Problem z prędkością LTE
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
-
- Nowy
- Posty: 6
- Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
- Rejestracja: 6 sty 2017, o 17:32
- Krzysiek_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 17730
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 17:58
Re: Problem z prędkością LTE
czarny1981, na obecną chwilę nie mamy w Iławie zaplanowanych żadnych prac. Dam znać, jeśli pojawią się przy najbliższej aktualizacji planów modernizacyjnych.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Lte bez limitu duży spadek prędkości
Witam posiadam usługe ja + internet lte 70 z routerem huawei b315s lte mam cały czas zasięg lte z maxymalnym zasięgiem.
Ostatnio gdy miałem włączony stream nagle stream zaczął nonstop buforować gdy sprawdziłem na speed teście okazało się
że prędkość spadła derastycznie nawet filmu w 480p nie jestem wstanie płynnie oglądać a przecież mam internet bez limitu da się coś poradzić zrobiłem formata i nie mogę pobrać sterowników ani gier.
wynik testu
Ostatnio gdy miałem włączony stream nagle stream zaczął nonstop buforować gdy sprawdziłem na speed teście okazało się
że prędkość spadła derastycznie nawet filmu w 480p nie jestem wstanie płynnie oglądać a przecież mam internet bez limitu da się coś poradzić zrobiłem formata i nie mogę pobrać sterowników ani gier.
wynik testu
- Krzysiek_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 17730
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 17:58
Re: Problem z prędkością LTE
INFINITY, czy takie wyniki utrzymują się niezależnie od godzinny?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
-
- Prawie PlusManiak
- Posty: 46
- Rejestracja: 19 sty 2015, o 12:57
Re: Problem z prędkością LTE
http://beta.speedtest.net/result/6173886076.png
Kraków, ul. Rydla 22
Hotspot z telefonu (Plus LTE)
http://beta.speedtest.net/result/6173888339.png
ten sam serwer różnica około 30 sekund.
Router to B593s-22
Miałem to skomentować, ale brakuje mi słów. Widać jak na dłoni, że ktoś mi ograniczył przesył. Choc pobrałem w sumie 72Gb. Super.
najbliższy BTS:
Plus (26001) ID: 24814
Kraków, ul. Rydla 3 - budynek mieszkalny
wg google maps na piechotę mam tam: 220 metrów.
Wytłumaczy mi ktoś dlaczego?
Kraków, ul. Rydla 22
Hotspot z telefonu (Plus LTE)
http://beta.speedtest.net/result/6173888339.png
ten sam serwer różnica około 30 sekund.
Router to B593s-22
Miałem to skomentować, ale brakuje mi słów. Widać jak na dłoni, że ktoś mi ograniczył przesył. Choc pobrałem w sumie 72Gb. Super.
najbliższy BTS:
Plus (26001) ID: 24814
Kraków, ul. Rydla 3 - budynek mieszkalny
wg google maps na piechotę mam tam: 220 metrów.
Wytłumaczy mi ktoś dlaczego?
- Michał_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5500
- Rejestracja: 1 lut 2017, o 09:13
Re: Problem z prędkością LTE
lukasbiggie, testy które załączyłeś wykazują bardzo mocne obciążenie nadajnika z którego korzystasz. Proszę podaj z panelu admina parametry połączenia: RSRP, RSRQ.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
-
- Prawie PlusManiak
- Posty: 46
- Rejestracja: 19 sty 2015, o 12:57
Re: Problem z prędkością LTE
Jak tylko będę w domu to podam to o co prosisz. Tylko powiedz w jakiej sekcji na routerze mam tego szukać? Dlaczego router nie łączy się z innym nadajnikiem? Jest ich kilka obok mnie
- Michał_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5500
- Rejestracja: 1 lut 2017, o 09:13
Re: Problem z prędkością LTE
lukasbiggie, status funkcji bezprzewodowej. Wybierany jest najsilniejszy, czyli najczęściej najbliższy sygnał.
Spróbuj jeszcze zmienić w ustawieniach sieci: tryb sieci z automatycznego na inny. Podaj jak wtedy wyglądają osiągi.
Kolejny nadajnik w odległości od Twojej lokalizacji to BT20751. Jest w odległości około 500 metrów. Podaj jeszcze model telefonu na jakim wykonywałeś dodatkowy test.
Spróbuj jeszcze zmienić w ustawieniach sieci: tryb sieci z automatycznego na inny. Podaj jak wtedy wyglądają osiągi.
Kolejny nadajnik w odległości od Twojej lokalizacji to BT20751. Jest w odległości około 500 metrów. Podaj jeszcze model telefonu na jakim wykonywałeś dodatkowy test.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
-
- Prawie PlusManiak
- Posty: 46
- Rejestracja: 19 sty 2015, o 12:57
Re: Problem z prędkością LTE
dodatkowy test wykonywałem na Lenovo Moto X Force
tryb automatyczny
http://www.speedtest.net/result/6175290850.png
tryb 3G
http://www.speedtest.net/result/6175308500.png
tryb LTE:
http://www.speedtest.net/result/6175313001.png
ale nadal nie wiem skąd mam odczytać te informacje: RSRP, RSRQ
na telefonie mam program ktory mi to podaje ale na windowsie nie wiem jaki mam sciagnać :/
Parametry z telefonu po podłaczeniu do wifi są takie:
CID: 24814-3
TAC: 21500
RSRP: -100
RSSI: -118
tryb automatyczny
http://www.speedtest.net/result/6175290850.png
tryb 3G
http://www.speedtest.net/result/6175308500.png
tryb LTE:
http://www.speedtest.net/result/6175313001.png
ale nadal nie wiem skąd mam odczytać te informacje: RSRP, RSRQ
na telefonie mam program ktory mi to podaje ale na windowsie nie wiem jaki mam sciagnać :/
Parametry z telefonu po podłaczeniu do wifi są takie:
CID: 24814-3
TAC: 21500
RSRP: -100
RSSI: -118
- Michał_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5500
- Rejestracja: 1 lut 2017, o 09:13
Re: Problem z prędkością LTE
lukasbiggie, informacje znajdziesz w menu: system, diagnostyka a następnie kontrola statusu sieci bezprzewodowej. Lenovo Moto X Force obsługuje agregację i w takim przypadku jeśli uda mu się połączyć z nadajnikiem BT20751, który ją posiada, prędkości mogą być większe. Proponowałbym spróbować przestawić router w mieszkaniu możliwe jak najbliżej położenia tego nadajnika tak aby zwiększyć szanse na logowanie właśnie do niego. Nie dajemy jednak gwarancji że przyniesie to wymierne efekty.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
-
- Prawie PlusManiak
- Posty: 46
- Rejestracja: 19 sty 2015, o 12:57
Re: Problem z prędkością LTE
Status funkcji bezprzewodowej
1 PLMN: 26001
2 Stan usługi: Prawidłowa usługa
3 RSSI: -65
4 RSRP (dBm): -96
5 RSRQ (dB): -10
6 Roaming: Nie
Router skierowany jest właśnie na ten nadajnik: BT20751 (na zachód) mam go pół metra od okna balkonowego
P.S: Jak Pan sobie wyobraża to, że będę korzystał z internetu z telefonu opłacając 100zł abonamentu za internet który nie działa mi ponieważ macie obciążony nadajnik? Proszę o jakieś inne rozwiązanie.
1 PLMN: 26001
2 Stan usługi: Prawidłowa usługa
3 RSSI: -65
4 RSRP (dBm): -96
5 RSRQ (dB): -10
6 Roaming: Nie
Router skierowany jest właśnie na ten nadajnik: BT20751 (na zachód) mam go pół metra od okna balkonowego
P.S: Jak Pan sobie wyobraża to, że będę korzystał z internetu z telefonu opłacając 100zł abonamentu za internet który nie działa mi ponieważ macie obciążony nadajnik? Proszę o jakieś inne rozwiązanie.
- Krzysiek_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 17730
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 17:58
Re: Problem z prędkością LTE
Niestety prędkości są zależne od obciążenia sieci (ilość użytkowników) i mogą zmieniać w ciągu dnia. Niestety w tej lokalizacji w najbliższym czasie nie ma zaplanowanych żadnych prac.lukasbiggie pisze: Jak Pan sobie wyobraża to, że będę korzystał z internetu z telefonu opłacając 100zł abonamentu za internet który nie działa mi ponieważ macie obciążony nadajnik? Proszę o jakieś inne rozwiązanie.
kubaaa216, pojawiły się nowe plany . W 05/2017 planujemy dodać LTE1800 na BT44856 Ostaszewo, więc po tej modernizacji powinna być znacząca poprawa .
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
-
- Prawie PlusManiak
- Posty: 46
- Rejestracja: 19 sty 2015, o 12:57
Re: Problem z prędkością LTE
Czyli co w takim razie mi pozostaje? To może podepnijcie mi usługę "internetu LTE" do abonamentu na telefon. Bo zmieniać karte sim aby działał mi normalnie internet raczej nie mam zamiaru.
Czy kupno zewnętrzej anteny w czymś mi pomoże? Jaką mam pewność że ten drugi nadajnik nie jest obciążony?
Czy kupno zewnętrzej anteny w czymś mi pomoże? Jaką mam pewność że ten drugi nadajnik nie jest obciążony?
- Krzysiek_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 17730
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 17:58
Re: Problem z prędkością LTE
Na obecną chwilę tylko uzyskanie połączenia z innym BTS'em np.: za pomocą anteny zewnętrznej, jeśli zmiana położenia jest niewystarczająca.lukasbiggie pisze:Czyli co w takim razie mi pozostaje?
Jeśli to możliwe przetestuj połączenie przy samym oknie, być może to wystarczy na stabilne połączenie BT20751.Router skierowany jest właśnie na ten nadajnik: BT20751 (na zachód) mam go pół metra od okna balkonowego
Niestety nie ma takiej możliwości.lukasbiggie pisze:To może podepnijcie mi usługę "internetu LTE" do abonamentu na telefon.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
-
- Prawie PlusManiak
- Posty: 46
- Rejestracja: 19 sty 2015, o 12:57
Re: Problem z prędkością LTE
Krzysiek_Plus pisze:Na obecną chwilę tylko uzyskanie połączenia z innym BTS'em np.: za pomocą anteny zewnętrznej, jeśli zmiana położenia jest niewystarczająca.
Jaką antenę mam zakupic? mieszkam na drugim piętrze, wątpię abym mógł cokolwiek dać na dach, nawet anteny od CP, zabronili mi postawić :/ a anteny wspólne zostały zdemontowane jak ocieplali blok. Także mam mały problem jeśli ta antena będzie potrzebowała czystego pola aby działać.
P.S: a zresztą pomęcze sie jeszcze do lipca (2018) a później rezygnuję z internetu, a nastepnie z CP i biorę UPC :) tam będę miał nareczcie normalny zasięg (po kablu) i skonczą sie moje męki :) za wyczerpujące odpowiedzi bardzo ale to bardzo dziekuję. Wynika z nich jednoznacznie, że macie gdzieś swoich klientów :) podpisaliście miliony umów, a teraz NIC nie robicie aby poprawić jakość działania swojego LTE Advance :D jesteście śmieszni.