Teraz jest 28 maja 2018, o 02:05

Zostaw Kontakt





Problem z prędkością LTE

Tematy związane z Internetem Mobilnym.
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Przed założeniem tematu należy użyć opcji szukaj. Jeżeli temat był już poruszany to od razu otrzymasz odpowiedź.
Offline
Avatar użytkownika

misiek6104

Prawie PlusManiak

  • Posty: 46
  • Dołączył(a): 21 kwi 2017, o 20:55
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz

Re: Problem z prędkością LTE

Post29 sty 2018, o 12:19

Obrazek


jest bardzo mocno zaniżony .
Offline
Avatar użytkownika

Michał_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 1388
  • Dołączył(a): 1 lut 2017, o 08:13
  • Podziękował : 4 razy
    Otrzymał podziękowań: 330 razy

Re: Problem z prędkością LTE

Post29 sty 2018, o 14:07

misiek6104, wg informacji jakie posiadam, stacja pracuje poprawnie. Od kiedy występuje problem? Masz możliwość podać parametry sygnału?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

misiek6104

Prawie PlusManiak

  • Posty: 46
  • Dołączył(a): 21 kwi 2017, o 20:55
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz

Re: Problem z prędkością LTE

Post29 sty 2018, o 15:16

Od soboty wystepuje problem.
RSSI - -77dBM
tylko to mam z parametrow . Bo mam tego partner mobilny czy jakos tak to sie nazywa
Offline
Avatar użytkownika

Michał_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 1388
  • Dołączył(a): 1 lut 2017, o 08:13
  • Podziękował : 4 razy
    Otrzymał podziękowań: 330 razy

Re: Problem z prędkością LTE

Post29 sty 2018, o 15:28

misiek6104, wygląda to na duże obciążenie stacji. Czy masz możliwość wymuszenia konkretnego pasma?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

misiek6104

Prawie PlusManiak

  • Posty: 46
  • Dołączył(a): 21 kwi 2017, o 20:55
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz

Re: Problem z prędkością LTE

Post29 sty 2018, o 17:19

A jak wymusic? Poniewaz mam ustawione zeby LTE mi sie od razu loguje
Offline
Avatar użytkownika

Ewa_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 4673
  • Dołączył(a): 18 gru 2012, o 17:37
  • Lokalizacja: Warszawa
  • Podziękował : 82 razy
    Otrzymał podziękowań: 509 razy

Re: Problem z prędkością LTE

Post29 sty 2018, o 17:56

misiek6104,
- chodzi o Błaszki w pow. sieradzkim? Tam obecnie mogą występować problemy z połączeniami głosowymi oraz transmisją danych. Sytuacja jest nam znana i dział techniczny już nad tym pracuje.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

misiek6104

Prawie PlusManiak

  • Posty: 46
  • Dołączył(a): 21 kwi 2017, o 20:55
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz

Re: Problem z prędkością LTE

Post30 sty 2018, o 08:52

Tak pow. sieradzki . A wiadomo kiedy będzie naprawiony ? Bo jak sadze znow LTE wgl nie wykorzystam jak kilka miesiecy temu a płacić za takie coś nie chce
Offline
Avatar użytkownika

Michał_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 1388
  • Dołączył(a): 1 lut 2017, o 08:13
  • Podziękował : 4 razy
    Otrzymał podziękowań: 330 razy

Re: Problem z prędkością LTE

Post30 sty 2018, o 11:24

misiek6104, jak najszybciej.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

bosinski6

Początkujący PlusManiak

  • Posty: 27
  • Dołączył(a): 31 sie 2017, o 07:14
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz
  • Moja taryfa: Abonament
  • Model telefonu: Lenovo K6 Note

Re: Problem z prędkością LTE

Post30 sty 2018, o 14:57

Mam problem ponieważ na moim internecie mobilnym mając zasięg LTE nie działa mi YouTube

Wysłane z mojego Lenovo K53a48 przy użyciu Tapatalka
Offline
Avatar użytkownika

Plush

Prawie PlusManiak

  • Posty: 45
  • Dołączył(a): 30 sty 2018, o 12:46
  • Podziękował : 6 razy
    Otrzymał podziękowań: 0 raz
  • Moja taryfa: Prepaid w Plush

Re: Problem z prędkością LTE

Post31 sty 2018, o 17:49

U mnie według mapy zasięgu ma być dostęp do Plus LTE Advanced, a jak włączam w smartfonie LTE to maksymalnie łapie standard 3G :-/
IMG_0014.jpg
Uwielbiam Plushaka
Offline
Avatar użytkownika

Ewa_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 4673
  • Dołączył(a): 18 gru 2012, o 17:37
  • Lokalizacja: Warszawa
  • Podziękował : 82 razy
    Otrzymał podziękowań: 509 razy

Re: Problem z prędkością LTE

Post31 sty 2018, o 18:04

bosinski6,
- inne strony działają bezproblemowo? Co dokładnie się dzieje, gdy wchodzisz na YT?

Witaj Plush,
- w jakiej miejscowości się znajdujesz i jakiego telefonu używasz?
Napisz też proszę, jaki masz ustawiony APN oraz podaj swoją taryfę i info spod kodu: *101#.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

Plush

Prawie PlusManiak

  • Posty: 45
  • Dołączył(a): 30 sty 2018, o 12:46
  • Podziękował : 6 razy
    Otrzymał podziękowań: 0 raz
  • Moja taryfa: Prepaid w Plush

Re: Problem z prędkością LTE

Post31 sty 2018, o 18:18

Ewa_Plus napisał(a):- w jakiej miejscowości się znajdujesz i jakiego telefonu używasz?
Napisz też proszę, jaki masz ustawiony APN oraz podaj swoją taryfę i info spod kodu: *101#.
Korzystam z telefonu: Apple iPhone 6s
Taryfa: Plush na kartę (25zł/30 dni) pakiet internetu 10GB
APN
Dane sieci komórkowej
APN: plus
Konfiguracja LTE (opcjonalna)
APN: plus

info spod kodu: *101#
Aktywne usługi: CLIRblock, Wideorozmowy, LTE (APN atrybut A:plus APN atrybut B:mms), GPRS

A tutaj moja lokalizacja na mapie zasięgu Plus (Katowice)

Internet LTE - Mapa zasięgu.png
Uwielbiam Plushaka
Offline
Avatar użytkownika

bosinski6

Początkujący PlusManiak

  • Posty: 27
  • Dołączył(a): 31 sie 2017, o 07:14
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz
  • Moja taryfa: Abonament
  • Model telefonu: Lenovo K6 Note

Re: Problem z prędkością LTE

Post31 sty 2018, o 19:01

Ewa_Plus napisał(a):bosinski6,
- inne strony działają bezproblemowo? Co dokładnie się dzieje, gdy wchodzisz na YT?

Witaj Plush,
- w jakiej miejscowości się znajdujesz i jakiego telefonu używasz?
Napisz też proszę, jaki masz ustawiony APN oraz podaj swoją taryfę i info spod kodu: *101#.
Wyświetla się sprawdź połączenie sieciowe inne strony działają normalnie dodam że jest to podczas korzystania z aplikacji YouTube

Wysłane z mojego Lenovo K53a48 przy użyciu Tapatalka
Offline
Avatar użytkownika

Michał_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 1388
  • Dołączył(a): 1 lut 2017, o 08:13
  • Podziękował : 4 razy
    Otrzymał podziękowań: 330 razy

Re: Problem z prędkością LTE

Post1 lut 2018, o 10:41

Plush, zacznijmy od agregacji. Twój telefon ma modem cat. 6 wiec agregacja dostępna to 2CA. Pasma 1800+2600. Twoja lokalizacja jest zbyt daleko od najbliższej stacji oferującej LTE2600.
Jesteś natomiast w zasięgu LTE800 i LTE1800 ze stacji BT24394 lub BT20639. Położenie ulicy i warunki tam panujące mogą jednak powodować zakłócenia na drodze sygnału, stad aparat loguje się do 3G z uwagi na mocniejszy sygnał. Jest to zależne od dokładnego położenia Twojej lokalizacji w topografii. Rozumiem że w innych miejscach nie masz problemu w korzystaniu z LTE? Zainstaluj jakiś program do monitoringu sieci, np Cell Info itp. Sprawdź z jakimi pasmami jesteś w stanie się połączyć i jakie mają parametry sygnału.

bosinski6, uruchom stronę w przeglądarce, a nie przez aplikację. Czy problemy nadal występują? Spróbuj usunąć cache tej aplikacji i dane tymczasowe. Ostatecznie usuń całość i zainstaluj ją ponownie. Jeśli to nie pomoże to czy masz może możliwość sprawdzić kartę na innym aparacie i aparat z inną kartą?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

Plush

Prawie PlusManiak

  • Posty: 45
  • Dołączył(a): 30 sty 2018, o 12:46
  • Podziękował : 6 razy
    Otrzymał podziękowań: 0 raz
  • Moja taryfa: Prepaid w Plush

Re: Problem z prędkością LTE

Post1 lut 2018, o 11:08

Michał_Plus napisał(a):Plush, zacznijmy od agregacji. Twój telefon ma modem cat. 6 wiec agregacja dostępna to 2CA. Pasma 1800+2600. Twoja lokalizacja jest zbyt daleko od najbliższej stacji oferującej LTE2600.
Jesteś natomiast w zasięgu LTE800 i LTE1800 ze stacji BT24394 lub BT20639. Położenie ulicy i warunki tam panujące mogą jednak powodować zakłócenia na drodze sygnału, stad aparat loguje się do 3G z uwagi na mocniejszy sygnał. Jest to zależne od dokładnego położenia Twojej lokalizacji w topografii. Rozumiem że w innych miejscach nie masz problemu w korzystaniu z LTE? Zainstaluj jakiś program do monitoringu sieci, np Cell Info itp. Sprawdź z jakimi pasmami jesteś w stanie się połączyć i jakie mają parametry sygnału.
To akurat prawda, warunki jakie mam w swojej lokalizacji nie są zbyt sprzyjające tym bardziej że tuż za oknem mam las. A co do programu do monitoringu sieci to jaki powiedzmy jest najlepszy jeśli chodzi o system iOS ?
Uwielbiam Plushaka
Poprzednia stronaNastępna strona

Powrót do Plus Internet - Oficjalny Dział Plusa



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 15 gości