Teraz jest 20 cze 2018, o 18:22

Zostaw Kontakt





Problem z prędkością LTE

Tematy związane z Internetem Mobilnym.
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Przed założeniem tematu należy użyć opcji szukaj. Jeżeli temat był już poruszany to od razu otrzymasz odpowiedź.
Offline
Avatar użytkownika

matthies

PlusManiak

  • Posty: 50
  • Dołączył(a): 1 gru 2015, o 17:35
  • Podziękował : 5 razy
    Otrzymał podziękowań: 1 raz
  • Moja taryfa: ja + Power LTE 40gb
  • Model telefonu: D5503

Re: Problem z prędkością LTE

Post28 maja 2018, o 17:07

no pisałem wcześniej, że to są dane z LTE Watch i za jego pomocą zmieniam sobie pasma.
Wrzucić z każdego pasma które moge złapać?

PS. dziś patrzę, że już tak nie skacze, ale mimo wszystko dziwne, że teoretycznie 10-15 dB to mało zakłóceń, a transfery słabiuteńkie....
Offline
Avatar użytkownika

Michał_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 1508
  • Dołączył(a): 1 lut 2017, o 08:13
  • Podziękował : 5 razy
    Otrzymał podziękowań: 362 razy

Re: Problem z prędkością LTE

Post29 maja 2018, o 09:09

matthies, na każdym paśmie takie wyniki? Jak dziś, bez skoków SINR, wygląda prędkość DL i UL?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

1pietrek1

PlusManiak

  • Posty: 59
  • Dołączył(a): 4 gru 2015, o 17:41
  • Podziękował : 1 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz

Re: Problem z prędkością LTE

Post29 maja 2018, o 09:57

Michał_Plus napisał(a):matthies Spróbuj zainstalować na urządzeniu z androidem program LTE_Watch i wykonaj testy parametrów sygnału.

A jest wersja na android?
Offline
Avatar użytkownika

Michał_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 1508
  • Dołączył(a): 1 lut 2017, o 08:13
  • Podziękował : 5 razy
    Otrzymał podziękowań: 362 razy

Re: Problem z prędkością LTE

Post29 maja 2018, o 10:13

1pietrek1, fakt, mała poprawka. "Network Cell Info".
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

matthies

PlusManiak

  • Posty: 50
  • Dołączył(a): 1 gru 2015, o 17:35
  • Podziękował : 5 razy
    Otrzymał podziękowań: 1 raz
  • Moja taryfa: ja + Power LTE 40gb
  • Model telefonu: D5503

Re: Problem z prędkością LTE

Post29 maja 2018, o 17:00

network cell info tez używam, ale tam nie mam możliwości zmiany częstotliwości.
Poniżej dane z dzisiaj, i to jest maks co mogę wyciągnąć w mojej lokalizacji... na innych częstotliwościach, jest tylko gorzej.
Przechwytywanie.PNG


PS. możecie mi powiedzieć, dlaczego nie mogę połączyć się z nadajnikiem 44880 do którego mam najbliżej? Udaje mi się tylko przez telefon, jak jestem już w jego okolicy, ale z domu nie ma szans.
Offline
Avatar użytkownika

rawsky

Szalony PlusManiak

  • Posty: 370
  • Dołączył(a): 18 gru 2009, o 17:04
  • Lokalizacja: Białystok
  • Podziękował : 8 razy
    Otrzymał podziękowań: 7 razy
  • Moja taryfa: OMG+3GB
  • Model telefonu: BlackBerry Q10/Z30

Re: Problem z prędkością LTE

Offline
Avatar użytkownika

Michał_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 1508
  • Dołączył(a): 1 lut 2017, o 08:13
  • Podziękował : 5 razy
    Otrzymał podziękowań: 362 razy

Re: Problem z prędkością LTE

Post30 maja 2018, o 09:31

matthies, czy kierujesz antenę bezpośrednio na tę stację? Jakie masz wyniki na telefonie w jej pobliżu? Nie ma żadnych, znaczących, przeszkód terenowych?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

matthies

PlusManiak

  • Posty: 50
  • Dołączył(a): 1 gru 2015, o 17:35
  • Podziękował : 5 razy
    Otrzymał podziękowań: 1 raz
  • Moja taryfa: ja + Power LTE 40gb
  • Model telefonu: D5503

Re: Problem z prędkością LTE

Post30 maja 2018, o 15:57

pytasz o tą do której jestem podłączony, czy o tą o którą pytam, że nie mogę się do niej podpiąć?
Mam Huawei E5372, do nadajników mam tak blisko, iż uważam, że powinno się to odbywać bez zewnętrznych anten, więc żadnej nie mam.
Lokalizację nadajnikow znasz, mój adres to Toruń, ul. Sczanieckiego 10.
Offline
Avatar użytkownika

Michał_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 1508
  • Dołączył(a): 1 lut 2017, o 08:13
  • Podziękował : 5 razy
    Otrzymał podziękowań: 362 razy

Re: Problem z prędkością LTE

Post30 maja 2018, o 16:10

matthies, o tą z którą nie możesz się połączyć. Jeśli tak jak piszesz
matthies napisał(a):dlaczego nie mogę połączyć się z nadajnikiem 44880 do którego mam najbliżej? Udaje mi się tylko przez telefon, jak jestem już w jego okolicy, ale z domu nie ma szans.
to zapewne powodem są warunki zewnętrzne i przeszkody na drodze sygnału.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

misiek6104

Prawie PlusManiak

  • Posty: 48
  • Dołączył(a): 21 kwi 2017, o 20:55
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz

Re: Problem z prędkością LTE

Post4 cze 2018, o 07:25

Witam. Mam taki o to problem . Posiadam modem HUAWEJ E398 LTE i od soboty (tak od 16/17) zaczal sie automatycznie wylaczac i po kilku sekundach sie pojawial jako urzadzenie podlaczone do komputera .

Miejscowosc to Błaszki
Offline
Avatar użytkownika

Michał_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 1508
  • Dołączył(a): 1 lut 2017, o 08:13
  • Podziękował : 5 razy
    Otrzymał podziękowań: 362 razy

Re: Problem z prędkością LTE

Post4 cze 2018, o 09:06

misiek6104, zrestartuj urządzenie odłączając na 30 sekund.
misiek6104 napisał(a):zaczal sie automatycznie wylaczac i po kilku sekundach sie pojawial jako urzadzenie podlaczone do komputera .
Czy podczas restartu gaśnie dioda i urządzenie traci napięcie? Sprawdź inny port USB. Sprawdź ustawienia utrzymania zasilania portów USB w Windows i biosie płyty.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

misiek6104

Prawie PlusManiak

  • Posty: 48
  • Dołączył(a): 21 kwi 2017, o 20:55
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz

Re: Problem z prędkością LTE

Post4 cze 2018, o 09:22

Sprawdzałem inny port to samo . Zasilanie w m.urzadzen odznaczylem zeby komputer sam nie wylaczal . W biosie si ecykam bo jeszcze cos przestawie i bedzie problem ;p .
Offline
Avatar użytkownika

Michał_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 1508
  • Dołączył(a): 1 lut 2017, o 08:13
  • Podziękował : 5 razy
    Otrzymał podziękowań: 362 razy

Re: Problem z prędkością LTE

Post4 cze 2018, o 09:31

misiek6104, sprawdź go na innym komputerze. Jeśli problem nadal będzie występował to proponowałbym przywrócenie ustawiań fabrycznych.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Online
Avatar użytkownika

~Patryk

Początkujący PlusManiak

  • Posty: 19
  • Dołączył(a): 20 lis 2014, o 13:04
  • Podziękował : 3 razy
    Otrzymał podziękowań: 0 raz

Re: Problem z prędkością LTE

Post5 cze 2018, o 21:18

Witam. 4 kreski zasięgu LTE , prędkość max 2 Mb/s , w czym może być problem ? Dodam, że wcześniej przy 1-2 kreskach było ok 20-30Mb/s. Pozdrawiam.
Offline
Avatar użytkownika

czapa2k15

Nowy

  • Posty: 4
  • Dołączył(a): 5 cze 2018, o 14:59
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz
  • Moja taryfa: Plus Internet
  • Model telefonu: B525

Re: Huawei B525 LTE Problem

Post5 cze 2018, o 23:15

Post 5 cze 2018, o 15:05
Witam

Dziś zaczęły sie dziać dziwne spraw nie narzekam na internet z plusa ale wydaje mi sie ze cos działa nie tak mam 3/4/5 kresek czasami zasięgu LTE + na ruterze świeci się na niebiesko zielony a mój internet ma max prędkość 5mb max restartowałem nic to nie daje a kilka godzin wcześniej wszystko śmigało testy około 50 do 100 mb a teraz tak zwolnił nie wyczerpał mi sie transfer a nie chce być oszukiwany bo płace troszkę za ten internet pomoyc :C

Post 5 cze 2018, o 23:10
internet totalna porażka właśnie czekałem do godziny 12 w nocy by zrobić testy bo może to wina przeciążonego serwera ale nie .. pakiet nadal mam kilka dni temu wszedł nowy okres rozliczeniowy wszystko opłacone 4 kreski zasięgu godzina 12 w nocy a ja mam takie rezultaty :)

[IMG]http://www.speedtest.pl/test/179234886
[/IMG]


a tu kilka godzin wcześniej :)

http://www.speedtest.net/result/7368696183.png

i powiedzcie za co ja płacę wam 100 zł prawie :)?!


Proszę tutaj daje wyniki z przed kilku minut i kilku godziń wcześniej dołączę również statystyki żeby ktoś nie powiedział że nie mam zasięgu : ) Wszystko w najlepszej jakości LTE PLUS za 100 zł :) miesięcznie

Obrazek

Obrazek

Nazwa urządzenia: B525s-23a
IMEI: 861920034959368
IMSI: 260011501836455
Wersja sprzętu modemu: WL1B520FM
Oprogramowanie modemu: 11.236.01.02.69
Interfejs www: 21.100.31.00.03
Adres MAC LAN: 78:62:56:97:92:C2
Adres IP WAN: 37.249.101.59
CELL_ID: 11105540
RSRQ: -8dB
RSRP: -91dBm
RSSI: -69dBm
SINR: 4dB
PLMN: 26001

https://zapodaj.net/5b333d1c5cb08.png.html

TOTALNIE NIE POLECAM
Ostatnio edytowano 6 cze 2018, o 07:15 przez Michał_Plus, łącznie edytowano 1 raz
Powód: Połączono. Nie pisz proszę posta pod postem. Używaj opcji edycji. Prosimy nie dublować postów w różnych wątkach.
Poprzednia stronaNastępna strona

Powrót do Plus Internet - Oficjalny Dział Plusa



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 42 gości