Problem z prędkością LTE

Tematy związane z Internetem Mobilnym.
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
DzieX
Prawie PlusManiak
Posty: 30
Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
Rejestracja: 17 maja 2016, o 11:30

Re: Problem z prędkością LTE

Post autor: DzieX »

A zgłoszenie problemu technicznego?
Awatar użytkownika
Michał_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5501
Rejestracja: 1 lut 2017, o 09:13

Re: Problem z prędkością LTE

Post autor: Michał_Plus »

DzieX, według danych z systemów, nadajniki pracują poprawnie. Niskie prędkości spowodowane są dużą liczbą osób logujących się w tym samym czasie do nadajnika. Takie informacje przekazywane są również do działu zajmującego się planowaniem rozbudowy sieci. Jednak nie jestem w stanie powiedzieć kiedy i w jakim zakresie nastąpiłaby modernizacja.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
kaczkadziwaczka
PlusManiak
Posty: 92
Rejestracja: 27 sie 2017, o 09:54

Re: Problem z prędkością LTE

Post autor: kaczkadziwaczka »

Zgłoś temu Panu https://www.youtube.com/watch?v=IxWM_dtp1-c jesteś tym dziesiątym , który uważa inaczej. :-) Plus w tej lokalizacji to nie ta bajka.
DzieX
Prawie PlusManiak
Posty: 30
Rejestracja: 17 maja 2016, o 11:30

Re: Problem z prędkością LTE

Post autor: DzieX »

Na wymuszonym 3G nie mogłem się na ping doczekać w speedtest.
skorpiopl
Nowy
Posty: 4
Rejestracja: 3 wrz 2017, o 14:24

Re: Problem z prędkością LTE

Post autor: skorpiopl »

Witam wszystkich otóż od 3 dni prędkość internetu spadła z zwyczajowych +/- 18 Mb/s do 0.2Mb/s(ping w normie tzn. +/-60ms) sprawdzałem sprzęt i kable i wszystko wydaje się być nienaruszone . Internet w plusie mam od pół roku i pierwszy raz mi się coś takiego zdarza. Dioda na ruterze(IDU-200) pokazuje że mam mocny sygnał .Umowa jest nie na mnie więc nie wiem jaka to taryfa wiem tylko tyle że płace 40 zł miesięcznie( za ruter i antenę 15 i 25 za internet (chyba )) ktoś byłby wstanie mi wyjaśnić dlaczego prędkość tak spadła i jak długo ten stan się utrzyma ?
ktry
Szalony PlusManiak
Posty: 212
Rejestracja: 4 maja 2014, o 13:18
Lokalizacja: ZACH-POM

Re: Problem z prędkością LTE

Post autor: ktry »

Pewnie FUP . Wykorzystany limit podstawowy plus tak zwana znaczna ilość bliżej nie określona ilość zużyta w LTE.
Prędkość wróci do normy wraz z rozpoczęciem nowego okresu rozliczeniowego ,którego data jest ustalona dla twojej umowy.
skorpiopl
Nowy
Posty: 4
Rejestracja: 3 wrz 2017, o 14:24

Re: Problem z prędkością LTE

Post autor: skorpiopl »

A jak sprawdzić kiedy rozpoczyna się mój okres rozliczeniowy, bo nie mogę tego znaleść na umowie
Awatar użytkownika
Ewa_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 6975
Rejestracja: 18 gru 2012, o 18:37
Lokalizacja: Warszawa

Re: Problem z prędkością LTE

Post autor: Ewa_Plus »

skorpiopl,
- okres rozliczeniowy możesz sprawdzić np. na fakturze (za jaki okres została wystawiona).
W jakiej lokalizacji występują te utrudnienia? Czy inni użytkownicy mają podobnie?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
skorpiopl
Nowy
Posty: 4
Rejestracja: 3 wrz 2017, o 14:24

Re: Problem z prędkością LTE

Post autor: skorpiopl »

Okres rozliczeniowy jest pod koniec każdego miesiąca płace zawsze kilka dni przed terminem i w sierpniu też płaciłem .Mieszkam 15 km od Krosna w stronę Barwinka . Nie wiem jak maja inni bo nikt z osób które znam nie korzysta z internetu od plusa . To już piąty dzień a prędkość dalej wynosi 0,2 Mb/s
Awatar użytkownika
Michał_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5501
Rejestracja: 1 lut 2017, o 09:13

Re: Problem z prędkością LTE

Post autor: Michał_Plus »

skorpiopl , podaj proszę parametry sygnału z panelu administracyjnego. Czy prędkości są stałe przez cały dzień czy występują różnice w określonych godzinach? Jakie jest wykorzystanie pakietu podstawowego? By to sprawdzić zaloguj się do Plus Online.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
skorpiopl
Nowy
Posty: 4
Rejestracja: 3 wrz 2017, o 14:24

Re: Problem z prędkością LTE

Post autor: skorpiopl »

Niestety nie mogę zalogować się do Plus Online ponieważ z Plusa mam tylko internet a Telefon mam w innej sieci . Umowę podpisywałem w salonie Plusa w ramach Programu SmartDom .jeśli chodzi o prędkość to przez cały czas bardzo szybko waha się pomiędzy 0,1 a 0,5 Mb/s przez co speedtest uśrednia na 0,2-0,3 Mb/s
RBek
Początkujący PlusManiak
Posty: 11
Rejestracja: 18 kwie 2017, o 09:16

Re: Problem z prędkością LTE

Post autor: RBek »

Witam, po powrocie z urlopu spotkała mnie bardzo niemiła niespodzianka, download waha się od 1,5 do 3,5Mb/s, natomiast upload wynosi około 4,5Mb/s. Przed urlopem (na początku sierpnia) download dochodził nawet do 95Mb/s. Siła sygnału wykazywana przez modem wynosi jedna kreska, było pięć. Router Huawei E5186. Poproszę o pomoc w tej sprawie.
kaczkadziwaczka
PlusManiak
Posty: 92
Rejestracja: 27 sie 2017, o 09:54

Re: Problem z prędkością LTE

Post autor: kaczkadziwaczka »

Zacznij od pobrania https://www.dropbox.com/s/x3f5jxw89rjk0 ... t.zip?dl=0 , zainstaluj na komputerze i zaloguj się w nim na e5186. Wymuś po kolei pasma LTE1800, LTE800 i LTE2600. Pokaz screeny z każdego z nich. Pokazują dane BTS-a oraz parametry sygnału i to ma znaczenie a nie kreski, te są dla panienek na testach ciążowych. do tego speedtest z każdego pasma. Jaka to lokalizacja?
RBek
Początkujący PlusManiak
Posty: 11
Rejestracja: 18 kwie 2017, o 09:16

Re: Problem z prędkością LTE

Post autor: RBek »

Podaję zatem wyniki speed test (D/U):
LTE800 brak sygnału,
LTE1800 48,31/42,62
LTE2600 3,13/8,96
Lokalizacja Pabianice Zamkowa 62.
Załączniki
Image4.jpg
kaczkadziwaczka
PlusManiak
Posty: 92
Rejestracja: 27 sie 2017, o 09:54

Re: Problem z prędkością LTE

Post autor: kaczkadziwaczka »

No i masz odpowiedż , na BTS-ie ID30856 , Partyzancka 8 Plus uruchomił własne LTE2600, BTS masakrycznie przeciążony. Zostaw LTE1800 i korzystaj skoro działa dobrze. Masz szczęście że masz E5186 i możliwość wymuszania pasm. Na próbę ustaw LTE-A B3+B7 czyli LTE1800+2600 i sprawdź rezultat.
ODPOWIEDZ