Problem z prędkością LTE

Tematy związane z Internetem Mobilnym.
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Awatar użytkownika
Michał_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5499
Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
Rejestracja: 1 lut 2017, o 09:13

Re: Problem z prędkością LTE

Post autor: Michał_Plus »

kubaaa216, w opisywanej przez Ciebie sytuacji, spadek prędkości jest spowodowany najprawdopodobniej przez działanie systemu FUP. W takim przypadku, prędkość zostanie przywrócona, wraz z rozpoczęciem nowego okresu rozliczeniowego.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
kubaaa216
Początkujący PlusManiak
Posty: 27
Rejestracja: 24 mar 2017, o 19:00

Re: Problem z prędkością LTE

Post autor: kubaaa216 »

Kocham FUP-a.
mkfan
Nowy
Posty: 6
Rejestracja: 4 lip 2017, o 18:31

Re: Problem z prędkością LTE

Post autor: mkfan »

Jak widać maniaków anty-FUP jest kupa i tu ostro marudzą, wpisów jak twój dużo mniej mimo, że to dotyczy ze 20-50 razy więcej ludzi. Rozwiązanie podawałem wiele razy: tak jak w telefonach 29 gr za minutę, tu też np. 50 gr za 1 GB i niech sobie pirat maniak ciągnie 10 TB na miesiąc (~5000 zł). Można też wprowadzić 1 zł za 1 GB w godzinach 19-22 itp.
Człowieku, co ty bredzisz??? Mam wykupiony Netflix i nie mogę z niego korzystać od początku lipca. Na ponad 2 tygodnie zostałem pozbawiony usługi, za którą płacę przez oszustów z Plusa! Nie trzeba być piratem, żeby wykorzystać te żałosne limity w "LTE bez limitu danych".
Ktoś mi odda pieniądze za brak dostępu do internetu, brak dostępu do Netflixa???
Ostatnio zmieniony 17 lip 2017, o 10:32 przez Daniel_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Proszę o stosowanie się do regulaminu PlusForum: Pkt. 4. (...) Wypowiedzi na forum powinny być formułowane w atmosferze wzajemnego szacunku do innych Użytkowników forum.
Dashe
Początkujący PlusManiak
Posty: 22
Rejestracja: 18 kwie 2017, o 09:16

Re: Problem z prędkością LTE

Post autor: Dashe »

mkfan pisze:
Jak widać maniaków anty-FUP jest kupa i tu ostro marudzą, wpisów jak twój dużo mniej mimo, że to dotyczy ze 20-50 razy więcej ludzi. Rozwiązanie podawałem wiele razy: tak jak w telefonach 29 gr za minutę, tu też np. 50 gr za 1 GB i niech sobie pirat maniak ciągnie 10 TB na miesiąc (~5000 zł). Można też wprowadzić 1 zł za 1 GB w godzinach 19-22 itp.
Człowieku, co ty bredzisz??? Mam wykupiony Netflix i nie mogę z niego korzystać od początku lipca. Na ponad 2 tygodnie zostałem pozbawiony usługi, za którą płacę przez oszustów z Plusa! Nie trzeba być piratem, żeby wykorzystać te żałosne limity w "LTE bez limitu danych".
Ktoś mi odda pieniądze za brak dostępu do internetu, brak dostępu do Netflixa???
Nikt nie odda, niestety... Takie realia robią nas w wała z tym FUPem ale nic nie poradzimy. Nawet pomijając FUPa robią nas w wała - ja tylko w nocy mam download normalny na poziomie kilku mb/s, w dzień męczę się z 300-600 kb/s............ Pozdrawiam
kubaaa216
Początkujący PlusManiak
Posty: 27
Rejestracja: 24 mar 2017, o 19:00

Re: Problem z prędkością LTE

Post autor: kubaaa216 »

Ale nadal nie rozumiem tego, że prędkość wysyłania do 24 czerwca była na poziomie 20Mbps i wzwyż, później do 9 lipca tylko 2 razy przekroczyła 7Mbps (7.01 i 7.04Mbps), następnie 1,5Mbps a teraz poniżej 0,20Mbps. :-/
habish
Szalony PlusManiak
Posty: 5656
Rejestracja: 19 maja 2012, o 14:14
Lokalizacja: Polska

Re: Problem z prędkością LTE

Post autor: habish »

Pakiet w abonamencie sprawdzisz tutaj: www.ebok.pl
Ilość przesłanych danych to pewnie w statystykach routera.
Awatar użytkownika
Daniel_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 1629
Rejestracja: 5 wrz 2016, o 14:01

Re: Problem z prędkością LTE

Post autor: Daniel_Plus »

kubaaa216, w ramach FUP prędkość jest zmniejszana wraz z rosnącym transferem danych, stąd niższe kolejne wyniki.

karoalex67, zamieść proszę wynik testu prędkości oraz sprawdź proszę zużycie pakietu danych. Czy zmniejszona prędkość utrzymuje się niezależnie od godziny pomiaru?

Tutaj znajdziesz informację, jak zalogować się do Plus Online.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
kubaaa216
Początkujący PlusManiak
Posty: 27
Rejestracja: 24 mar 2017, o 19:00

Re: Problem z prędkością LTE

Post autor: kubaaa216 »

Rozumiem już jak działa FUP ale 17 dnia miesiąca (dzisiaj) mam odnawiany ten cały pakiet i w tydzień bym nie wykorzystał całego limitu, upload spadł od 24 czerwca do max 7Mbps. 27 Czerwca download sięgnął 20Mbps więc to nie przez wykorzystanie limitu i tego nie rozumiem.
Awatar użytkownika
Daniel_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 1629
Rejestracja: 5 wrz 2016, o 14:01

Re: Problem z prędkością LTE

Post autor: Daniel_Plus »

kubaaa216, zamieść proszę dzisiejszy wynik testu prędkości.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Angest
PlusManiak
Posty: 60
Rejestracja: 20 maja 2014, o 03:03

Re: Problem z prędkością LTE

Post autor: Angest »

Witam
Tak dzisiaj wygląda transfer "najszybszej" sieci LTE.... miejscowość Góra na dolnym śląsku.
Dwa routery w domu. W jednym po wyczerpaniu limitu prędkość powinna spaść do 20mb/s a spadła do 0.
W drugim mam jeszcze do wykorzystania 65gb a prędkość jak na załączonym obrazku.
PORAŻKA
LTE
LTE
Gdyby ktoś nie wierzył to następny obrazek
Załączniki
LTE
LTE
2.jpg (12.06 KiB) Przejrzano 4109 razy
Ostatnio zmieniony 18 lip 2017, o 08:09 przez Michał_Plus, łącznie zmieniany 2 razy.
Powód: Połączono. Nie pisz proszę posta pod postem. Używaj opcji edycji.
Awatar użytkownika
Michał_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5499
Rejestracja: 1 lut 2017, o 09:13

Re: Problem z prędkością LTE

Post autor: Michał_Plus »

Angest, jeśli prędkość spadła na obu sprzętach to nie może być to związane z ograniczeniami dotyczącymi pakietów. Czy takie prędkości utrzymują się przez cały dzień? Podaj proszę modele urządzeń z jakich korzystasz i parametry sieci z panelu admina. RSRP, RSRQ oraz SNIR.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
kubaaa216
Początkujący PlusManiak
Posty: 27
Rejestracja: 24 mar 2017, o 19:00

Re: Problem z prędkością LTE

Post autor: kubaaa216 »

Daniel_Plus pisze:kubaaa216, zamieść proszę dzisiejszy wynik testu prędkości.
Załączniki
spdst.png
spdst.png (8.15 KiB) Przejrzano 4084 razy
Awatar użytkownika
Michał_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5499
Rejestracja: 1 lut 2017, o 09:13

Re: Problem z prędkością LTE

Post autor: Michał_Plus »

kubaaa216, jeśli następują okresowe spadki prędkości, wyniki są zmienne w ciągu dnia,to jednoznacznie wskazuje na odciążenie nadajnika w trakcie wykonywania pomiaru.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Angest
PlusManiak
Posty: 60
Rejestracja: 20 maja 2014, o 03:03

Re: Problem z prędkością LTE

Post autor: Angest »

Michał_Plus pisze:Angest, jeśli prędkość spadła na obu sprzętach to nie może być to związane z ograniczeniami dotyczącymi pakietów. Czy takie prędkości utrzymują się przez cały dzień? Podaj proszę modele urządzeń z jakich korzystasz i parametry sieci z panelu admina. RSRP, RSRQ oraz SNIR.
Witam
Dziś sytuacja się polepszyła ale to nie to co kiedyś.
Generalnie problemy w mojej miejscowości trwają od kilku dni.

Huawei B315

Download
predkość pobierania
* 4.53 Mb/s

Ping
opóźnienia
* 101 ms

Upload
prędkość wysyłania
* 4.21 Mb/s



RSRQ -11dB
RSRP -112dBm
RSSI -81dBm
SINR 7dB


Huawei E5372

Download
predkość pobierania
* 19.03 Mb/s

Ping
opóźnienia
* 40 ms

Upload
prędkość wysyłania
* 0.92 Mb/s

parametrów RSRP, RSRQ oraz SNIR nie mogę znaleźć na tym routerze
Awatar użytkownika
Michał_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5499
Rejestracja: 1 lut 2017, o 09:13

Re: Problem z prędkością LTE

Post autor: Michał_Plus »

Angest, parametry sygnału które podałeś, wskazują na jakieś zakłócenia. Spróbuj przestawić sprzęty w inne położenie w mieszkaniu i sprawdź wtedy prędkość, oraz parametry sygnału. Do sprawdzenia parametrów sygnału, na Huawei E5372, zainstaluj aplikacje LTE Watch.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
ODPOWIEDZ