Problem z prędkością LTE

Tematy związane z Internetem Mobilnym.
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Awatar użytkownika
Michał_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5459
Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
Rejestracja: 1 lut 2017, o 09:13

Re: Problem z prędkością LTE

Post autor: Michał_Plus »

Karokaro, zrestartuj urządzenie i wykonaj ponownie test jak prosiłem:
Michał_Plus pisze:Karokaro, proszę, wykonaj test na http://www.speedtest.net
Koniecznie wklej wynik na forum.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Karokaro
Nowy
Posty: 7
Rejestracja: 13 cze 2017, o 21:30

Re: Problem z prędkością LTE

Post autor: Karokaro »

Niestety,strona speedtest chodzi tak wolno, że nawet nie chce się włączyć. Włącza się jedynie strona predkosc.pl
Awatar użytkownika
Michał_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5459
Rejestracja: 1 lut 2017, o 09:13

Re: Problem z prędkością LTE

Post autor: Michał_Plus »

Karokaro, przetestuj internet na innym urządzeniu i podaj wyniki.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Karokaro
Nowy
Posty: 7
Rejestracja: 13 cze 2017, o 21:30

Re: Problem z prędkością LTE

Post autor: Karokaro »

Na innym urządzeniu chodzi tak samo źle. Jedyny test jaki udało mi się zrobić: download: 38,1 mbits, ping: 6040 ms, upload: 8,8 mbits
Awatar użytkownika
Michał_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5459
Rejestracja: 1 lut 2017, o 09:13

Re: Problem z prędkością LTE

Post autor: Michał_Plus »

Karokaro, z tego co sprawdziłem Twoje urządzenie "Prestigio Multipad 2 Ultra Duo 8.0 3G" nie obsługuje LTE. Łączysz się zatem w 3G które jest zapewne mocno obciążone. Stąd wysoki ping. Proponowałbym korzystanie z WIFI i przełożenie karty do innego urządzenia (oczywiście z LTE), które będzie udostępniało sygnał.
Karokaro pisze:Na innym urządzeniu chodzi tak samo źle.
Co to było za urządzenie?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Karokaro
Nowy
Posty: 7
Rejestracja: 13 cze 2017, o 21:30

Re: Problem z prędkością LTE

Post autor: Karokaro »

Sony Xperia M2. No dobrze, nawet jeśli nie obsługuje Lte, to i tak internet zawsze chodził bez zarzutu. Jeszcze w piątek wszystko było ok. Poza tym, w Toruniu internet chodzi normalnie.
Awatar użytkownika
Michał_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5459
Rejestracja: 1 lut 2017, o 09:13

Re: Problem z prędkością LTE

Post autor: Michał_Plus »

Karokaro, tak jak napisałem
Michał_Plus pisze: Łączysz się zatem w 3G które jest zapewne mocno obciążone
W Toruniu najprawdopodobniej takiego obciążenia nie ma, stad lepsze wyniki.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Karokaro
Nowy
Posty: 7
Rejestracja: 13 cze 2017, o 21:30

Re: Problem z prędkością LTE

Post autor: Karokaro »

Na obrzeżach Aleksandrówa internet działa normalnie. Kiedy zatem można się spodziewać mniejszego obciążenia?
Awatar użytkownika
Michał_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5459
Rejestracja: 1 lut 2017, o 09:13

Re: Problem z prędkością LTE

Post autor: Michał_Plus »

Karokaro, niestety na to pytanie (jeśli chodzi o 3G) nie jestem w stanie udzielić odpowiedzi.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Azeris
Nowy
Posty: 3
Rejestracja: 14 cze 2017, o 17:46

Słaba szybkość łącza.

Post autor: Azeris »

Witam od dłuższego czasu używam internetu z Plus/CP LTE w SmartDOM.
Router D-Link DWR-116 i w to wsadzony Huawei E3372.
Prędkość początkowa (na początku umowy) wahała się między 40Mb/s-12Mb/s.
Po 3 msc'ach spadła do max 6Mb/s w dzień i 12Mb/s w nocy. (Wiadomo obciążenie nadajnika robi swoje).
Teraz od dłuższego czasu jest UWAGA 0,50Mb/s co myślę jest trochę nie poważne gdzie w taryfie miałem napisane BEZ LIMITU.
Strony nie działają, nawet na komórce po przez WIFI.
Miejscowość Dzierżoniów a do nadajnika BTS mam jakieś 500-600m może mniej.

Da radę wykupić jakoś dodatkowe pakiety? Widziałem gdzieś coś o 1-7 w nocy za 2zł mój pakiet to Ja+POWER LTE 50.

Niestety został jeszcze prawie rok użerania się na tym słabym łączu.


Pozdrawiam
Azeris
Nowy
Posty: 3
Rejestracja: 14 cze 2017, o 17:46

Re: Problem z prędkością LTE

Post autor: Azeris »

Witam od dłuższego czasu używam internetu z Plus/CP LTE w SmartDOM.
Router D-Link DWR-116 i w to wsadzony Huawei E3372.
Prędkość początkowa (na początku umowy) wahała się między 40Mb/s-12Mb/s.
Po 3 msc'ach spadła do max 6Mb/s w dzień i 12Mb/s w nocy. (Wiadomo obciążenie nadajnika robi swoje).
Od nie dawna to jest max 2Mb/s.
Teraz od dłuższego czasu jest UWAGA 0,50Mb/s co myślę jest trochę nie poważne gdzie w taryfie miałem napisane BEZ LIMITU.
Strony nie działają, nawet na komórce po przez WIFI.
Miejscowość Dzierżoniów a do nadajnika BTS mam jakieś 500-600m może mniej.

Da radę wykupić jakoś dodatkowe pakiety? Widziałem gdzieś coś o 1-7 w nocy za 2zł mój pakiet to Ja+POWER LTE 50.

Niestety został jeszcze prawie rok użerania się na tym słabym łączu.


Pozdrawiam
Ostatnio zmieniony 15 cze 2017, o 15:38 przez Krzysiek_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: połączenie wątków
3G_
Szalony PlusManiak
Posty: 442
Rejestracja: 7 mar 2009, o 11:09

Re: Problem z prędkością LTE

Post autor: 3G_ »

Gość pokazał wyniki ponad 40 mb/s, a raz blisko 40 i to ma być na 3G? Ciekawe...
music12340
Nowy
Posty: 1
Rejestracja: 15 cze 2017, o 10:41

Problem z predkoscią internetu/nadajnikiem

Post autor: music12340 »

Czy jest jakiś problem z nadajnikami plusa w miescu użytkowania mojego internetu.
Woj. warmińsko-mazurskie powiat iławski miasto Lubawa 14-260.
Downland na spreed testach mam ok 0.1 mb/s a uplowad ok 40 mb/s.(wcześniej miałem downland ok 50 mb/s).
Dodam iż sprawdzałem czy nie wykorzystałem pakietu na internet.
14-06-17 zgłosiłem problem w salonie plusa, konsultantka odpowiedziała że nie jestem 1 osobą która ma problem z internetem w mojej miejscowości.
Proszę o pomoc.
Kożystam z routera Huawei b315s-22
Ostatnio zmieniony 15 cze 2017, o 15:37 przez Krzysiek_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: połączenie wątków
cwaniak
Nowy
Posty: 9
Rejestracja: 2 mar 2017, o 16:29

Problem z prędkością LTE. Download i upload to kpina.

Post autor: cwaniak »

Witam.
Otóż mam problem z moim internetem jest on najgorszy nie wiem co mam zrobić mój download i upload to po prostu kpina :-/. Wygląda to tak o godzinie 12 Obrazek PING
33 ms
POBIERANIE
0.24 Mbps
PRZESYŁANIE
0.99 Mbps
Obrazek (tutaj zdjęcie że mam LTE i 3 kreski zasięgu)
Mieszkam w Radwanicach obok Wrocławia.
Parametry który chyba będą wam potrzebne to:
CELL ID: 8605700
RSRQ: -14dB
RSRP: -102dBm
RSSI: -75dBm
SINR: 4dB
Ostatnio zmieniony 15 cze 2017, o 15:37 przez Krzysiek_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: połączenie wątków
sedzia20
Szalony PlusManiak
Posty: 551
Rejestracja: 8 wrz 2014, o 16:11

Re: Problem z prędkością LTE

Post autor: sedzia20 »

Krzysiek_Plus pisze:
sedzia20 pisze: Z balkonu widzę nadajnik LTE na Szpitalu Biziela przy Ujejskiego,
Na tym BTS'ie nie ma LTE. Połączenie w LTE możesz uzyskiwać z jednym z następujący BTS'ów: 42509, 44133, 44888.
A to ciekawe, bo pod wskazanymi numerami nadajników widzę opis UMTS - czyli tak, jakby LTE było. Czy to jakiś błąd BTSSearch'a?
Krzysiek_Plus pisze:
Jeśli dysponujesz anteną zewnątrz to sugeruje o ile jest to oczywiście możliwe skierowanie jej w stronę BT44133 (azymut 230-235°).
Krzysiek_Plus pisze:[ Niestety nie dyponuję, w momencie zakupu usługi nikt mnie informował, że będę musiał coś dokupować.
sedzia20 pisze: W załączeniu przesyłam screen z pomiarów i bardzo proszę o wytłumaczenie tych słabych wyników, które wraz z upływem dnia pogarszają się.
Twoje wyniki, jak i pogorszenie prędkości w późniejszych godzinach wskazują na zmienne obciążenie sieci.
Czy zatem w najbliższym czasie na tym terenie nastąpią jakieś zmiany?
Czy konieczniościa będzie wystąpienie moijego prawnika z pismem do operatora w temacie rozwiązania umowy z tytułu niezgodności towaru/usługi z Umową? (nabywałem usługę z przeświadczeniem, ze urządzenie+karta sim z LTE oraz bycie w zasięgu pozwoli na otrzymywanie większych parametrów niż te powyższe).
ODPOWIEDZ