Chyba nie warto się z nikim kopać. Sytuacja zweryfikowana w orange, t-mobile i play. Prędkości jażdego z operatorów na poziomie nie mniejszym niż 16 m/b . Zdecydowana większość pomiarów oscyluje między 25 a 40mb/s. Rsrp -119, Rsrq-20 rssnr-96, nie wiem gdzie szukać snir? Pomiar na aplikacji network cell info lite. Wczoraj zamówiłem internet w play(to są dla mnie dodatkowe koszty) z możliwością odstąpienia do 14 dni. Niestety z internetu w plusie nie da się już korzystać w mojej lokalizacji. Hbo go co chwilę zrywa albo wogóle nie idzie, youtube podobnie. Kupiłem ostatnio telewizor i też nie mogę go wykorzystać. Jednym słowem wielce się zawiodłem.Michał_Plus pisze:cineo, rozumiem że takie prędkości są przez całe czas. Czy masz możliwość podać mi parametry sygnału z panelu admina? RSRP, RSRQ i SNIR?
Problem z prędkością LTE
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
-
- PlusManiak
- Posty: 94
- Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
- Rejestracja: 21 lis 2013, o 22:19
Re: Problem z prędkością LTE
- Michał_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5499
- Rejestracja: 1 lut 2017, o 09:13
Re: Problem z prędkością LTE
cineo, parametry, które podajesz dla PLUS, wskazują na problem z sygnałem (zakłócenia/słaby sygnał). Wraz, z możliwym, dużym obciążeniem BTSa w tej lokalizacji może to skutkować niskimi transferami .
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Problem z prędkością LTE
No tak ale kiedyś śmigało znacznie lepiej przynajmniej na tyle, że swobodnie reklamowałem Was dalej a teraz jest niemożliwym korzystać z usługi. Domu nie przesuwałem, router w tym samym miejscu. Czy mógłby mi ktoś potwierdzić co mogło się zmienić - parametry najbliższych BTS Plusa albo cuś w tym stylu? Coś tam ciągnie momentami ale płakać się chce a umowę mam przedłużoną do listopada 2019 roku. To są w sumie jeszcze dwa lata męczarni za które będę musiał płacić 99 złotych miesięcznie przy czym nie zamawiałem na przedłużeniu żadnego sprzętu.Michał_Plus pisze:cineo, parametry, które podajesz dla PLUS, wskazują na problem z sygnałem (zakłócenia/słaby sygnał). Wraz, z możliwym, dużym obciążeniem BTSa w tej lokalizacji może to skutkować niskimi transferami .
Pozdrawiam
- Michał_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5499
- Rejestracja: 1 lut 2017, o 09:13
Re: Problem z prędkością LTE
cineo, parametry BTSa nie uległy zmienie. Zwiększyło się zapewne obciążenie (ilość korzystających użytkowników) stad spadek prędkości. W obecnej chwili nie ma planów na modernizację tego masztu, jednak wszystko może ulec zmianie.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Problem z prędkością LTE
Witam mam straszne lagi na ps4 nie da się grać ,bts nie jest przeciążony a lagi występują niezależnie od pory dnia,korzystam z idu200 odu200 ,miejscowość Serokomla województwo lubelskie
- Michał_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5499
- Rejestracja: 1 lut 2017, o 09:13
Re: Problem z prędkością LTE
mati321, podaj parametry sygnału z panelu admina. Jakie osiągasz prędkości (DL/UL).
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Problem z prędkością LTE
Kurczak szkoda, że nie ma uczciwej informacji np. o tym, że internet z BTS ów w mojej lokalizacji w PLUSIE będzie żaden dlatego powinien Pan się zastanowić czy nie skorzystać z usług konkurencji. Sprawa wyglądałaby zupełnie inaczej :). A poważnie. Wygląda po prostu na to, że macie za dużo użytkowników - to jest problem z którym trzeba się zmierzyć. Nie wystarczy nałapać ludzi na promocje SMARTDOM a potem traktować wszystko na zasadzie jakoś to będzie. Być może wyolbrzymiam ale jak inaczej to określić. Za dwa tygodnie mógłbym przedłużyć umowę na telefon - obecnie posiadam "Ja+149" ale informacja o tym, ze coś może się zmieni w mojej lokalizacji nie jest dla mnie zbyt zachęcająca - to chyba zrozumiałe.Michał_Plus pisze:cineo, parametry BTSa nie uległy zmienię. Zwiększyło się zapewne obciążenie (ilość korzystających użytkowników) stad spadek prędkości. W obecnej chwili nie ma planów na modernizację tego masztu, jednak wszystko może ulec zmianie.
No nic reasumując - zostałem z bublem za który muszę płacić i z którego skorzystać za bardzo nie mogę. Wyjścia z sytuacji nie ma - mimo to dziękuję Ci za odpowiedź :)
Pozdrawiam.
- Michał_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5499
- Rejestracja: 1 lut 2017, o 09:13
Re: Problem z prędkością LTE
mati321, parametry sygnału jak najbardziej poprawne. Łączysz się po kablu czy WiFi?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Problem z prędkością LTE
Po kablu
- Michał_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5499
- Rejestracja: 1 lut 2017, o 09:13
Re: Problem z prędkością LTE
mati321, , problem nie leży po stronie BTSa ani sprzętu. Sprawdź, w konsoli, czy Primary DNS masz ustawiony w konsoli na 8.8.8.8. a Secondary DNS na 8.8.4.4. Możesz też spróbować zmienić parametr MTU na 1476. Jeśli to nie pomoże, proponuję napisać ticket do suportu SONY.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Problem z prędkością LTE
Gdzie mogę dotrzeć do dokumentacji potwierdzającej ten fakt (brak jakichkolwiek zmian w parametrach BTSa/ów w mojej okolicy). Zaczyna mnie to coraz bardziej zastanawiać dlatego, że problem dotyczy zarówno internetu rozsiewanego przez router po domu jak i internetu z Plusa w telefonie w tej samej lokalizacji. Diametralne pogorszenie się jakości internetu odnotowałem jednocześnie na obu urządzeniach - coś musiało się zmienić w BTS, bo dom stoi tam gdzie stał. CZy WIOŚ udzieli mi odpowiedzi, bo rozumiem, że PLUS nie podzieli się ze mną taką dokumentacją nawet do wglądu a może trzeba jakieś pismo do Urzędu Komunikacji Elektronicznej? Proszę o wskazówki.Michał_Plus pisze:cineo, parametry BTSa nie uległy zmienie. Zwiększyło się zapewne obciążenie (ilość korzystających użytkowników) stad spadek prędkości. W obecnej chwili nie ma planów na modernizację tego masztu, jednak wszystko może ulec zmianie.
pozdrawiam
Re: Problem z prędkością LTE
To nic nie dało, ping jest bardzo niestabilny http://www.predkosc.pl/ping-test/201746 ... -99b3.html
Re: Problem z prędkością LTE
mati321
- 58 ms to jeszcze nie jest tak źle
Czy kontaktowałeś się może z pomocą SONY, jak pisał Michał_Plus?
- 58 ms to jeszcze nie jest tak źle
Czy kontaktowałeś się może z pomocą SONY, jak pisał Michał_Plus?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Problem z prędkością LTE
kontynuacja.....
Sytuacja jest jednak bardziej skomplikowana. Jestem w Smart dom i dlatego raczej muszę niestety utrzymać ten internet (umowa główna) ale znalazłem pewne obejście tematu - kolega mieszka kilometr dalej a w trakcie rozmowy na
temat PLUSA wyszło, że kolega zamierza zakupić u Was pakiet internetowy to mi się jeden problem rozwiąże :). Co nie zmienia faktu, że w telefonie (produkt rabatowany jako drugi) internet od PLUSA w mojej lokalizacji chodzi bardzo marnie najczęściej nie przekracza 1 mb/s. Mam jeszcze umowę na telewizję - produkt rabatowany jako trzeci. Pisałem wcześniej, że wziąłem internet z PLAY chciałbym w ślad za tym dokupić u nich abonament na telefon z przejściem numeru z PLUSA. Jak w takiej sytuacji zostanie potraktowany trzeci produkt w ramach SMARTDOM czyli Telewizja Cyfrowy Polsat - rabatowany będzie jako drugi czyli 50% czy pełna stawka do płacenia.
I wrócę do pytania - jak mogę otrzymać wgląd do dokumentacji (zmian w parametrach) wybranych stacji BTS w mojej lokalizacji?. Chodzi mi o najkrótszą możliwą procedurę. Po prostu chcę się upewnić, bo ciężko mi uwierzyć w to, że tylko zwiększenie liczby użytkowników ma wpływ na mój problem.
Dzięki i pozdrawiam.
Marcin
Sytuacja jest jednak bardziej skomplikowana. Jestem w Smart dom i dlatego raczej muszę niestety utrzymać ten internet (umowa główna) ale znalazłem pewne obejście tematu - kolega mieszka kilometr dalej a w trakcie rozmowy na
temat PLUSA wyszło, że kolega zamierza zakupić u Was pakiet internetowy to mi się jeden problem rozwiąże :). Co nie zmienia faktu, że w telefonie (produkt rabatowany jako drugi) internet od PLUSA w mojej lokalizacji chodzi bardzo marnie najczęściej nie przekracza 1 mb/s. Mam jeszcze umowę na telewizję - produkt rabatowany jako trzeci. Pisałem wcześniej, że wziąłem internet z PLAY chciałbym w ślad za tym dokupić u nich abonament na telefon z przejściem numeru z PLUSA. Jak w takiej sytuacji zostanie potraktowany trzeci produkt w ramach SMARTDOM czyli Telewizja Cyfrowy Polsat - rabatowany będzie jako drugi czyli 50% czy pełna stawka do płacenia.
I wrócę do pytania - jak mogę otrzymać wgląd do dokumentacji (zmian w parametrach) wybranych stacji BTS w mojej lokalizacji?. Chodzi mi o najkrótszą możliwą procedurę. Po prostu chcę się upewnić, bo ciężko mi uwierzyć w to, że tylko zwiększenie liczby użytkowników ma wpływ na mój problem.
Dzięki i pozdrawiam.
Marcin