Problem z prędkością LTE
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
- Michał_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5500
- Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
- Rejestracja: 1 lut 2017, o 09:13
Re: Problem z prędkością LTE
menopauza, od kiedy masz taką prędkość? Jaka była wcześniej? Sprawdź proszę czy wykorzystałeś pakiet podstawowy. Podaj swoją dokładna lokalizację i model sprzętu z jakiego korzystasz.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Problem z prędkością LTE
Gdynia ul.Piłsudskiego. Huawei LTE router E5180.
Limit nie jest wykorzystany. Prędkość od wczoraj wieczorem jest taka. Przedtem w około 30Mb/s
Limit nie jest wykorzystany. Prędkość od wczoraj wieczorem jest taka. Przedtem w około 30Mb/s
- Michał_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5500
- Rejestracja: 1 lut 2017, o 09:13
Re: Problem z prędkością LTE
menopauza, BTSy pracują prawidłowo. Być może spowolnienie było spowodowane chwilowym wzrostem zużycia w Twojej okolicy. Jeśli sytuacja się powtórzy niezwłocznie nas poinformuj. Sprawdzimy.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
-
- Nowy
- Posty: 7
- Rejestracja: 18 paź 2017, o 19:08
Re: Problem z prędkością LTE
Witam,
Mam problem z prędkością internetu LTE. W ciągu pierwszego miesiąca internet był zawrotnie szybki. Niestety tylko w ciągu tego miesiąca. Potem prędkość drastycznie spadła. Został wykorzystany limit podstawowy, ale nie zwalni do takich prędkości . (0,37 Mb/s Pobierania 0,10 Mb/s wysyłania)
RSSI: -77dBm
RSRP: -110 dBm
SINR: 10 dBm
RSCP: 0 dBm
MCC: 260
MNC: 1
Pierwszy miesiąc: Aktualnie:
Mam problem z prędkością internetu LTE. W ciągu pierwszego miesiąca internet był zawrotnie szybki. Niestety tylko w ciągu tego miesiąca. Potem prędkość drastycznie spadła. Został wykorzystany limit podstawowy, ale nie zwalni do takich prędkości . (0,37 Mb/s Pobierania 0,10 Mb/s wysyłania)
RSSI: -77dBm
RSRP: -110 dBm
SINR: 10 dBm
RSCP: 0 dBm
MCC: 260
MNC: 1
Pierwszy miesiąc: Aktualnie:
Re: Problem z prędkością LTE
Jaki masz limit podstawowy?
Ile już pobrałeś danych w tym okresie rozliczeniowym?
Ile już pobrałeś danych w tym okresie rozliczeniowym?
-
- Nowy
- Posty: 7
- Rejestracja: 18 paź 2017, o 19:08
Re: Problem z prędkością LTE
Limit podstawowy wynosi 100 GB. Podstawowy limit jest wyczerpany.
Re: Problem z prędkością LTE
Taka prędkość jest o każdej godzinie?
-
- Nowy
- Posty: 7
- Rejestracja: 18 paź 2017, o 19:08
Re: Problem z prędkością LTE
Nie, późnymi wieczorami i godzinami roboczymi (8-15) prędkości są większe, ale nadal niezadowalające. Pewnie wynika to z mniejeszego obciążenia. Mimo to wcześniej ten problem nie pojawiał się w ogóle. Raz nawet doświadczyłem prędkości 160 Mb/s podczas pobierania na telefonie.
- Daniel_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 1629
- Rejestracja: 5 wrz 2016, o 14:01
Re: Problem z prędkością LTE
menopauza, proszę zrób jeszcze pomiar prędkości, ale tym razem w połączeniu 3G.
Jakub.Podgorski
Jakub.Podgorski
Poprosimy o odpowiedź.patryk7588 pisze:Ile już pobrałeś danych w tym okresie rozliczeniowym?
Czyli ile wynoszą?Jakub.Podgorski pisze:prędkości są większe, ale nadal niezadowalające.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
-
- Nowy
- Posty: 7
- Rejestracja: 18 paź 2017, o 19:08
Re: Problem z prędkością LTE
Pobrałem 123 GB w tym okresie rozliczeniowym. Prędkości to jakieś 2-6 Mb/s downloadu i 12 Mb/s uploudu
- Michał_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5500
- Rejestracja: 1 lut 2017, o 09:13
Re: Problem z prędkością LTE
Jakub.Podgorski, objawy, które opisujesz, wskazują na obciążenie BTSa. Stąd zmienna i niska prędkość pobierania. Czy z LTE korzystasz tylko na telefonie czy na innym urządzeniu? Jeśli tak to czy masz możliwość podłączenia anteny zewnętrznej i skierowania jej na inny maszt?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
-
- Nowy
- Posty: 7
- Rejestracja: 18 paź 2017, o 19:08
Re: Problem z prędkością LTE
Z LTE korzystam najczęściej na laptopie. Posiadam także internet domowy z modemem zewnętrznym ODU-100. Jakość połączenia jest o wiele lepsza. Ale internet, który posiadam aktualnie osiąga większe (a raczej osiągał) prędkości. Stało się z nim dokładnie to samo. Po pół roku także zwolnił. Tak sam z siebie. Po zakończeniu umowy mam zamiar z niego zrezygnować
Ostatnio zmieniony 19 paź 2017, o 16:46 przez Jakub.Podgorski, łącznie zmieniany 1 raz.
- Michał_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5500
- Rejestracja: 1 lut 2017, o 09:13
Re: Problem z prędkością LTE
Jakub.Podgorski, telefon loguje się na obciążony nadajnik. Bez anteny zewnętrznej jak w ODU nie ma możliwości wymusić kierunku BTSa.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
-
- Nowy
- Posty: 7
- Rejestracja: 18 paź 2017, o 19:08
Re: Problem z prędkością LTE
Czyli należy skierować router (TP-Link DWR-960) i ODU w innego BTSa?