pakiet w abonamencie sprawdzisz tutaj: www.ebok.pl
Ilość przesłanych danych to pewnie w statystykach routera.
Ilość przesłanych danych to pewnie w statystykach routera.
- Daniel_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 1629
- Rejestracja: 5 wrz 2016, o 14:01
Re: Problem z prędkością LTE
kubaaa216, w ramach FUP prędkość jest zmniejszana wraz z rosnącym transferem danych, stąd niższe kolejne wyniki.
karoalex67, zamieść proszę wynik testu prędkości oraz sprawdź proszę zużycie pakietu danych. Czy zmniejszona prędkość utrzymuje się niezależnie od godziny pomiaru?
Tutaj znajdziesz informację, jak zalogować się do Plus Online.
karoalex67, zamieść proszę wynik testu prędkości oraz sprawdź proszę zużycie pakietu danych. Czy zmniejszona prędkość utrzymuje się niezależnie od godziny pomiaru?
Tutaj znajdziesz informację, jak zalogować się do Plus Online.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Problem z prędkością LTE
Rozumiem już jak działa FUP ale 17 dnia miesiąca (dzisiaj) mam odnawiany ten cały pakiet i w tydzień bym nie wykorzystał całego limitu, upload spadł od 24 czerwca do max 7Mbps. 27 Czerwca download sięgnął 20Mbps więc to nie przez wykorzystanie limitu i tego nie rozumiem.
- Daniel_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 1629
- Rejestracja: 5 wrz 2016, o 14:01
Re: Problem z prędkością LTE
kubaaa216, zamieść proszę dzisiejszy wynik testu prędkości.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Problem z prędkością LTE
Witam
Tak dzisiaj wygląda transfer "najszybszej" sieci LTE.... miejscowość Góra na dolnym śląsku.
Dwa routery w domu. W jednym po wyczerpaniu limitu prędkość powinna spaść do 20mb/s a spadła do 0.
W drugim mam jeszcze do wykorzystania 65gb a prędkość jak na załączonym obrazku.
PORAŻKA Gdyby ktoś nie wierzył to następny obrazek
Tak dzisiaj wygląda transfer "najszybszej" sieci LTE.... miejscowość Góra na dolnym śląsku.
Dwa routery w domu. W jednym po wyczerpaniu limitu prędkość powinna spaść do 20mb/s a spadła do 0.
W drugim mam jeszcze do wykorzystania 65gb a prędkość jak na załączonym obrazku.
PORAŻKA Gdyby ktoś nie wierzył to następny obrazek
- Załączniki
-
- LTE
- 2.jpg (12.06 KiB) Przejrzano 4109 razy
Ostatnio zmieniony 18 lip 2017, o 08:09 przez Michał_Plus, łącznie zmieniany 2 razy.
Powód: Połączono. Nie pisz proszę posta pod postem. Używaj opcji edycji.
Powód: Połączono. Nie pisz proszę posta pod postem. Używaj opcji edycji.
- Michał_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5499
- Rejestracja: 1 lut 2017, o 09:13
Re: Problem z prędkością LTE
Angest, jeśli prędkość spadła na obu sprzętach to nie może być to związane z ograniczeniami dotyczącymi pakietów. Czy takie prędkości utrzymują się przez cały dzień? Podaj proszę modele urządzeń z jakich korzystasz i parametry sieci z panelu admina. RSRP, RSRQ oraz SNIR.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Problem z prędkością LTE
Daniel_Plus pisze:kubaaa216, zamieść proszę dzisiejszy wynik testu prędkości.
- Załączniki
-
- spdst.png (8.15 KiB) Przejrzano 4084 razy
- Michał_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5499
- Rejestracja: 1 lut 2017, o 09:13
Re: Problem z prędkością LTE
kubaaa216, jeśli następują okresowe spadki prędkości, wyniki są zmienne w ciągu dnia,to jednoznacznie wskazuje na odciążenie nadajnika w trakcie wykonywania pomiaru.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Problem z prędkością LTE
WitamMichał_Plus pisze:Angest, jeśli prędkość spadła na obu sprzętach to nie może być to związane z ograniczeniami dotyczącymi pakietów. Czy takie prędkości utrzymują się przez cały dzień? Podaj proszę modele urządzeń z jakich korzystasz i parametry sieci z panelu admina. RSRP, RSRQ oraz SNIR.
Dziś sytuacja się polepszyła ale to nie to co kiedyś.
Generalnie problemy w mojej miejscowości trwają od kilku dni.
Huawei B315
Download
predkość pobierania
* 4.53 Mb/s
Ping
opóźnienia
* 101 ms
Upload
prędkość wysyłania
* 4.21 Mb/s
RSRQ -11dB
RSRP -112dBm
RSSI -81dBm
SINR 7dB
Huawei E5372
Download
predkość pobierania
* 19.03 Mb/s
Ping
opóźnienia
* 40 ms
Upload
prędkość wysyłania
* 0.92 Mb/s
parametrów RSRP, RSRQ oraz SNIR nie mogę znaleźć na tym routerze
- Michał_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5499
- Rejestracja: 1 lut 2017, o 09:13
Re: Problem z prędkością LTE
Angest, parametry sygnału które podałeś, wskazują na jakieś zakłócenia. Spróbuj przestawić sprzęty w inne położenie w mieszkaniu i sprawdź wtedy prędkość, oraz parametry sygnału. Do sprawdzenia parametrów sygnału, na Huawei E5372, zainstaluj aplikacje LTE Watch.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ